U vrhu Srpske pravoslavne Crkve uopće ne sjede „smjerni anđelčići i dobri hrišćani“, a što je potkrijepljeno aferama smijenjenog vladike Kačavende, istupima aktualnog patrijarha Irineja i metropolita crnogorsko-primorskog Amfilohija.
Jovan Ćulibrk, padobranac, podoficir i rezervista čuvene 63. Padobranske brigade iz Niša, ustoličen je na mjesto pakračko-slavonskog episkopa umjesto razriješenog vladike Vasilija Kačavende
Široj javnosti posebno je postao poznat po promicanju komunističko-velikosrpske „istine o jasenovačkome logoru i NDH“ organizirajući međunarodne konferencije o tim temama ili sudjelujući u NJIMA, zbog čega je i postao koordinator Odbora za Jasenovac Svetoga Ahijerejskog Sabora Srpske Pravoslavne Crkve, osnovanoga 2003. godine, a koji je pod njegovim vodstvom razvio respektabilnu razgranatu djelatnost, ne samo u Srbiji, nego i u inozemstvu.
Najviše je ponosan na crvenu padobransku beretku
niški specijalac/padobranac i episkop pakračko-slavonski Jovan Ćulibrk
Njegov je izbor s motrišta Srpske pravoslavne Crkve posve logičan zbog doista zanimljivih i bogatih pojedinosti u svome životopisu, ali i očekivanja srpske javnosti da će najbolje promicati „istinu o Jasenovcu“, koji se nalazi na području njegove eparhije. Osim prilično osebujnog životopisa, episkop Jovan Ćulibrk obogatio je život znanjem i iskustvom prošavši kao monah i svećenik padobransku obuku u rezervnome sastavu 63. padobranske brigade Vojske Jugoslavije u Nišu stekavši podoficirski čin. Surađivao je sa srpskim vojnim izaslanicima u Izraelu, bio predstavnik srbijanskoga Ministarstva odbrane na međunarodnome susretu padobranaca, član uredništva časopisa specijalnih snaga Vojske Srbije „Padobranac“, suradnik specijalizirane vojne ustanove Uprave za odnose s javnošću Ministarstva obrane Republike Srbije i Fakulteta bezbednosti Sveučilišta u Beogradu, a za potrebe Ministarstva obrane Srbije koordinira suradnju između Vojnoga arhiva Srbije i Arhiva Jad Vašema u Izraelu. „Ako sam na nešto u životu ponosan, poslije monaškoga i svećeničkog čina, to je crvena padobranska beretka“ iskreno je svojedobno izjavio sadašnji episkop.
Ustrajni promicatelj „Jasenovačke istine“
Jovan Ćulibrk, episkop pakračko-slavonski i niški specijalac
U široj je javnosti posebno postao poznat po promicanju komunističko-velikosrpske „istine“ o jasenovačkome logoru i Nezavisnoj Državi Hrvatskoj, organizirajući međunarodne konferencije o tim temama ili sudjelujući u njima u Beogradu, Novome Sadu, Banjoj Luci, Sarajevu, Jeruzalemu, New Yorku, Zagrebu i dr. Stoga je postao koordinator Odbora za Jasenovac Svetoga arhijerejskog sabora Srpske pravoslavne Crkve koji je osnovan 2003. godine.
Na naslovnici mrežne stranice odbora www.jasenovac–info.com koji vodi episkop Jovan još uvijek stoji „najvažnija i „najaktualnija“ vijest „30. svibnja 2013., Jeruzalem post: Za samo jedan mjesec, 1. srpnja, dogodit će se povijesni događaj u srcu Europe, pošto će EU primiti Hrvatsku kao svoga 28. člana. No postoji jedna stvar koju je Hrvatska demonstrativno propustila učiniti, a to je da se suoči sa sramnom prošlošću pokolja u Drugom svjetskom ratu“.
„Krv srpska vapije na nebo“
Da novoimenovani episkop i ne pomišlja preispitati dosadašnje zacementirane tvrdnje o kontroverznim temama novije povijesti, unatoč nekim novim činjenicama s kojih je u zadnja dva desetljeća strgnut plašt zaborava, pokazuje službena mrežna stranica eparhije čije je vodstvo preuzeo – www.eparhija-slavonsk.com. Rubrika „Pomjesni sveti i svetinje“ objavljuje tekst arhimandrita Jovana Radosavljevića, umirovljenoga profesora bogoslovije. „Sveti srpski novomučenici jasenovački“, u kojem se uz ostalo doslovce tvrdi:
„Mnogobrojni načini i sredstva jasenovačkoga logora za mučenje, zastrašivanje i uništavanje žena, djece, ljudi, ne mogu se zamisliti grubljim, mrskijim i sotonskijim ni u paklu, jer su se u Dahau mnogi logoraši nadali da prežive. Međutim, u Jasenovcu nitko nije mogao imati te nade. Tako je koncentrirani logor Jasenovac sa sedam stotina tisuća (700.000) na najgrozniji način usmrćenih žrtava postao jedan od najstravičnijih i najmasovnijih stratiša – treći u Europi….. Zašto vapije i krv srpska na nebo? Zato što je bratski, kršćanski hrvatski narod posegnuo za maljem i mačem na brata svojega, zato što je taj „bratski narod“ u svojoj slobodnoj, samozvanoj državi, pod zaštitom novostvorenog državnog zakona, pomoću vojske i policije – ustaša, kao i njemačke i gestapovske pomoći, samo u Jasenovcu pobio i poklao oko 700.000 Srba: male djece, žena i ljudi ….
……….I to su nam učinili naša braća po kršćanskom imenu i vjeri – Hrvati. Na dobavljanju zatočenika u transportima u logor Jasenovac, nisu sam odradili ustaše Hrvati već i ustaše muslimani koji su sa hrvatskim ustašama surađivali, pa čak i Mađari….
Udbaški pedofili u Srpskoj pravoslavnoj Crkvi
Udba je raspojasanog Kačavendu proglasila ‘glavnim nositeljem homoseksualnih aktivnosti u SPC-u’ pa je sastavila kompromitirajući materijal kojim ga je ucjenjivala dugi niz godina. U Udbinim se dokumentima spominjao pod imenom Pablo, a bio je vrlo vrijedan doušnik službe 40-ak godina, dakle sve do raspada Jugoslavije.
Bludni vladika Vasilije Kačavenda, kojega je Sinod Srpske pravoslavne crkve nedavno zbog njegovih homoseksualnih sklonosti i afera razriješio dužnosti episkopa zvorničko-tuzlanskog, javno je prozvan nakon što je u javnosti, nakon serije fotografija i tekstova o njegovim bludnim radnjama. Na internetu se najprije pojavio do tada neviđeni, snimak visoko pozicioniranog svećenika Srpske pravoslavne crkve u akciji oralnog seksa s četvoricom mladića. Ozbiljna afera je nastala nakon uhićenja jeromonaha Nikolaja Stamatovića zato što je Bojanu Jovanoviću, bivšem đakonu Srpske pravoslavne crkve, pokušao za 100.000 eura prodati porno uradak na kojem se nalazi vladika Kačavenda koji oralno zadovoljava izvjesnog A.R. Inače, Stamatović je namjesnik manastira u etno-selu “Stanišići” kod Bijeljine, a policajci su u njegovom laptopu, koji su zaplijenili, pronašli vladikin pornić.
Kako piše telegraf.rs, njihova redakcija je u posjedu snimke na kojoj se jasno vidi vladika Vasilije Kačavenda kako se ljubi i mazi s A. R., koji je, prema njihovim saznanjima, u vrijeme nastanka snimka bio maloljetan. “Akcija” se dogodila u dvoru vladike Vasilija Kačavende u Bijeljini, a Kačavenda na početku snimke sjedi i priča s mladićem. Poslije toga se počinju strasno ljubiti i grliti. A. R. (kako piše telegraf.rs) odlučio je progovoriti o svom iskustvu sa vladikom Vasilijem:
„Do Kačavende sam došao preko prijatelja koji je organizirao druženja i koji mi je vladiku predstavio kao svetog čovjeka. Taj prijatelj me je nagovorio i, onda kad sam htio odustati, on me je zaplašio. Krenulo je tako da me je prvo upoznao s njim. Nazvao me je jednom prilikom i rekao: “Evo me u Bijeljini, mogli bismo kod vladike da ga upoznaš”, objasnio je sudionik afere.
Sporni snimak pušten je, kako prenose mediji u Beogradu, na sjednici Sinoda Srpske pravoslavne crkve, tako da su se i članovi crkvene vlade mogli uvjeriti da su navodi protiv episkopa istiniti. Sinod Srpske pravoslavne crkve prije nego što je razriješila razbludnog vladiku prikupila je i 40 izjava spolno iskorištenih mladića koji su detaljno opisali trenutke provedene sa vladikom. ŠOKANTNO PISMO MLADIĆA KOJI JE OPISAO SVOJE DOŽIVLJAJE U SPC .
Kačavenda jači od zakona
Bojan Jovanović, koji je nekoliko godina kao đakon Serafim služio kod vladikeVasilija Kačavende, optužio je umirovljenog episkopa za pedofiliju, homoseksualizam, podvođenje maloljetnika, za spregu sa kriminalom, a doveo ga je i u vezu sa smrću bogoslova Milića Blažanovića (18), koji se, prema službenoj istrazi, raznio bombom u svibnju 1999. godine.
– “Milić mi se povjerio da ga je Kačavenda više puta silovao, a ja sam mu rekao da me vladika svakodnevno tjerao da mu podvodim djecu iz osnovne škole. Svakodnevno su dolazili igumani manastira i dovodili bogoslove da spolno opće s njim i s drugim ljudima koji su se tu skupljali” – ispričao je Bojan u TV emisiji Život priča.
Vladika Kačavenda poznat je i kao žestoki ratni huškač
Sumnjiče ga da je pomagao i u skrivanju optuženika za ratne zločine, između ostalih i nekadašnjeg srpskog lidera Radovana Karadžića. Zbog tih sumnji su međunarodne snage stacionirane u BiH više puta vršile pretres eparhije i vladikin dvor u Bijeljini. Nakon razrješenja s dužnosti, Kačavenda se po nalogu crkve morao povući u neku vrstu izolacije u manastir Šišatovac na Fruškoj gori, dok sada živi u svojem “zlatnom dvoru” u Bijeljini.
Bivši vladika slovi kao jedan od najbogatijih predstavnika “božjih sluga” Srpske pravoslavne crkve. Njegov bliski suradnik tvrdi da bivši vladika ima otvorene račune u stranim bankama na kojima ima položene milijune, i to u nekoliko zemalja koje je stekao trgovinom nafte, šume, kave, cigarete, davanjem novca na kamatu, a neki sumnjaju da je naplaćivao i ugovaranje orgija i osiguranje maloljetnih mladića koji su na te orgije dolazili. U medijima kruži priča da je svoje silno bogatstvo i “zlatne dvore” odlučio oporučno ostaviti striperu Dejanu Nestoroviću,koji ga se, prema njegovim izjavama “jedini nije odrekao zbog postojanja porno filma”.
Njegova sklonost mladićima nije bila tajna za vrh SPC-a, ali se sve pomno zataškavalo.
Vladiku prozivaju i silovane žene BiH
Na tisuće je ispovijesti djevojaka i žena, Bošnjakinja koje su tijekom agresije na BiH silovane i zlostavljane. Svaka od njih čini se stravičnijom od prethodne. U potresnoj ispovijedi predanoj Udruženju “Žena – žrtva rata”, djevojka koja je u vrijeme kada su se zločinci iživljavali na njoj imala tek 16 godina, spominje i ime vladike Vasilije Kačavende.
Sotonskog vladiku, koji je poznat iz vremena agresije kao “sveštenik” SPC, koji je redovno blagosljivljao zločince prije njihovih krvavih pohoda, spominje u svojim svjedočenjima i na desetine silovanih žena i djevojaka sa područja dobojske općine.
“Odvodili su me, dovodili, odvodio me Predrag Kujundžić u rovove na Ozren. Tada mi je dao vojnu maskirnu uniformu koju sam morala obući, na glavu mi natukao crvenu beretku, a na vrat mi je stavio veliki zlatni lančić sa krstom. Predrag mi je naredio da ni kad spavam ne smijem skinuti krst. Nedugo poslije toga dao mi je papir na kome je pisalo da su moji roditelji saglasni da njihova maloljetna kćerka prelazi na ime Aleksandra Kujundžić. Nikada me više niko od četnika nije zvao mojim pravim imenom, nego Aleksandra ili “robe”.
Deset dana nakon što mi je promijenio ime, odveo me je u Bijeljinu da me krsti. Sjećam se, u to vrijeme oko te crkve bila je skela. Objekat je bio u obnovi ili izgradnji. Tad sam upoznala vladiku Vasilija Kačavendu. Kada je Vasilije došao pred mene, raskopčao je svoje hlače, izvadio spolni organ i natjerao me da njegov spolni organ stavim u svoja usta, što sam morala i uraditi, a ovo mi je radio u jednoj prostoriji od crkve.
Zatim, Predrag pita Vasilija: “Hoćeš li je sada ili kasnije, kada bude naša”, a Vasilije odgovara: “Neću kasnije, bit će grijeh kada bude naša, ja hoću sada”. Tada me je vladika silovao. Nakon toga su me krstili.
“Silovali su me bezbroj puta, Predrag Kujundžić, njegov brat, Golub, S. K., Vasilije Kačavenda, maltene svi Predini vojnici, a na rovovima tko god je htio, on me je davao. Ni sama više ne znam koliko sam puta silovana, na stotine.”
Podrška patrijarhu Irineju
Kada je 2008. Amfilohije – koji ga je svojedobno oslobodio optužbi za seksualno uznemiravanje – iskočio kao jedan od najozbiljnijih kandidata za novog patrijarha SPC-a, nakon smrti patrijarha Pavla, Kačavenda je bio jedan od njegovih najžešćih oponenata.
Metropolit crnogorsko-primorski Amfilohije: “Gejevi i pedofili su isto”
Metropolit crnogorsko-primorskiAmfilohije Radović odluku Sinoda SPC da razriješi dužnosti vladiku zvorničko-tuzlanskog Vasilija Kačavendu, zbog skandala sa kompromitujućim snimcima u kojima na nedoličan način spolno opći sa nepoznatim mladićima, okarakterizirao je kao pravednu i jedinu ispravnu.
– Vladika Vasilije razrješen je iz zdravstvenih razloga, a za Crkvu su zdravstveni razlozi i moralni i duhovni, ne samo bolest – rekao je metropolit i poručio vjernicima da će Crkva i danas, kao i kroz vijekove, “slijediti Gospoda Boga, držati se Jevanđelja i Svetog Save” – poručio je meetropolit. Na pitanje što misli o poroku i djelima razriješenog vladike, metropolit je rekao:
”Vi znate da sada u Americi postoji pokret koji je ozakonio homoseksualizam. Zašto ne ozakone i pedofiliju’‘, zapitao se metropolit, dodajući da su svi ljudi grešni, a da je vladika Kačavenda dosta uradio za svoju eparhiju i vjernike i da se to ne smije zaboraviti.
Podržavao je današnjeg patrijarha Irineja, u Hrvatsku poznatog po pjevanju četničkih pjesama, a što je televiziju Z1 koštalo i koncesije na 3 dana, a Marka Juriča prozivke u javnosti
NADA LANDEKA
HOP PORTAL