OBJAVA ZA MEDIJE
Kako je naš gradonačelnik, javnim novcem, od Velike Gorice napravio „Potemkinovo selo“
Velika Gorica, 14. prosinca 2016. – Čitatelji jučerašnjeg „Jutarnjeg lista“ imali su vrlo zanimljivo iskustvo. Bili su u prilici preseliti u neki zanimljiv, zabavan i uspješan grad koji im je predstavljen na 8 stranica posebnog, plaćenog priloga. Osim u gradu čudesa, imali su priliku uživati i u razgovoru s prvim čovjekom grada u kojem ako već nije, upravo će poteći med i mlijeko. Netko bi rekao da je riječ o bajkovitoj priči, kao stvorenoj za ovo predblagdansko vrijeme. No, „Jutarnji list“ bi trebala biti ozbiljna novina, a plaćenog oglasa se ne bi posramio ni Grigorij Potemkin.
Iako je objavljen povodom dana našega grada, oglas plaćen javnim, odnosno novcem Velikogoričanki i Velikogoričana bio je, čini se pokušaj da se skrene pozornost javnosti s afere zapošljavanja rodbine i prijatelja u gradu i gradskim tvrtkama posljednjih 8 godina. Osim toga, naš je Potemkin iskoristio prigodu da počne kampanju za osvajanje 3. mandata na čelu našeg grada. Ne bi u tome bilo puno problema da je oglas platio vlastitim novcem ili da ga je platila njegova stranka. Napominjemo da živimo u gradu koji je kreditno zadužen sa 120 milijuna kuna. I te ćemo kredite vraćati još puno godina nakon što oni koji su nas zadužili odu s vlasti.
Ovako smo za njegovu osobnu promociju i promociju njegovih „uspjeha“ platili, za sada, nepoznati iznos koji je, uvjereni smo, mogao biti puno bolje iskorišten. Recimo, mogao je platiti oglas u nekim novinama koje čitaju poslovni ljudi i investitori. Da ih zainteresira za moguće ulaganje u naš „bajkoviti“ grad. Mogao je, u ovo blagdansko vrijeme, pomoći obiteljima lošijeg imovinskog stanja. Samobor, recimo, svojim umirovljenicima isplaćuje „božićnice“. Mogli smo svi, jer riječ je o našem novcu, darivati djecu u gradskim vrtićima. Mogli smo…
Puno toga se moglo napraviti, ali je gradonačelnik Barišić odlučio naše novce potrošiti za samopromociju i osobnu kampanju pred početak izborne utrke. Neki će, možda, odmahnuti rukom i reći da to rade svi političari. Drugi će reći da je trebao „informirati javnost“, kao da to uspješno ne čine naši lokalni mediji. Treći više uopće nemaju vjere u politiku i političare i ne očekuju od njih ništa dobro.
Mi se ne mirimo s postojećim stanjem. SDP Velike Gorice zna da naš grad zavrjeđuje ljude koji će se odgovorno odnositi prema javnom novcu i koji će sa svakom kunom vaših i naših novaca nastojati napraviti što je najviše moguće. I zato ćemo učiniti sve što je u našoj moći da se javno objavi koliko nas je koštao plaćeni oglas u „Jutarnjem listu“ i da nam se objasni što su Velikogoričanke i Velikogoričani dobili za te novce.
GO SDP-a Velika Gorica
HOP