Da se u politici manipulira s javnošću «negovorenjem istine» odavno je nazočna činjenica u hrvatskom javnom prostoru, a razmjeri izravnih i besramnih laži koje su koncentrirane u pisanom odgovoru na zastupničko pitanje Mirele Holy prezentiranom u pisanom odgovoru premijera Milanovića na 229 sjednici vlade pod oznakom 229-22.1 premašuje po količini laži i besramnoj drskosti sve do sada izrečeno iz usta ovog «slučajnog» premijera, pa zacijelo zaslužuje počasno mjesto u analima političke pokvarenosti.
Naime, zastupnica Holy je postavila pitanje navodeći nesporne i širokopoznate zastrašujuće činjenice izvlačenja stotina milijuna kuna kroz beskorisne i bespotrebne konzultantske usluge, studije i marketinške aktivnosti, a što kulminira približavanjem izbora, te koje se ne mogu sakriti u HEP-ovoj dokumentaciji. Svim stručnim visokoobrazovanim zaposlenicima HEP-a kojih ima više od 2.000 tisuće od kojih su preko 250 s akademskim statusom doktora ili magistra znanosti sa specijalističkim znanjima iz područja hrvatske elektroenergetike i višegodišnjim iskustvom na najsloženijim projektima, angažman vanjskih konzultanata je uvreda i pljuska u lice, jer niti jedan od angažiranih vanjskih specijalista nema gotovo nikakvo iskustvo a još manje specijalističko znanje iz usluga koje prodaje. Dapače većina ovih konzultanata od kojih rijetko koji ima više od 30 godina, kao što je to slučaj s hvaljenim PWC-om besramno je pokrala HEP-ova znanja i ista unovčava kod naše konkurencije (HT).
Sve brojke koje u svom pitanju navodi zastupnica Holy su provjerljivo u HEP-ovoj dokumentaciji nesporno točne, a iznosi koje navodi premijer u svom odgovoru su bezočno umanjeni i krivo prikazani. Također svi razlozi za angažman stranih konzultanata su čista manipulacija bez ikakvog stručnog utemeljenja.
Stoga držimo besmislenim pojedinačno osporavati bilo koju financijsku veličinu ili pak stručnu ocjenu navedenu u premijerovu odgovoru jer je sve bezočna i besramna laž vrlo lako provjerljiva.
Osobito je besramna laž o angažmanu Real grupe (kojoj je inače po vrlo provjerenim informacijama jedan od ključnih suvlasnika ministar Vrdoljak) o potrošenih svega 7 milijuna kuna kada je sama ova kompanija u svom godišnjem izvješću za 2014. godinu navela iznos od preko 21 milijun kuna samo za medijsko oglašavanje HEP grupe, a obim mareketinških usluga s ovom tvrtkom je znatno obuhvatniji od marketinškog oglašavanja.
Osobito zorna ilustracija za ovaj kanal za izvlačenje HEP-ovih para je činjenica da je HEP preko HNS-ovog direktora Sektora za marketing Ivice Žigića i direktorice Sektora za razvoj novih proizvoda Vlatke Kamenić, nakon ovog zastupničkog pitanja bez imalo straha i srama pokrenuo aktivnost za prekoračenje odobrenog marketinškog plana za 2015. god s 5,2 milijuna kuna na čak 20 milijuna uz angažiranje isključivo Real grupe.
A.J.
HOP