Docent Matko Glunčić :OVAJ KURIKULUM JE LOŠ I DISKRIMINIRA UČENIKE U MALIM SREDINAMA!

0
2188

matkoTragikomedija je krenula iz ureda predsjednice. Predsjednica i T. Karamarko daju bezrezervnu podršku Borisu Jokiću i njegovom kurikulumu. Čemu oni zapravo daju podršku? Radi li se o čistom politikanstvu iz straha od gubitka stolice?

Docent na PMF-u Matko Glunčić čudi se koliko ljudi malo znaju o kurikulumu, ali daju podršku Jokiću. Vrlo malo novinara uopće zna o čemu govori, mnogi su uvučeni u ovu priču iz političkih razloga, izjavio je na HRT-u.

  1. Ne rasterećuje se gradivo kako Jokić tvrdi, već naprotiv povećava se obim, a satnica smanjuje.
  2. Uvedeno je 7 međupredmetnih tema koje će dodatno opteretiti učenike.
  3. Niz predmeta zbog pravila izbornosti pretvaraju se u tečaj predmete, koji će se učiti samo jedan sat tjedno, što je loše i premalo za predmete kao što su fizika, kemija, biologija, teško je nešto ispredavati u jedan sat tjedno i 35 sati godišnje kvalitetno.
  4.  Moduli napisani za pojedine predmete nisu usaglašeni sa modulima za gimnazijske kurikulum, te sa strukovnim kurikulumom,  nije jasno tko će ga usaglasiti i kada…
  5. Zbog modela izbornosti u malim gradovima i malim sredinama učenici će imati manju mogućnost izbora, neće moći birati sve te module koji su ponuđeni, već će moći birati samo module ponuđene u njihovim sredinama, dok će učenici u većim sredinama imati znatno veće mogućnosti i to samo po sebi znači da su ovi u manjim sredinama diskriminirani. 
  6. učenici koji upisuju prirodoslovno matematičke programe, tzv. stem bi mogli biti posebno zakinuti i tim načinom ćemo ostati bez cijele generacije “stemovoca”, što se u konačnici reflektira na naš razvoj i nestanak jedne cijele generacije – naznačio je greške Glunčić.

U izdanju Profil-a udžbenik za 8.razred-predmet povijest vjerovali ili ne piše:-Rat u Hrvatskoj je nastao zbog povećanog otpuštanja Srba s posla 1991.g. i zbog pojave radikalnih četničkih skupina u Srbiji ! Autor knjige Snežana Koren !

Krećemo li u još gorem smjeru?

I. D.

HOP portal