Predsjednik udruge sudaca Đuro Sessa danas je prozvao medije kako pozivaju na linč u svezi ubojstva trudne djevojke na zagrebačkoj Volovčici i da suci pošteno obavljaju svoj posao. Potrudili smo se stručnom analizom doći do činjenica kako je krupcija u sudstvu velika i time smo demantirali jednu šablonsku izjavu predsjednika sudaca koji je upoznat sa ovim predmetima, kao i ministar pravosuđe, ali situacija je i dalje katastrofalna.
HRVATSKO PRAVOSUĐE
NAJVEĆE LEGLO KRIMINALA
NAJOPASNIJI KRIMINALAC JE
KRIMINALAC U ODORI SUDCA
ILI
KRIMINALAC U
ODORI DRŽAVNOG ODVJETNIKA
Za kaznena djela definirana kaznenim zakonom REPUBLIKE HRVATSKE :
KRIVOTVORINA JAVNE ISPRAVE ,
KRIVOTVORINA VRJEDNOSNICE REPUBLIKE HRVATSKE – rang kaznenog djela krivotvorine novca
STJECANJE DOBITI-NOVCA BEZ PRAVNE OSNOVE i
ZLOUPORABA POLOŽAJA I OVLASTI
Su kaznena jela za koja su zaduženi DRŽAVNO ODVJETNIŠTVO REPUBLIKE HRVATSKE da provedu „kazneni progon po službenoj dužnosti.
Na žalost zamjenici Državnog odvjetnika REPUBLIKE HRVATSKE ne postupaju prema USTAVU REPUBLIKE HRVATSKE i ZAKON O DRŽAVNOM ODVJETNIŠTVU .
Po onoj narodnoj „AKO LAŽE KOZA , NE LAŽE ROG !“ , navest ću neke predmete sa imenom i prezimenom Zamjenika Općinskog Državnog odvjetnika koji su imali prilike odlučivati o navedenim kaznenim djelima i sa svojim odlukama stali na stranu „kriminala“ kako bi navedena kaznena djela zaštitili umjesto da počinioce navedenih kaznenih djela procesuiraju odnosno provedu „službeni kazneni progon“ .
Eksplicitno znači da povjereni dužni nadzor nad nedvojbenim počinjenjem teškim kaznenim djelima : KRIVOTVORINA JAVNE ISPRAVE , KRIVOTVORINA VRJEDNOSNICE REPUBLIKE HRVATSKE i STJECANJE DOBITI-NOVCA BEZ PRAVNE OSNOVE , od strane državnih službenika i namještenika REPUBLIKE HRVATSKE uposlenim u državnim tijelima REPUBLIKE HRVATSKE s prenesenim ovlastima nije proveden od strane Zamjenika Općinskog Državnog odvjetnika kako bi se počinjeni „kriminal“ zaštitio .
KRIMINALCI U ODORI DRŽAVNOG ODVJETNIKA
ŠTITE KRIMINAL
OPĆINSKOM DRŽAVNOM ODVJETNIŠTVU U OSIJEKU
Broj predmeta : N-DO-106/2015 (MP/ŽD)
Broj predmeta : N-DO-114/2016 (MP/ŽD)
Broj predmeta : N-DO-112/2015 (MP/IL)
Broj predmeta : N-DO-156/2015 (MP/IL)
ZAMJENICA OPĆINSKE DRŽAVNE ODVJETNICE gospođe MARICE PLAZIBAT
broj predmeta : N-DO-50/2016 (ŽP/IL)
broj predmeta : N-DO-159/2015 (ŽP/AP)
ZAMJENICA OPĆINSKE DRŽAVNE ODVJETNICE gospođa ŽELJKA PAPIĆ
Broj predmeta : N-DO-61/2015 (AJ/AP)
broj predmeta : N-DO-59/2015 (AJ/ŽD)
Broj predmeta : P-DO-6/2016 (AJ/AP)
ZAMJENIK OPĆINSKE DRŽAVNE ODVJETNICE gospodin ANTO JURIĆ
OPĆINSKOM DRŽAVNOM ODVJETNIŠTVU U SPLITU
broj predmeta : N-DO-117/2015
ZAMJENIKA OPĆINSKOG DRŽAVNOG ODVJETNIKA gospođa LJILJANA GOLEMAC
OPĆINSKO DRŽAVNOM ODVJETNIŠTVO U OSIJEKU
SA STALNOM SLUŽBOM U NAŠICAMA
broj predmeta : N-DO-3032/2015 (MH/RD)
broj predmeta : N-DO-3025/2016 (MH/RD)
broj predmeta : N – DO -3003/2016 (MH/RD)
ZAMJENICA OPĆINSKE DRŽAVNE ODVJETNICE gospođa MILENA HOLJEVAC
OPĆINSKO DRŽAVNOM ODVJETNIŠTVO U VUKOVARU
Broj predmeta : N-DO-91/2014-8 (MB/VK)
ZAMJENIK OPĆINSKOG DRŽAVNOG ODVJETNIKA gospodin MIRO BRICO
Dalje ne bi nabrajao predmete u kojima nadležno OPĆINSKO DRŽAVNO ODVJETNIŠTVO REPUBLIKE HRVATSKE odbija postupiti po kaznenoj prijavi iako ih ima popriličan broj , da bi pri tome izravno takvom odlukom o odbijanju kaznenog progona po službenoj dužnosti štitili kriminal koji se permanentno odvija u službenim prostorijama :
Zemljišno – knjižnog odjela nadležnog Općinskog suda
Područnim uredima za katastar , DRŽAVNE GEODETSKE UPRAVE REPUBLIKE HRVATSKE
i Ispostavama u lokalnim upravama Ministarstva graditeljstva i prostornog uređenja REPUBLIKE HRVATSKE
Kako nadležno OPĆINSKO DRŽAVNO ODVJETNIŠTVO REPUBLIKE HRVATSKE opravdava kriminal u državnim upravnim tijelima REPUBLIKE HRVATSKE s prenesenim ovlastima , vidljivo je iz slijednog citata:
PREDMETNA ČINJENICA je kada se radi o povijesnom naslijeđu tada Vi nasljeđujete sve što je u povijesti doneseno u svezi navedene tematike. Kako se ovdje radi o javnim ispravama koje uživaju javnu vjeru : istinitosti , valjanosti i zakonitosti koje dokazuju same sebe iz domene prostornog registra nekretnina : ZEMLJIŠNA KNJIGA , KATASTARSKI PLAN , POSJEDOVNI LIST , POMOČNA RAČUNANJA I „UREDBE“ ovlaštenih Vladinih institucija koje stavljaju predmetnu dokumentaciju VAN SNAGE UPORABE .
NEPOBITNA ČINJENICA je :
Ministar financija Države Srba , Hrvata i Slovenaca 17. 11. 1924.godine donio je uredbu o stavljanju „VAN-SNAGE UPORABE grafičku izmjeru na ozemlju Države Srba , Hrvata i Slovenaca.
Na teritorijalnom prostoru REPUBLIKE HRVATKE jedinu sustavnu izmjeru provela je AUSTRO-UGARSKA MONARHIJA u porezne svrhe i to u grafičkoj izmjeri u mjerilu izrade katastarskih planova 1:2880 ; 1:2904 ; 1:1440 i 1:720 ili 1:2500 , 1:1250 i 1:625 kao i svih drugih numeričkih podataka prikazanih u posjedovnim listovima . Predmetna grafička izmjera je baza izrade zemljišnih knjiga na osnovu koji se dokazuje vlasništvo nad nekretninama.
ZEMLJIŠNA KNJIGA u 80% slučajeva izrađena je po osnovi grafičke geodetske izmjere što definira „ZAKON“ po kojem je izrađena ZEMLJIŠNA KNJIGA , a prema „UREDBI“ nadležnog Ministra financija Države Srba , Hrvata i Slovenaca dana 17. 11. 1924. godine je stavljena „VAN SNAGE UPORABE“.
Od uspostave samostalnosti Republike Hrvatske do danas zemljišno knjižno pravo doživjelo je vrlo velike promjene. Najveća promjena prouzročena je ukidanjem društvenog vlasništva, zatim privatizacijom i pretvorbom poduzeća, tkz. denacionalizacijom te konačnim donošenjem Zakona o zemljišnim knjigama i Zemljišno knjižnog poslovnika.
Prije donošenja mjerodavnih propisa zemljišno knjižno pravo u užem smislu u Republici Hrvatskoj, temeljilo se je na austrougarskom Općem građanskom zakoniku, Gruntovnom redu iz 1855. g te Zakonu o zemljišnim knjigama i drugim zemljišno knjižnim propisima iz 1931. g.
Pravna valjanost predmetnih ZEMLJIŠNIH KNJIGA izrađenih po osnovi geodetske grafičke izmjere „PRESTAJE“ danom 17.11.1924. godine kada je donijeta „UREDBA“ Ministra financija Države Srba , Hrvata i Slovenaca o stavljanju geodetske grafičke izmjere VAN SNAGE UPORABE.
Pokrivenost grafičkom izmjerom REPUBLIKE HRVATSKE je u iznosu od 80%.
DRUGA NEPOBITNA ČINJENICA je:
Vlada REPUBLIKE HRVATSKE donosi uredbu :
Vlada Republike Hrvatske
Na temelju članka 9. stavka 2. Zakona o državnoj izmjeri i katastru nekretnina (»Narodne novine«, broj 128/99) Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 4. kolovoza 2004. godine, donijela je
ODLUKU
O UTVRĐIVANJU SLUŽBENIH GEODETSKIH DATUMA I RAVNINSKIH KARTOGRAFSKIH PROJEKCIJA REPUBLIKE HRVATSKE
I.
Položajni datum Republike Hrvatske
1) Europski terestrički referentni sustav za epohu 1989,0 (European Terrestrial Reference System 1989) – skraćeno ETRS89, utvrđuje se službenim nepromjenjivim i o vremenu neovisnim položajnim referentnim koordinatnim sustavom za Republiku Hrvatsku.
2) Elipsoid GRS80 s veličinom velike poluosi a = 6378137,00 m i spljoštenošću m = 1/298,257222101 određuje se službenim matematičkim modelom za Zemljino tijelo u Republici Hrvatskoj.
3) Položajna mreža koju čini 78 osnovnih trajno stabiliziranih geodetskih točaka čije su koordinate određene u ETRS89, određuje se osnovom položajnog referentnoga koordinatnog sustava Republike Hrvatske.
4) Položajnom referentnom koordinatnom sustavu Republike Hrvatske u kojem su koordinate 78 osnovnih geodetskih točaka određene 1996. godine određuje se naziv – Hrvatski terestrički referentni sustav za epohu 1995.55 – skraćeno HTRS96.
IV.
Ravninske kartografske projekcije Republike Hrvatske
1) Koordinatni sustav poprečne Mercatorove projekcije – skraćeno HTRS96/TM, sa srednjim meridijanom 16°30′ i linearnim mjerilom na srednjem meridijanu 0,9999 određuje se projekcijskim koordinatnim sustavom Republike Hrvatske za područje katastra i detaljne državne topografske kartografije.
2) Koordinatni sustav uspravne Lambertove konformne konusne projekcije – skraćeno HTRS96/LCC, sa standardnim paralelama 43°05ž i 45°55ž određuje se projekcijskim koordinatnim sustavom Republike Hrvatske za područje pregledne državne kartografije.
3) Koordinatni sustavi kartografskih projekcija temelje se na hrvatskom terestričkom referentnom sustavu definiranom u točki 1. ove Odluke.
4) Za potrebe Oružanih snaga Republike Hrvatske usvaja se projekcijski koordinatni sustav univerzalne poprečne Mercatorove projekcije (Universal Transverse Mercator – UTM) sukladno Sporazumu o standardizaciji »STANAG 2211«, država članica NATO saveza, 5. izdanje od 15. srpnja 1991. godine.
VI.
Zadužuje se Državna geodetska uprava da uvede nove službene geodetske datume i ravninske kartografske projekcije u službenu uporabu, najkasnije do 1. siječnja 2010. godine. (datum nastupanja ZASTARE za „Gauss-Krügerovu projekciju meridijanskih zona)
VIII.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a objavit će se u »Narodnim novinama«.
Klasa: 931-01/04-01/01
Urbroj: 5030115-04-1
Zagreb, 4. kolovoza 2004.
- Pravna država kao zakonska država (formalna karakteristika):
– Zakonitost:
(a) usklađenost sa zakonom;
(b) saglasnost nižih pravnih akata sa višim
Formalne karakteristike zakona: općenitost, javnost, jasnoća, zabrana retroaktivnosti, jednaka primena
Ove karakteristike zakona omogućavaju predvidljivost, pravnu sigurnost i jednakost
Niži UPRAVNI AKTI : dokaz o vlasništvu – ZEMLJIŠNA KNJIGA , kopija katastarskog plana , prijepis posjedovnog lista , GUP i PUP , predmetne katastarske općine , MORA biti usklađen s „UREDBOM-UKAZOM“ VLADE REPUBLIKE HRVATSKE ; Klasa: 931-01/04-01/01 ; Urbroj: 5030115-04-1 dana 04.08.2004. godine
U pravnom smislu, vladavina prava zahtijeva strogo pridržavanje Ustava i zakona od strane svih državnih tijela i pojedinih dužnosnika, kao i od samih građana.
Bit koncepcije vladavine prava je zabrana svake samovolje prilikom odlučivanja i postupanja svih državnih tijela, koja mogu intervenirati u odnose među ljudima jedino putem zakona, odnosno na temelju ovlasti dobivenih zakonom (Vrban, 2003). Državni su dužnosnici sluge, a ne gospodari naroda. Dužni smo ponašati se prema zakonu, a ne prema samovolji pojedinaca.
Ustavom se traži, suglasnost s odredbama: članka 3. (načelo vladavine prava, poštivanje prava čovjeka, nepovredivost vlasništva, ), članka 5. stavka 1. (načelo ustavnosti i zakonitosti) , članak 19. (Pojedinačni akti državne uprave i tijela koja imaju javne ovlasti moraju biti utemeljeni na zakonu. Zajamčuje se sudska kontrola zakonitosti pojedinačnih akata upravnih vlasti i tijela koja imaju javne ovlasti.) Ustava Republike Hrvatske.
DRŽAVNO ODVJETNIŠTVO REPUBLIKE HRVATSKE sa svojim zamjenicima nije ovlašteno komentirati predmetne UREDBE već isključivo postupiti u skladu sa navedenim uvjetima.
Korisnika javne isprave : katastarskog plana , posjedovnog lista , prijepisa zemljišno-knjižnog uloška (dokaza o vlasništvu) i izvatka iz prostornog uređenja NE ZANIMA kojom geodetskom metodom je dokument izrađen „CROPOS“-sustav , već korisnika zanima da je javna isprava iz domene prostornog registra nekretnina PRAVO VALJANA I TEHNIČKI ISPRAVNA.
Izrada bilo kojeg dokumenta po osnovi jave isprave stavljene VAN SNAGE UPORABE je NIŠTAVAN DOKUMENT , odluka , zaključak , rješenje , presuda iz upravnog ili pravnog postupka.
PRAVNI POSTUPCI PRED NADLEŽNIM SUDOM
KRIMINALCI U ODORI SUDCA
ŠTITE KRIMINAL
U slijednom navodu navest ću broj predmeta i naziv suda u kojem sudci imenovanog suda štite kriminal na bizaran način. U nekom od daljnjih tekstova ću navesti imena i prezimena sudaca , a u ovom tekstu zadovoljit ću se brojem predmeta :
OPĆINSKI SUD U OSIJEKU
Broj predmeta : 6. P : P-833/2013-4
broj predmeta : 19 P-836/2014-23
broj predmeta : P: P-994/2014-7
broj predmeta : P-1298/2015-12
broj predmeta : P-1779/15-7
broj predmeta : P-374/2016-5
ŽUPANIJSKI SUD U OSIJEKU
Broj predmeta : Gž – 4405/2013 -2
Poslovni broj : Gž-356/2015-2
broj predmeta : Gž-634/2015-2
broj predmeta : Gž-2329/2015-2
broj predmeta : Gž-2908/2015-2
broj predmeta : Gž-1312/2016-2
Poslovni broj : Gž-2551/2015-2
Poslovni broj : Gž-2895/2015-2
ZANIMLJIVOST PRAVNE POMOĆI HRVATSKOG PRAVOSUĐA
OPĆINSKI SUD U SPLITU
Poslovni broj : P – 9083/15
ŽALBENI POSTUPAK PROVEDEN NA
ŽUPANIJSKOM SUDU U OSIJEKU
poslovni broj : Gž-2875/2016-2
ZANIMLJIVOST PRAVNE POMOĆI HRVATSKOG PRAVOSUĐA
OPĆINSKI SUDU U OSIJEKU
Sa stalnom službom u BELOM MANASTIRU
poslovni broj : P-965/16
ŽALBENI POSTUPAK PROVEDEN JE NA
ŽUPANIJSKOM SUDU U SPLITU
Poslovni broj : Gž-3819/2016
OPĆINSKI SUDU U OSIJEKU
Sa stalnom službom u BELOM MANASTIRU
poslovni broj : P-1817/15-4
OPĆINSKI SUDU U VUKOVAR
poslovni broj : 11 Broj : R/2-367/15-5
ŽUPANIJSKI SUD U VUKOVARU
Poslovni broj : Gž-301/2016-2
OPĆINSKI SUD U OSIJEKU
SA STALNOM SLUŽBOM U VALPOVO
Poslovni broj : 66. ref. P-1165/2016
OPĆINSKI SUD U OSIJEKU
SA STALNOM SLUŽBOM U NAŠICAMA
Poslovni broj : 57. P-1899/15-4
poslovni broj : 58 P-476/16-4
Za ovu priliku smatram dostatan broj navedenih sudskih predmeta .
Sudci nadležnih Općinskih sudova bez izuzetka štite kriminal svim raspoloživim sredstvima pa tako i „nebuloznim“ zahtjevima kao što se vidi iz citata jednog rješenja Općinskog suda . Da napomenem ovo nije izuzetak nego pravilo.
Treba naglasiti da citirani tekst se pojavljuje u 99,9% slučajeva sudskih predmeta , a ono što je bitno za stranku „TUŽBU PROTIV REPUBLIKE HRVATSKE“ osmislili su inozemni pravni timovi kojima je uža specijalnost „pravni postupci iz domene registara nekretnina“ tako da su podnesci sudu „TIPIZIRANI“
U osnovnom podnesku „TUŽBE PROTIV REPUBLIKE HRVATSKE) supsidijarni tužitelj navodi :
TUŽITELJA i (OIB)
Adresu
TUŽENIK : REPUBLIKA HRVATSKA OIB:52634238587 zastupana po OPĆINSKOM DRŽAVNOM ODVJETNIŠTVU U OSIJEKU (najčešće)
Adresa : 31000 OSIJEK ; Trg Ante Starčevića 7/I
VRJEDNOST PREDMETA SPORA :
TERET PROVEDBE DOKAZNOG POSTUPKA je na strani OPĆINSKOG DRŽAVNOG ODVJETNIŠTVA U OSIJEKU.
U pravnom postupku prilaže dokument po osnovu kojeg je supsidijarni tužitelj proveo postupak NAGODBE pokušaja mirnog rješenja i dokaza o kaznenoj prijavi .
NAVODI glavna tražbina , sporedna tražbina , činjenice na osnovu koji se podnosi „TUŽBA PROTIV REPUBLIKE HRVATSKE“
Uz sam predmet dostavljaju se „TUŽBE ZA PRAVNOG ODNOSA“ određene, decidirane dokazne predmete koje je sud dužan pribaviti na zahtjev supsidijarnog tužitelja.
U osnovnom podnesku supsidijarni tužitelj prilaže dokumente – činjenicu po osnovi koje definira OPRAVDANU SUMNJU U PREDMETU.
S obzirom na osnovni podnesak i njegov sadržaj donošenje rješenja nadležnog Općinskog suda je eklatantan primjerak kako se štiti „KRIMINAL“ od strane SUDACA HRVATSKOG PRAVOSUĐA.
Kako je sve zatraženo od predmetnog sudca već navedeno u osnovnom podnesku supsidijarni tužitelj navodi na kojoj strani osnovnog podneska „TUŽBE PROTIV REPUBLIKE HRVATSKE“ se nalazi traženi podatak i „DOPUNU“ vraća sudu na daljnji postupak.
Iako je supsidijarni tužitelj sve decidirano naveo , a sudu predočio dokumente sud odbacuje predmet u svojstvu „NEPOTPUNOG“ predmeta za pravni postupak.
Navod sudca , citirani prikaz poništenja pravnog postupka je standardni primjer kako OPĆINSKI SUD štiti kriminal.
U drugostupanjskom pravnom postupku ŽUPANIJSKI SUD U OSIJEKU donosi u nekim predmetima formulaciju rješenja po osnovu koje se vraća na prvostupanjski pravni postupak :
Prema rješenju ŽUPANIJSKOG SUDA U OSIJEKU , drugostupanjskom rješenju decidirano se navodi :
„Stoga tužba tužiteljice prema odredbama čl. 186. st. 1 ZPP-a sadrži sve potrebno da bi se po njoj moglo postupiti.“
„U nastavku postupka prvostupanjski sud će postupiti po tužbi.“
U ponovljenom prvostupanjskom pravnom postupku sudac supsidijarnom tužitelju NEDOZVOLJAVA da pozove „svjedoka“ tehničku stručnu osobu koja poznaje javne isprave iz domene prostornog registra nekretnina : zemljišnu knjigu , katastarski plan , posjedovni list , GUP i PUP.
Sudac uvjetuje prisustvo odvjetnika na ročištu , a odvjetnici stranku ne žele zastupati jer se kazneno djelo KRIVOTVORINE JAVNE ISPRAVE , KRIVOTVORINE VRJEDNOSNICE REPUBLIKE HRVATSKE – rang kaznenog djela krivotvorine novca i STJECANJE DOBITI-NOVCA BEZ PRAVNE OSNOVE odvija u prostorijama SUDA u tom slučaju odvjetnici moraju ići protiv suda , a to ni jedan odvjetnik u REPUBLICI HRVATSKOJ ne želi činiti .
Citirani dio je uobičajeni način ŽUPANIJSKOG SUDA kako onemogućiti supsidijarnog tužitelja u pravnom postupku „TUŽBE PROTIV REPUBLIKE HRVATSKE“
Tvrdnja iznesena u „PRESUDI“ ŽUPANIJSKOG SUDA U OSIJEKU broj : Gž-2936/2016-2 je NE PRIMJERENA
jer u točci „VI“ UREDBE VLADE REPUBLIKE HRVATSKE definira se kraj prelaznog perioda danom 01. 01. 2010. godine od kada se javne isprave iz domene prostornog registra nekretnina moraju izraditi u osnovnoj i zakonitoj HTRS96/TM kartografskoj projekciji , supsidijarni tužitelj ne mora činjenicu iz UREDBE VLADE REPUBLIKE HRVATSKE , dokazivati , već se samo pozvati na VLADIN DOKUMENT , citiram :
ODLUKU
O UTVRĐIVANJU SLUŽBENIH GEODETSKIH DATUMA I RAVNINSKIH KARTOGRAFSKIH PROJEKCIJA REPUBLIKE HRVATSKE
VI.
Zadužuje se Državna geodetska uprava da uvede nove službene geodetske datume i ravninske kartografske projekcije u službenu uporabu, najkasnije do 1. siječnja 2010. godine. (datum nastupanja ZASTARE za „Gauss-Krügerovu projekciju meridijanskih zona)
Sud bilo koji sud ne smije tumačiti uredbu koja je decidirana i nedvosmislena. Kada se sudac poziva na točku „V“ UREDBE VLADE REPUBLIKE HRVATSKE , a pri tome ne navodi točku „VI“ tada sudac svjesno i namjerno „OBMANJUJE“ supsidijarnog tužitelja i tada sudac / sudsko viječe čini svjesno i namjerno od sudskog rješenja/presude KRIVOTVORINU SUDSKOG DOKUMENTA.
Iz navedenog citata „PRESUDE“ ŽUPANIJSKOG SUDA U OSIJEKU broj : Gž-2936/2016-2 razvidno je da se radi o tome da ŽUPANIJSKI SUD U OSIJEKU „KRIVOTVORI ČINJENICE“ kako bi onemogućio supsidijarnog tužitelja u „TUŽBI PROTIV REPUBLIKE HRVATSKE.
Konstatacija ŽUPANIJSKOG SUDA U OSIJEKU nije točna jer UREDBA VLADE REPUBLIKE HRVATSKE ima svoju pravnu snagu , pravni učinak i pravnu posljedicu.
PRAVNA SNAGA UREDBE
Klasa: 931-01/04-01/01 ; Urbroj: 5030115-04-1 od dana 04.08.2004. godine
Dana 01. 01. 2010. godine stupa na snagu
HTRS96/TM kartografska projekcija
PRAVNA UČINAK UREDBE
Klasa: 931-01/04-01/01 ; Urbroj: 5030115-04-1 od dana 04.08.2004. godine
Sve javne isprave iz domene prostornog registra nekretnina
Katastarski plan , posjedovni list , zemljišna knjiga , GUP i PUP
Moraju biti izrađeni u uručeni korisniku javnih isprava u
Osnovnoj i zakonitoj HTRS96/TM kartografskoj projekciji
PRAVNA POSLJEDICA UREDBE
Klasa: 931-01/04-01/01 ; Urbroj: 5030115-04-1 od dana 04.08.2004. godine
U koliko javne isprave iz domene prostornog registra nekretnina nisu izrađeni u osnovnoj i zakonitoj HTRS96/TM kartografskoj projekciji
Službeni javni prostori državnih tijela REPUBLIKE HRVATSKE s prenesenim ovlastima moraju biti „ZAPREČENI“ odnosno zapečaćeni
Iz razloga što se u njima permanentno odvija kazneno djelo
KRIVOTVORINA JAVNIH ISPRAVA
KRIVOTVORINA VRIJEDNOSNICE REPUBLIKE HRVATSKE
STJECANJE NEOSNOVANO MATERIJALNIH DOBARA – NOVCA
Eksplicitno znači da sve javne isprave iz domene prostornog registra nekretnina : katastarski plan , posjedovni list , skice izmjere , zapisnici i pomoćna računanja s čime raspolažu PODRUČNI UREDI ZA KATASTAR DRŽAVNE GEODETSKE UPRAVE i zemljišne knjige koje se nalaze u prostorijama suda u zemljišno – knjižnim odjelima nadležnih Općinskih sudova kao i GUP I PUP koji se nalazi u ispostavama Ministarstva graditeljstva i prostornog uređenja REPUBLIKE HRVATSKE izrađene po osnovi geodetske izmjere u „Gauss-Krügerovoj projekciji meridijanskih zona“ „NIŠTAVNA“ za bilo koju pravnu ili upravnu radnju jer su stavljeni VAN SNAGE UPORABE po osnovi „UREDBE-UKAZA“ donesenog od strane VLADE REPUBLIKE HRVATSKE ; Klasa: 931-01/04-01/01 ; Urbroj: 5030115-04-1 dana 04.08.2004. godine .
Svako izdavanje javnih isprava iz domene prostornog registra nekretnina a da nisu izrađene u HTRS96/TM KARTOGRAFSKOJ PROJEKCIJI od strane PODRUČNOG UREDA ZA KATASTAR , DRŽAVNE GEODETSKE UPRAVE , ZEMLJIŠNO – KNJIŽNOG ODJELA nadležnog OPĆINSKOG SUDA RH i Ministarstva graditeljstva i prostornog uređenja REPUBLIKE HRVATSKE čini se kazneno djelo KRIVOTVORINA JAVNE ISPRAVE , KRIVOTVORINA VRJEDNOSNICE REPUBLIKE HRVATSKE – rang kaznenog djela krivotvorine novca , STJECANJE DOBITI-NOVCA BEZ PRAVNE OSNOVE i ZLOUPORABA POLOŽAJA I OVLASTI.
Kada ŽUPANIJSKI SUD RH navede da ČINJENIČNO počinjeno kazneno djelo nije kazneno djelo tada se je sudac ili sudci su se opredijelili za KRIMINAL i nije im mjesto u HRVATSKOM PRAVOSUĐU.
Neovisno što je Predsjednik Općinskog suda u Osijeku donio „SUDSKU UREDBU“ sudci na zahtjev supsidijarnog tužitelja ne osiguravaju traženu dokumentaciju.
Predmetne činjenice definiraju da su se svi sudci u navedenim predmetima deklarirano , a i činjenično radom donošenjem rješenja i presuda u korist i za korist kriminala opredijelili da služe KRIMINALU a ne ZAKONU .
Predmetne sudce DRŽAVNO SUDBENO VIJEĆE dužno je razriješiti dužnosti sudca u obliku NEČASNOG OTPUSTA , a iz razloga što su se sudci udružili u kriminalnu strukturu potrebno im je oduzeti svu stečenu imovinu pokretnu i nepokretnu kao i novčana sredstva u kunskoj vrijednosti i deviznoj vrijednosti kao njima osobno tako njihovom bračnom drugu i prvom , drugom i trećem nasljednom redu.
Sudac u HRVATSKOM PRAVOSUĐU nije tu da štiti kriminal nego da kriminalca procesuira bez obzira tko je kriminalnu radnju počinio.
O svemu ovome obavješteni su :
VLADA REPUBLIKE HRVATSKE
KLASA : 050-01/16-01/93
URBROJ : 50302/10-16-3
BOŽO PETROV
19.05.2016. GODINE
Predsjednika VRHOVNOG SUDA REPUBLIKE HRVATSKE
gospodina Branko Hrvatin, mag.iur.
15.09.2016. godine
ANTE ŠPRLJE Ministar pravosuđa REPUBLIKE HRVATSKE
19.05.2016. GODINE
U kontekst preporuke Vijeća za gospodarska pitanja Predsjednice Republike Hrvatske gospođe Kolinde Grabar-Kitarović :
IMENOVANI SU
Ministarstvo pravosuđa REPUBLIKE HRVATSKE
I DRŽAVNA GEODESTSKA UPRAVA
Odgovorne institucije u kojima se odvijaju kriminalne radnje sa epilogom počinjenja kaznenih djela :
KRIVOTVORINA JAVNE ISPRAVE ,
KRIVOTVORINA VRJEDNOSNICE REPUBLIKE HRVATSKE
STJECANJE DOBITI-NOVCA BEZ PRAVNE OSNOVE
ZLOUPORABA POLOŽAJA I OVLASTI
Odgovorne osobe Predsjednik VRHOVNOG SUDA REPUBLIKE HRVATSKE Branko Hrvatin, mag. iur i ANTE ŠPRLJE Ministar pravosuđa REPUBLIKE HRVATSKE znaju da se permanentno odvija kriminalna radnja
KRIVOTVORINA JAVNE ISPRAVE ,
KRIVOTVORINA VRJEDNOSNICE REPUBLIKE HRVATSKE
STJECANJE DOBITI-NOVCA BEZ PRAVNE OSNOVE
ZLOUPORABA POLOŽAJA I OVLASTI
u prostorijama suda ali ne čine ništa da bi kriminal spriječili.
Zakonska obaveza magistra inženjera geodezije i geoinformatike
BOŽIDARA VIDUKE je po tehničkom saznanju o odvijanja permanentnog kaznenog djela „IZRADE KRIVOTVORINE JAVNE ISPRAVE“ (zemljišne knjige) u statusu javne vjere u službenim prostorijama suda , istog trenutka je zakonski obavezan upozoriti sud , a sud ima zakonsku obavezu po saznanju o permanentnom odvijanju kaznenog djela unutar službenih prostorija suda zapriječiti počinjenje kaznenog djela .
ZAPREČAVANJE počinjenja kaznenog djela koje se odvija u službenim prostorijama suda se mora obaviti trenutno od predmetnog sudca ili po službenoj dužnosti od Predsjednika Općinskog suda od trenutka zaprimanja ovog pismenog podneska.
Sud , bilo koji sud ne smije ovjeriti i izdati dokument VAN SNAGE UPORABE u svojstvu valjane isprave za pravne i upravne poslove.
ZANIMLJIVO JE da od prozvanog državnog tijela REPUBLIKE HRVATSKE s prenesenim ovlastima MINISTARSTVA PRAVOSUĐA u očitovanju preporuke Vijeća za gospodarska pitanja Predsjednice Republike Hrvatske gospođe Kolinde Grabar-Kitarović odgovorna osoba ANTE ŠPRLJE Ministar pravosuđa REPUBLIKE HRVATSKE , Predsjednik VRHOVNOG SUDA REPUBLIKE HRVATSKE gospodin Branko Hrvatin, mag.iur i Predsjednik udruge Hrvatskih sudaca gospodin ĐURO SESSA
NISU DALI SVOJ KOMENTAR
A IZRAVNO SU PROZVANI za počinjenje kaznenih djela:
KRIVOTVORINA JAVNE ISPRAVE ,
KRIVOTVORINA VRJEDNOSNICE REPUBLIKE HRVATSKE – rang kaznenog djela krivotvorine novca
STJECANJE DOBITI-NOVCA BEZ PRAVNE OSNOVE
ZLOUPORABA POLOŽAJA I OVLASTI
Po osnovi USTAVA REPUBLIKE HRVATSKE pravni postupak ima ovlasti dužnog nadzora na upravnim postupkom .
Ustavom se traži, suglasnost s odredbama: članka 3. (načelo vladavine prava, poštivanje prava čovjeka, nepovredivost vlasništva, ), članka 5. stavka 1. (načelo ustavnosti i zakonitosti) , članak 19. (Pojedinačni akti državne uprave i tijela koja imaju javne ovlasti moraju biti utemeljeni na zakonu. Zajamčuje se sudska kontrola zakonitosti pojedinačnih akata upravnih vlasti i tijela koja imaju javne ovlasti.) Ustava Republike Hrvatske.
Razvidno je da u navedenim predmetima sa početka ovog teksta vlada među sudcima Hrvatskog pravosuđa veliki koncensus u počinjenju kaznenog djela „zlouporabe položaja i ovlasti“ od strane sudaca kako bi se zaštitila kaznena djela KRIVOTVORINA JAVNE ISPRAVE , KRIVOTVORINA VRJEDNOSNICE REPUBLIKE HRVATSKE – rang kaznenog djela krivotvorine novca, STJECANJE DOBITI-NOVCA BEZ PRAVNE OSNOVE i ZLOUPORABA POLOŽAJA I OVLASTI kako bi se nanijela ogromna šteta supsidijarnim tužiteljima korisnicima javnih isprava iz domene prostornog registra nekretnina .
Radi uvida u „novčanoj težini“ svakog pojedinog predmeta .
Kako se radi o NAMJERI sudaca REPUBLIKE HRVATSKE da u pravnom postupku nanesu štetu supsidijarnom tužitelju , a da pri tome zaštiti „Općinski sud“ u kojem se permanentno odvija kazneno djelo KRIVOTVORINA JAVNE ISPRAVE , KRIVOTVORINA VRJEDNOSNICE REPUBLIKE HRVATSKE – rang kaznenog djela krivotvorine novca, STJECANJE DOBITI-NOVCA BEZ PRAVNE OSNOVE i ZLOUPORABA POLOŽAJA I OVLASTI sudac u svojstvu odgovorne osobe „NEMA IMUNITET“ za počinjenje navedenih kaznenih djela.
S obzirom na navedeno za svaki pojedini predmet u kojem je sudac zaštitio kriminal predmetni Općinski sud na ime namjerno prouzročene štete dužan je supsidijarnom tužitelju isplatiti odštetu u iznosu:
20.000.000,00kn (dvadesetmilijonakuna) , bez izuzetka.
Svaki Županijski sud koji je potvrdio rješenje Općinskog suda u kojem se štiti kriminal dužan je isto isplatiti na ime namjerno prouzročene štete supsidijarnom tužitelju odštetu u iznosu:
20.000.000,00kn (dvadesetmilijonakuna) , bez izuzetka.
VRHOVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE , jer neki predmeti su na navedenom sudu u žalbenom postupku , a u nekim je već odlučivao i svojom odlukom VRHOVNI SUD RH je štitio kriminal dužan je na ime namjerno nanesene štete supsidijarnom tužitelju isplatiti odštetu u iznosu:
40.000.000,00kn (četrdesetmilijonakuna) , bez izuzetka.
Predmetni iznosi odštete dužno je MINISTARSTVO PRAVOSUĐA REPUBLIKE HRVATSKE trenutno isplatiti jer u protivnom dolaze i zakonske zatezne kamate.
Ukoliko na žiro računu MINISTARSTVO PRAVOSUĐA REPUBLIKE HRVATSKE nema dovoljno novca za isplatu sudci na nivou REPUBLIKE HRVATSKE moraju biti uskraćeni sa isplatom dohotka.
DRŽAVNO ODVJETNIŠTVO REPUBLIKE HRVATSKE koje je svojim odlukama zaštitilo kriminal u svakom pojedinom predmetu dužno je isplatiti na ime namjerno prouzročene štete supsidijarnom tužitelju odštetu u iznosu:
20.000.000,00kn (dvadesetmilijonakuna) , bez izuzetka.
Predmetni iznosi odštete dužno je DRŽAVNO ODVJETNIŠTVO REPUBLIKE HRVATSKE trenutno isplatiti jer u protivnom dolaze i zakonske zatezne kamate.
Ukoliko na žiro računu DRŽAVNOG ODVJETNIŠTVA REPUBLIKE HRVATSKE nema dovoljno novca za isplatu zamjenici Državnog odvjetnika na nivou REPUBLIKE HRVATSKE moraju biti uskraćeni sa isplatom dohotka.
Ne može biti da veću odgovornost ima „pružni radnik“ ili neki radnik u „tvornici“ kojem se odbija od plaće ako pogriješi u svom radu , a da pri tome sudac i zamjenik Državnog odvjetnika čine kazneno djelo , a zbog imuniteta ne snose kako kaznenu tako i materijalnu odgovornost.
„ZEMLJO OTVORI SE !“
VEZANI TEKST :
U PROSTORIJAMA NADLEŽNOG OPĆINSKOG SUDA
PERMANENTNO SE ODVIJA KAZNENO DJELO
KRIVOTVORINA JAVNE ISPRAVE ,
KRIVOTVORINA VRJEDNOSNICE REPUBLIKE HRVATSKE – rang kaznenog djela krivotvorine novca
STJECANJE DOBITI-NOVCA BEZ PRAVNE OSNOVE
ZLOUPORABA POLOŽAJA I OVLASTI
hrvatsko_pravosudje_kriminal_11022017
BOŽIDAR VIDUKA magistar inženjer geodezije i geoinformatike
HOP