HOP

Demantiramo predsjednika udruge sudaca Sessu analiziom predmeta i otkrivamo strašan kriminal u sudstvu

Predsjednik  udruge sudaca Đuro Sessa danas je prozvao medije kako pozivaju na linč u svezi ubojstva trudne djevojke na zagrebačkoj Volovčici  i da suci pošteno obavljaju svoj posao. Potrudili smo se stručnom analizom doći do činjenica kako je krupcija u sudstvu velika i time smo demantirali jednu šablonsku izjavu predsjednika sudaca koji je upoznat sa ovim predmetima, kao i ministar pravosuđe, ali situacija je i dalje katastrofalna.

HRVATSKO   PRAVOSUĐE

NAJVEĆE  LEGLO   KRIMINALA

NAJOPASNIJI  KRIMINALAC  JE 

KRIMINALAC  U  ODORI  SUDCA

ILI

KRIMINALAC  U 

ODORI  DRŽAVNOG  ODVJETNIKA

 

Za  kaznena  djela  definirana  kaznenim  zakonom  REPUBLIKE HRVATSKE :

KRIVOTVORINA  JAVNE  ISPRAVE ,

KRIVOTVORINA  VRJEDNOSNICE  REPUBLIKE  HRVATSKE – rang   kaznenog  djela  krivotvorine  novca

STJECANJE  DOBITI-NOVCA  BEZ  PRAVNE  OSNOVE  i

ZLOUPORABA  POLOŽAJA  I  OVLASTI

Su  kaznena  jela  za  koja  su  zaduženi  DRŽAVNO  ODVJETNIŠTVO  REPUBLIKE  HRVATSKE da  provedu  „kazneni  progon  po  službenoj  dužnosti.

Na  žalost  zamjenici  Državnog  odvjetnika  REPUBLIKE  HRVATSKE   ne  postupaju  prema  USTAVU   REPUBLIKE  HRVATSKE  i  ZAKON O  DRŽAVNOM  ODVJETNIŠTVU .

Po  onoj  narodnoj  „AKO  LAŽE  KOZA , NE  LAŽE  ROG !“ , navest  ću  neke  predmete  sa   imenom  i  prezimenom  Zamjenika  Općinskog  Državnog  odvjetnika  koji  su  imali  prilike  odlučivati  o  navedenim  kaznenim  djelima  i  sa  svojim  odlukama  stali  na  stranu  „kriminala“  kako  bi  navedena  kaznena  djela  zaštitili  umjesto  da   počinioce  navedenih  kaznenih  djela  procesuiraju odnosno  provedu  „službeni  kazneni  progon“ .

Eksplicitno  znači da  povjereni  dužni  nadzor nad  nedvojbenim   počinjenjem teškim  kaznenim  djelima : KRIVOTVORINA  JAVNE  ISPRAVE ,  KRIVOTVORINA  VRJEDNOSNICE  REPUBLIKE  HRVATSKE  i  STJECANJE  DOBITI-NOVCA  BEZ  PRAVNE  OSNOVE  ,  od  strane  državnih  službenika  i  namještenika  REPUBLIKE  HRVATSKE  uposlenim  u  državnim  tijelima  REPUBLIKE  HRVATSKE   s  prenesenim  ovlastima  nije  proveden  od  strane Zamjenika  Općinskog  Državnog  odvjetnika  kako  bi  se  počinjeni „kriminal“ zaštitio .

KRIMINALCI   U  ODORI  DRŽAVNOG  ODVJETNIKA

ŠTITE  KRIMINAL

 

OPĆINSKOM  DRŽAVNOM   ODVJETNIŠTVU  U  OSIJEKU

Broj predmeta  : N-DO-106/2015 (MP/ŽD)

Broj predmeta  : N-DO-114/2016 (MP/ŽD)

Broj predmeta  : N-DO-112/2015 (MP/IL)

Broj predmeta  : N-DO-156/2015 (MP/IL)

ZAMJENICA  OPĆINSKE  DRŽAVNE  ODVJETNICE  gospođe  MARICE  PLAZIBAT

 

broj predmeta  : N-DO-50/2016 (ŽP/IL)

broj predmeta : N-DO-159/2015 (ŽP/AP)

ZAMJENICA  OPĆINSKE  DRŽAVNE  ODVJETNICE  gospođa  ŽELJKA  PAPIĆ

 

Broj  predmeta : N-DO-61/2015 (AJ/AP)

broj  predmeta : N-DO-59/2015 (AJ/ŽD) 

Broj  predmeta : P-DO-6/2016 (AJ/AP)

ZAMJENIK  OPĆINSKE  DRŽAVNE  ODVJETNICE  gospodin  ANTO  JURIĆ

 

OPĆINSKOM  DRŽAVNOM   ODVJETNIŠTVU  U  SPLITU

broj predmeta  : N-DO-117/2015

ZAMJENIKA  OPĆINSKOG  DRŽAVNOG  ODVJETNIKA gospođa  LJILJANA  GOLEMAC

 

OPĆINSKO  DRŽAVNOM  ODVJETNIŠTVO U  OSIJEKU

SA  STALNOM  SLUŽBOM  U  NAŠICAMA

broj predmeta : N-DO-3032/2015 (MH/RD)

broj  predmeta :  N-DO-3025/2016 (MH/RD)

broj  predmeta :  N – DO -3003/2016 (MH/RD) 

ZAMJENICA  OPĆINSKE  DRŽAVNE  ODVJETNICE  gospođa  MILENA  HOLJEVAC

 

OPĆINSKO  DRŽAVNOM  ODVJETNIŠTVO  U  VUKOVARU

Broj  predmeta : N-DO-91/2014-8 (MB/VK)

ZAMJENIK  OPĆINSKOG  DRŽAVNOG  ODVJETNIKA  gospodin  MIRO  BRICO

 

Dalje  ne  bi  nabrajao  predmete  u  kojima  nadležno  OPĆINSKO  DRŽAVNO  ODVJETNIŠTVO  REPUBLIKE  HRVATSKE  odbija  postupiti  po  kaznenoj  prijavi  iako  ih  ima  popriličan  broj  , da  bi  pri  tome  izravno   takvom  odlukom  o  odbijanju  kaznenog  progona  po  službenoj  dužnosti  štitili   kriminal  koji  se  permanentno   odvija  u  službenim  prostorijama :

Zemljišno – knjižnog  odjela   nadležnog Općinskog  suda

Područnim  uredima  za  katastar , DRŽAVNE  GEODETSKE  UPRAVE  REPUBLIKE  HRVATSKE

i  Ispostavama u  lokalnim  upravama Ministarstva  graditeljstva i prostornog  uređenja REPUBLIKE  HRVATSKE

Kako nadležno  OPĆINSKO  DRŽAVNO  ODVJETNIŠTVO  REPUBLIKE  HRVATSKE  opravdava  kriminal  u  državnim  upravnim  tijelima  REPUBLIKE  HRVATSKE   s  prenesenim  ovlastima , vidljivo  je  iz  slijednog  citata:

PREDMETNA  ČINJENICA  je  kada  se  radi  o  povijesnom  naslijeđu  tada  Vi nasljeđujete  sve  što  je  u  povijesti  doneseno   u  svezi   navedene  tematike. Kako  se  ovdje  radi  o  javnim  ispravama  koje  uživaju   javnu  vjeru : istinitosti , valjanosti  i  zakonitosti  koje dokazuju   same  sebe  iz  domene  prostornog  registra  nekretnina  : ZEMLJIŠNA  KNJIGA , KATASTARSKI PLAN , POSJEDOVNI  LIST , POMOČNA   RAČUNANJA  I „UREDBE“ ovlaštenih  Vladinih institucija  koje  stavljaju  predmetnu  dokumentaciju   VAN  SNAGE  UPORABE .

NEPOBITNA  ČINJENICA  je :

Ministar financija Države Srba , Hrvata  i Slovenaca 17. 11. 1924.godine donio  je  uredbu  o  stavljanju  „VAN-SNAGE   UPORABE  grafičku  izmjeru na  ozemlju Države  Srba  ,  Hrvata  i  Slovenaca.

Na  teritorijalnom  prostoru  REPUBLIKE  HRVATKE  jedinu  sustavnu  izmjeru  provela  je  AUSTRO-UGARSKA  MONARHIJA u  porezne  svrhe  i  to u grafičkoj  izmjeri  u  mjerilu   izrade  katastarskih  planova  1:2880 ; 1:2904 ; 1:1440  i  1:720 ili  1:2500  , 1:1250  i  1:625 kao  i  svih  drugih  numeričkih  podataka prikazanih  u  posjedovnim  listovima . Predmetna  grafička  izmjera  je  baza  izrade  zemljišnih  knjiga  na  osnovu  koji  se  dokazuje vlasništvo  nad  nekretninama.

ZEMLJIŠNA  KNJIGA  u  80%  slučajeva  izrađena  je po  osnovi  grafičke  geodetske  izmjere  što  definira   „ZAKON“  po  kojem  je  izrađena   ZEMLJIŠNA  KNJIGA  , a  prema  „UREDBI“ nadležnog   Ministra financija Države Srba , Hrvata  i Slovenaca  dana  17. 11. 1924. godine  je  stavljena  „VAN  SNAGE  UPORABE“.

Od uspostave samostalnosti Republike Hrvatske do danas zemljišno knjižno pravo doživjelo je vrlo velike promjene. Najveća promjena prouzročena je ukidanjem društvenog vlasništva, zatim privatizacijom i pretvorbom poduzeća, tkz. denacionalizacijom te konačnim donošenjem Zakona o zemljišnim knjigama i Zemljišno knjižnog poslovnika.

Prije donošenja mjerodavnih propisa zemljišno knjižno pravo u užem smislu u Republici Hrvatskoj, temeljilo se je na austrougarskom Općem građanskom zakoniku, Gruntovnom redu iz 1855. g te Zakonu o zemljišnim knjigama i drugim zemljišno knjižnim propisima iz 1931. g.

Pravna  valjanost   predmetnih  ZEMLJIŠNIH  KNJIGA  izrađenih  po  osnovi  geodetske  grafičke  izmjere  „PRESTAJE“  danom  17.11.1924.  godine kada  je  donijeta  „UREDBA“ Ministra financija Države Srba , Hrvata  i Slovenaca o  stavljanju   geodetske  grafičke  izmjere  VAN  SNAGE  UPORABE.

 

Pokrivenost  grafičkom  izmjerom  REPUBLIKE  HRVATSKE   je  u  iznosu  od  80%.

DRUGA NEPOBITNA  ČINJENICA  je:

Vlada REPUBLIKE  HRVATSKE  donosi  uredbu :

Vlada Republike Hrvatske

Na temelju članka 9. stavka 2. Zakona o državnoj izmjeri i katastru nekretnina (»Narodne novine«, broj 128/99) Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 4. kolovoza 2004. godine, donijela je

ODLUKU

O UTVRĐIVANJU SLUŽBENIH GEODETSKIH DATUMA I RAVNINSKIH KARTOGRAFSKIH PROJEKCIJA REPUBLIKE HRVATSKE

I.

Položajni datum Republike Hrvatske

1) Europski terestrički referentni sustav za epohu 1989,0 (European Terrestrial Reference System 1989) – skraćeno ETRS89, utvrđuje se službenim nepromje­njivim i o vremenu neovisnim položajnim referentnim koordinatnim sustavom za Republiku Hrvatsku.

2) Elipsoid GRS80 s veličinom velike poluosi a = 6378137,00 m i sp­ljoštenošću m = 1/298,257222101 određuje se službenim matematičkim modelom za Zem­ljino tijelo u Republici Hrvatskoj.

3) Položajna mreža koju čini 78 osnovnih trajno stabiliziranih geodetskih točaka čije su koordinate određene u ETRS89, određuje se osnovom položajnog referentnoga koordinatnog sustava Republike Hrvatske.

4) Položajnom referentnom koordinatnom sustavu Republike Hrvatske u kojem su koordinate 78 osnovnih geodetskih točaka određene 1996. godine određuje se naziv – Hrvatski terestrički referentni sustav za epohu 1995.55 – skraćeno HTRS96.

IV.

Ravninske kartografske projekcije Republike Hrvatske

1) Koordinatni sustav poprečne Mercatorove projekcije – skraćeno HTRS96/TM, sa sred­njim meridijanom 16°30′ i linearnim mjerilom na sred­njem meridijanu 0,9999 određuje se projekcijskim koordinatnim sustavom Republike Hrvatske za područje katastra i deta­ljne državne topografske kartografije.

2) Koordinatni sustav uspravne Lambertove konformne konusne projekcije – skraćeno HTRS96/LCC, sa standardnim paralelama 43°05ž i 45°55ž određuje se projekcijskim koordinatnim sustavom Republike Hrvatske za područje pre­gledne državne kartografije.

3) Koordinatni sustavi kartografskih projekcija teme­lje se na hrvatskom terestričkom referentnom sustavu definiranom u točki 1. ove Odluke.

4) Za potrebe Oružanih snaga Republike Hrvatske usvaja se projekcijski koordinatni sustav univerzalne poprečne Mercatorove projekcije (Universal Transverse Mercator – UTM) sukladno Sporazumu o standardizaciji »STANAG 2211«, država članica NATO saveza, 5. izda­nje od 15. srp­nja 1991. godine.

VI.

Zadužuje se Državna geodetska uprava da uvede nove službene geodetske datume i ravninske kartografske projekcije u službenu uporabu, najkasnije do 1. siječnja 2010. godine. (datum  nastupanja  ZASTARE za Gauss-Krügerovu projekciju meridijanskih zona)

VIII.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a objavit će se u »Narodnim novinama«.

Klasa: 931-01/04-01/01
Urbroj: 5030115-04-1
Zagreb, 4. kolovoza 2004.

 

  1. Pravna država kao zakonska država (formalna karakteristika):

–               Zakonitost:

(a) usklađenost sa zakonom;

(b) saglasnost nižih pravnih akata sa višim

Formalne karakteristike zakona: općenitost, javnost, jasnoća, zabrana retroaktivnosti, jednaka primena

Ove karakteristike zakona omogućavaju predvidljivost, pravnu sigurnost i jednakost

Niži  UPRAVNI   AKTI : dokaz  o  vlasništvu – ZEMLJIŠNA KNJIGA , kopija  katastarskog  plana , prijepis posjedovnog lista , GUP  i  PUP , predmetne  katastarske  općine ,  MORA  biti  usklađen  s  „UREDBOM-UKAZOM“  VLADE  REPUBLIKE  HRVATSKE ;  Klasa: 931-01/04-01/01 ; Urbroj: 5030115-04-1  dana  04.08.2004.  godine

U pravnom smislu, vladavina prava zahtijeva strogo pridržavanje Ustava i zakona od strane svih državnih tijela i pojedinih dužnosnika, kao i od samih građana.

Bit koncepcije vladavine prava je zabrana svake samovolje prilikom odlučivanja i postupanja svih državnih tijela, koja mogu intervenirati u odnose među ljudima jedino putem zakona, odnosno na temelju ovlasti dobivenih zakonom (Vrban, 2003). Državni su dužnosnici sluge, a ne gospodari naroda. Dužni smo ponašati se prema zakonu, a ne prema samovolji pojedinaca.

 

Ustavom se  traži, suglasnost  s odredbama: članka 3. (načelo vladavine prava, poštivanje prava čovjeka, nepovredivost vlasništva, ), članka 5. stavka 1. (načelo ustavnosti i zakonitosti) , članak 19. (Pojedinačni akti državne uprave i tijela koja imaju javne ovlasti moraju biti utemeljeni na zakonu. Zajamčuje se sudska kontrola zakonitosti pojedinačnih akata upravnih vlasti i tijela koja imaju javne ovlasti.)  Ustava Republike Hrvatske.

 

DRŽAVNO   ODVJETNIŠTVO   REPUBLIKE  HRVATSKE   sa  svojim   zamjenicima  nije   ovlašteno  komentirati   predmetne  UREDBE   već  isključivo  postupiti u  skladu  sa   navedenim  uvjetima.

Korisnika  javne  isprave : katastarskog  plana , posjedovnog  lista , prijepisa  zemljišno-knjižnog  uloška (dokaza o  vlasništvu) i  izvatka  iz   prostornog  uređenja  NE  ZANIMA  kojom  geodetskom  metodom  je   dokument  izrađen „CROPOS“-sustav , već  korisnika  zanima  da  je   javna  isprava  iz  domene  prostornog  registra   nekretnina  PRAVO  VALJANA  I  TEHNIČKI  ISPRAVNA.

 

Izrada  bilo  kojeg  dokumenta  po  osnovi  jave  isprave  stavljene   VAN  SNAGE  UPORABE  je  NIŠTAVAN  DOKUMENT , odluka , zaključak , rješenje , presuda  iz  upravnog  ili  pravnog  postupka.

 

PRAVNI  POSTUPCI   PRED  NADLEŽNIM  SUDOM

KRIMINALCI   U  ODORI  SUDCA

ŠTITE  KRIMINAL

U  slijednom  navodu  navest  ću  broj  predmeta  i  naziv  suda  u  kojem  sudci  imenovanog  suda   štite  kriminal   na  bizaran  način. U  nekom  od  daljnjih  tekstova  ću   navesti  imena  i  prezimena   sudaca , a u  ovom  tekstu  zadovoljit  ću  se  brojem  predmeta :

OPĆINSKI  SUD  U  OSIJEKU

Broj  predmeta :  6. P : P-833/2013-4

broj predmeta19 P-836/2014-23

broj predmeta :   P: P-994/2014-7

broj predmetaP-1298/2015-12

broj predmetaP-1779/15-7

broj predmetaP-374/2016-5

 

ŽUPANIJSKI  SUD  U  OSIJEKU

Broj  predmeta :  Gž – 4405/2013 -2

Poslovni  broj  : Gž-356/2015-2

 

broj predmetaGž-634/2015-2

broj predmetaGž-2329/2015-2

broj predmetaGž-2908/2015-2

broj predmetaGž-1312/2016-2

Poslovni  broj : Gž-2551/2015-2

 

Poslovni  broj : Gž-2895/2015-2

 

 

ZANIMLJIVOST   PRAVNE  POMOĆI   HRVATSKOG  PRAVOSUĐA

OPĆINSKI  SUD  U  SPLITU

Poslovni  broj : P – 9083/15

 

ŽALBENI  POSTUPAK  PROVEDEN  NA

ŽUPANIJSKOM  SUDU  U  OSIJEKU

poslovni  broj : Gž-2875/2016-2

 

ZANIMLJIVOST   PRAVNE  POMOĆI   HRVATSKOG  PRAVOSUĐA

OPĆINSKI  SUDU  U OSIJEKU

Sa  stalnom  službom  u  BELOM  MANASTIRU

poslovni  broj : P-965/16

 

ŽALBENI  POSTUPAK   PROVEDEN  JE  NA

ŽUPANIJSKOM  SUDU  U  SPLITU

Poslovni  broj : Gž-3819/2016

 

OPĆINSKI  SUDU  U OSIJEKU

Sa  stalnom  službom  u  BELOM  MANASTIRU

poslovni  broj : P-1817/15-4

 

OPĆINSKI  SUDU  U  VUKOVAR

poslovni  broj : 11  Broj : R/2-367/15-5

ŽUPANIJSKI  SUD  U  VUKOVARU

Poslovni  broj : Gž-301/2016-2

 

OPĆINSKI  SUD  U  OSIJEKU

SA  STALNOM  SLUŽBOM  U  VALPOVO

Poslovni  broj : 66. ref.  P-1165/2016

 

OPĆINSKI  SUD  U  OSIJEKU

SA  STALNOM  SLUŽBOM  U  NAŠICAMA

Poslovni  broj : 57. P-1899/15-4

 

poslovni  broj : 58 P-476/16-4

Za  ovu  priliku  smatram  dostatan  broj   navedenih  sudskih  predmeta  .

 

 

Sudci nadležnih Općinskih  sudova  bez  izuzetka   štite  kriminal  svim  raspoloživim   sredstvima  pa  tako  i   „nebuloznim“  zahtjevima   kao  što  se  vidi  iz  citata jednog  rješenja Općinskog  suda . Da  napomenem ovo  nije  izuzetak  nego  pravilo.

Treba  naglasiti  da  citirani  tekst  se  pojavljuje  u  99,9% slučajeva   sudskih  predmeta , a  ono  što  je   bitno  za  stranku  „TUŽBU   PROTIV  REPUBLIKE  HRVATSKE“  osmislili  su  inozemni  pravni  timovi  kojima  je   uža  specijalnost „pravni  postupci  iz  domene  registara nekretnina“ tako  da  su  podnesci  sudu  „TIPIZIRANI“

U  osnovnom  podnesku „TUŽBE  PROTIV  REPUBLIKE  HRVATSKE) supsidijarni  tužitelj navodi :

TUŽITELJA i (OIB)

Adresu

TUŽENIK :     REPUBLIKA  HRVATSKA  OIB:52634238587 zastupana   po   OPĆINSKOM  DRŽAVNOM  ODVJETNIŠTVU  U  OSIJEKU (najčešće)

Adresa :          31000 OSIJEK  ;  Trg      Ante  Starčevića  7/I

 

VRJEDNOST   PREDMETA  SPORA :

 

TERET  PROVEDBE   DOKAZNOG  POSTUPKA  je  na  strani  OPĆINSKOG DRŽAVNOG   ODVJETNIŠTVA  U  OSIJEKU.

            U  pravnom  postupku  prilaže  dokument  po  osnovu  kojeg  je  supsidijarni  tužitelj  proveo  postupak NAGODBE pokušaja   mirnog  rješenja  i  dokaza  o  kaznenoj  prijavi  .

NAVODI  glavna  tražbina , sporedna  tražbina , činjenice  na  osnovu  koji  se  podnosi „TUŽBA  PROTIV  REPUBLIKE  HRVATSKE“

Uz  sam  predmet  dostavljaju  se  „TUŽBE  ZA  PRAVNOG  ODNOSA“  određene, decidirane   dokazne  predmete  koje  je  sud  dužan pribaviti  na  zahtjev   supsidijarnog  tužitelja.

U  osnovnom  podnesku  supsidijarni  tužitelj  prilaže  dokumente – činjenicu  po  osnovi  koje  definira   OPRAVDANU  SUMNJU  U  PREDMETU.

S obzirom  na  osnovni  podnesak  i  njegov  sadržaj  donošenje   rješenja  nadležnog  Općinskog  suda  je   eklatantan  primjerak kako  se  štiti   „KRIMINAL“  od  strane  SUDACA   HRVATSKOG  PRAVOSUĐA.

Kako  je   sve  zatraženo  od  predmetnog  sudca  već  navedeno  u  osnovnom  podnesku supsidijarni  tužitelj  navodi  na  kojoj  strani  osnovnog  podneska  „TUŽBE  PROTIV  REPUBLIKE  HRVATSKE“  se  nalazi  traženi  podatak  i  „DOPUNU“  vraća  sudu  na  daljnji  postupak.

 

Iako  je   supsidijarni  tužitelj   sve  decidirano  naveo , a  sudu  predočio  dokumente  sud  odbacuje  predmet  u  svojstvu  „NEPOTPUNOG“  predmeta  za  pravni  postupak.

Navod  sudca , citirani  prikaz   poništenja  pravnog  postupka je  standardni  primjer  kako  OPĆINSKI  SUD  štiti  kriminal.

 

U  drugostupanjskom  pravnom  postupku  ŽUPANIJSKI  SUD  U  OSIJEKU  donosi  u  nekim  predmetima formulaciju rješenja po  osnovu  koje  se  vraća  na  prvostupanjski  pravni  postupak :

Prema  rješenju ŽUPANIJSKOG  SUDA  U  OSIJEKU ,  drugostupanjskom  rješenju  decidirano  se  navodi :

„Stoga  tužba  tužiteljice  prema  odredbama  čl. 186.  st. 1  ZPP-a sadrži  sve  potrebno da  bi  se  po  njoj  moglo  postupiti.“

„U  nastavku  postupka  prvostupanjski  sud  će  postupiti  po  tužbi.“

U  ponovljenom  prvostupanjskom  pravnom  postupku  sudac  supsidijarnom  tužitelju  NEDOZVOLJAVA  da  pozove  „svjedoka“ tehničku  stručnu  osobu  koja  poznaje   javne  isprave  iz  domene  prostornog  registra  nekretnina : zemljišnu  knjigu , katastarski  plan , posjedovni  list , GUP  i  PUP.

Sudac  uvjetuje  prisustvo   odvjetnika  na  ročištu  , a  odvjetnici  stranku  ne  žele   zastupati  jer  se   kazneno  djelo KRIVOTVORINE  JAVNE  ISPRAVE ,  KRIVOTVORINE  VRJEDNOSNICE  REPUBLIKE  HRVATSKE – rang  kaznenog  djela  krivotvorine  novca   i  STJECANJE  DOBITI-NOVCA  BEZ  PRAVNE  OSNOVE  odvija  u  prostorijama   SUDA u  tom  slučaju  odvjetnici  moraju  ići  protiv  suda  , a  to  ni  jedan  odvjetnik  u  REPUBLICI  HRVATSKOJ ne  želi  činiti .

 

Citirani  dio  je   uobičajeni  način  ŽUPANIJSKOG  SUDA  kako  onemogućiti  supsidijarnog  tužitelja   u  pravnom  postupku  „TUŽBE  PROTIV  REPUBLIKE  HRVATSKE“

 

Tvrdnja  iznesena  u  „PRESUDI“   ŽUPANIJSKOG  SUDA  U  OSIJEKU  broj : Gž-2936/2016-2  je  NE  PRIMJERENA

jer  u  točci  „VI“  UREDBE  VLADE  REPUBLIKE  HRVATSKE   definira  se  kraj  prelaznog  perioda  danom  01. 01. 2010. godine  od  kada  se  javne  isprave  iz  domene  prostornog  registra  nekretnina   moraju  izraditi  u  osnovnoj  i  zakonitoj  HTRS96/TM  kartografskoj  projekciji , supsidijarni  tužitelj  ne  mora  činjenicu iz  UREDBE  VLADE  REPUBLIKE  HRVATSKE  , dokazivati  , već  se  samo  pozvati  na  VLADIN  DOKUMENT , citiram :

ODLUKU

O UTVRĐIVANJU SLUŽBENIH GEODETSKIH DATUMA I RAVNINSKIH KARTOGRAFSKIH PROJEKCIJA REPUBLIKE HRVATSKE

VI.

Zadužuje se Državna geodetska uprava da uvede nove službene geodetske datume i ravninske kartografske projekcije u službenu uporabu, najkasnije do 1. siječnja 2010. godine. (datum  nastupanja  ZASTARE za Gauss-Krügerovu projekciju meridijanskih zona)

Sud  bilo  koji  sud   ne  smije   tumačiti   uredbu  koja  je   decidirana  i  nedvosmislena. Kada  se  sudac  poziva  na  točku  „V“  UREDBE  VLADE  REPUBLIKE  HRVATSKE , a  pri  tome  ne  navodi  točku  „VI“  tada  sudac  svjesno  i  namjerno  „OBMANJUJE“  supsidijarnog  tužitelja i  tada  sudac  / sudsko  viječe  čini   svjesno  i  namjerno  od  sudskog  rješenja/presude  KRIVOTVORINU  SUDSKOG  DOKUMENTA.

Iz  navedenog  citata  „PRESUDE“   ŽUPANIJSKOG  SUDA  U  OSIJEKU  broj : Gž-2936/2016-2  razvidno  je  da  se  radi  o  tome  da  ŽUPANIJSKI  SUD  U  OSIJEKU   „KRIVOTVORI  ČINJENICE“  kako  bi  onemogućio  supsidijarnog  tužitelja  u  „TUŽBI  PROTIV  REPUBLIKE  HRVATSKE.

Konstatacija   ŽUPANIJSKOG  SUDA  U  OSIJEKU nije  točna  jer   UREDBA  VLADE  REPUBLIKE  HRVATSKE  ima  svoju  pravnu  snagu , pravni  učinak  i  pravnu  posljedicu.

PRAVNA  SNAGA   UREDBE

Klasa: 931-01/04-01/01 ; Urbroj: 5030115-04-1 od dana  04.08.2004.  godine

Dana  01. 01. 2010. godine  stupa  na  snagu 

HTRS96/TM kartografska projekcija

 

PRAVNA  UČINAK   UREDBE

Klasa: 931-01/04-01/01 ; Urbroj: 5030115-04-1 od dana  04.08.2004.  godine

Sve  javne  isprave  iz  domene   prostornog  registra  nekretnina

Katastarski plan , posjedovni  list , zemljišna  knjiga , GUP  i  PUP

Moraju  biti  izrađeni u  uručeni  korisniku   javnih  isprava u

Osnovnoj  i  zakonitoj  HTRS96/TM kartografskoj  projekciji

 

PRAVNA  POSLJEDICA   UREDBE

Klasa: 931-01/04-01/01 ; Urbroj: 5030115-04-1 od dana  04.08.2004.  godine

U  koliko  javne  isprave  iz  domene   prostornog  registra  nekretnina  nisu  izrađeni  u  osnovnoj  i  zakonitoj  HTRS96/TM  kartografskoj  projekciji

Službeni  javni  prostori  državnih  tijela  REPUBLIKE  HRVATSKE  s  prenesenim  ovlastima moraju  biti  „ZAPREČENI“  odnosno  zapečaćeni

Iz  razloga  što  se  u  njima  permanentno  odvija  kazneno  djelo

KRIVOTVORINA  JAVNIH  ISPRAVA

  KRIVOTVORINA VRIJEDNOSNICE  REPUBLIKE  HRVATSKE

STJECANJE   NEOSNOVANO  MATERIJALNIH  DOBARA – NOVCA

ZK_100
 

Eksplicitno  znači  da  sve  javne  isprave  iz  domene   prostornog  registra  nekretnina : katastarski  plan , posjedovni  list , skice  izmjere , zapisnici  i  pomoćna  računanja  s  čime  raspolažu  PODRUČNI  UREDI  ZA  KATASTAR  DRŽAVNE  GEODETSKE  UPRAVE   i zemljišne  knjige koje  se  nalaze  u  prostorijama  suda  u  zemljišno – knjižnim  odjelima  nadležnih  Općinskih  sudova  kao  i  GUP  I  PUP  koji  se  nalazi  u ispostavama  Ministarstva  graditeljstva i prostornog  uređenja REPUBLIKE  HRVATSKE    izrađene  po  osnovi  geodetske  izmjere  u   Gauss-Krügerovoj projekciji meridijanskih zona“  „NIŠTAVNA“  za  bilo  koju  pravnu  ili  upravnu  radnju  jer  su  stavljeni  VAN  SNAGE  UPORABE   po  osnovi  „UREDBE-UKAZA“  donesenog  od  strane  VLADE  REPUBLIKE  HRVATSKE ;  Klasa: 931-01/04-01/01 ; Urbroj: 5030115-04-1  dana  04.08.2004.  godine  .

Svako  izdavanje   javnih  isprava  iz  domene  prostornog  registra  nekretnina a  da  nisu  izrađene  u  HTRS96/TM   KARTOGRAFSKOJ  PROJEKCIJI   od  strane  PODRUČNOG  UREDA ZA  KATASTAR  , DRŽAVNE  GEODETSKE  UPRAVE ,  ZEMLJIŠNO – KNJIŽNOG  ODJELA nadležnog  OPĆINSKOG  SUDA  RH   i Ministarstva  graditeljstva i prostornog  uređenja REPUBLIKE  HRVATSKE  čini  se  kazneno  djelo KRIVOTVORINA  JAVNE  ISPRAVE ,  KRIVOTVORINA  VRJEDNOSNICE  REPUBLIKE  HRVATSKE – rang  kaznenog  djela  krivotvorine  novca   ,  STJECANJE  DOBITI-NOVCA  BEZ  PRAVNE  OSNOVE i  ZLOUPORABA  POLOŽAJA  I  OVLASTI.

Kada  ŽUPANIJSKI  SUD  RH  navede  da  ČINJENIČNO  počinjeno  kazneno  djelo  nije   kazneno djelo  tada se  je  sudac  ili  sudci su  se  opredijelili  za  KRIMINAL  i  nije  im  mjesto  u  HRVATSKOM  PRAVOSUĐU.

Neovisno  što  je  Predsjednik  Općinskog  suda  u  Osijeku  donio  „SUDSKU  UREDBU“  sudci  na  zahtjev   supsidijarnog  tužitelja  ne  osiguravaju  traženu  dokumentaciju.

Predmetne  činjenice  definiraju  da  su  se   svi  sudci  u  navedenim  predmetima deklarirano  , a  i  činjenično  radom  donošenjem  rješenja  i  presuda  u  korist  i  za  korist  kriminala  opredijelili  da  služe  KRIMINALU  a  ne  ZAKONU .

Predmetne  sudce  DRŽAVNO  SUDBENO  VIJEĆE  dužno  je  razriješiti  dužnosti  sudca  u  obliku  NEČASNOG  OTPUSTA , a  iz  razloga  što  su  se  sudci  udružili  u  kriminalnu  strukturu  potrebno  im  je  oduzeti  svu  stečenu  imovinu pokretnu  i  nepokretnu  kao  i  novčana  sredstva  u  kunskoj  vrijednosti  i  deviznoj  vrijednosti  kao  njima  osobno  tako njihovom bračnom  drugu  i   prvom  , drugom  i  trećem   nasljednom  redu.

Sudac  u  HRVATSKOM  PRAVOSUĐU   nije tu da  štiti  kriminal  nego  da  kriminalca   procesuira  bez  obzira  tko  je  kriminalnu  radnju  počinio.

O  svemu  ovome  obavješteni  su  :

VLADA  REPUBLIKE  HRVATSKE

KLASA : 050-01/16-01/93

URBROJ : 50302/10-16-3

BOŽO  PETROV

19.05.2016. GODINE

 

Predsjednika   VRHOVNOG  SUDA  REPUBLIKE HRVATSKE

gospodina  Branko Hrvatin, mag.iur.

15.09.2016. godine

ANTE  ŠPRLJE  Ministar  pravosuđa  REPUBLIKE  HRVATSKE 

19.05.2016. GODINE

 

U kontekst preporuke Vijeća za gospodarska pitanja Predsjednice Republike Hrvatske  gospođe  Kolinde Grabar-Kitarović :

IMENOVANI  SU

Ministarstvo  pravosuđa  REPUBLIKE  HRVATSKE 

I DRŽAVNA  GEODESTSKA  UPRAVA

Odgovorne  institucije  u  kojima  se  odvijaju   kriminalne  radnje  sa  epilogom  počinjenja  kaznenih  djela :

KRIVOTVORINA  JAVNE  ISPRAVE , 

KRIVOTVORINA  VRJEDNOSNICE  REPUBLIKE  HRVATSKE 

STJECANJE  DOBITI-NOVCA  BEZ  PRAVNE  OSNOVE

ZLOUPORABA  POLOŽAJA  I  OVLASTI

 

Odgovorne osobe  Predsjednik  VRHOVNOG  SUDA  REPUBLIKE  HRVATSKE   Branko Hrvatin, mag. iur i  ANTE  ŠPRLJE  Ministar  pravosuđa  REPUBLIKE  HRVATSKE   znaju  da  se  permanentno  odvija  kriminalna  radnja 

KRIVOTVORINA  JAVNE  ISPRAVE , 

KRIVOTVORINA  VRJEDNOSNICE  REPUBLIKE  HRVATSKE 

STJECANJE  DOBITI-NOVCA  BEZ  PRAVNE  OSNOVE

ZLOUPORABA  POLOŽAJA  I  OVLASTI

u  prostorijama  suda  ali  ne  čine  ništa  da  bi  kriminal  spriječili.

 

Zakonska  obaveza  magistra  inženjera  geodezije  i  geoinformatike

BOŽIDARA  VIDUKE  je po  tehničkom saznanju  o  odvijanja permanentnog kaznenog   djela „IZRADE KRIVOTVORINE  JAVNE  ISPRAVE“ (zemljišne knjige)  u  statusu  javne  vjere u  službenim  prostorijama  suda , istog  trenutka je zakonski  obavezan  upozoriti   sud , a  sud  ima   zakonsku  obavezu  po  saznanju o permanentnom  odvijanju  kaznenog  djela  unutar  službenih  prostorija  suda zapriječiti počinjenje  kaznenog  djela .

ZAPREČAVANJE počinjenja kaznenog  djela koje  se  odvija  u  službenim  prostorijama suda  se  mora  obaviti   trenutno  od  predmetnog sudca  ili  po  službenoj  dužnosti  od  Predsjednika  Općinskog  suda  od  trenutka zaprimanja ovog  pismenog  podneska.

Sud , bilo  koji  sud  ne  smije ovjeriti  i  izdati   dokument VAN  SNAGE  UPORABE  u  svojstvu  valjane  isprave  za  pravne  i  upravne  poslove.

 

ZANIMLJIVO   JE  da  od  prozvanog   državnog  tijela  REPUBLIKE  HRVATSKE  s  prenesenim  ovlastima   MINISTARSTVA  PRAVOSUĐA  u  očitovanju preporuke Vijeća za gospodarska pitanja Predsjednice Republike Hrvatske  gospođe  Kolinde Grabar-Kitarović  odgovorna  osoba  ANTE  ŠPRLJE  Ministar  pravosuđa  REPUBLIKE  HRVATSKE   , Predsjednik   VRHOVNOG  SUDA  REPUBLIKE HRVATSKE gospodin  Branko Hrvatin, mag.iur  i  Predsjednik  udruge Hrvatskih  sudaca   gospodin  ĐURO  SESSA

NISU  DALI  SVOJ  KOMENTAR

A  IZRAVNO  SU  PROZVANI  za  počinjenje   kaznenih  djela:

KRIVOTVORINA  JAVNE  ISPRAVE , 

KRIVOTVORINA  VRJEDNOSNICE  REPUBLIKE  HRVATSKE – rang  kaznenog  djela   krivotvorine novca

STJECANJE  DOBITI-NOVCA  BEZ  PRAVNE  OSNOVE

ZLOUPORABA  POLOŽAJA  I  OVLASTI

 

Po  osnovi   USTAVA   REPUBLIKE  HRVATSKE pravni  postupak  ima  ovlasti  dužnog  nadzora  na   upravnim  postupkom .

  Ustavom se  traži, suglasnost  s odredbama: članka 3. (načelo vladavine prava, poštivanje prava čovjeka, nepovredivost vlasništva, ), članka 5. stavka 1. (načelo ustavnosti i zakonitosti) , članak 19. (Pojedinačni akti državne uprave i tijela koja imaju javne ovlasti moraju biti utemeljeni na zakonu. Zajamčuje se sudska kontrola zakonitosti pojedinačnih akata upravnih vlasti i tijela koja imaju javne ovlasti.)  Ustava Republike Hrvatske.

Razvidno  je  da  u  navedenim  predmetima  sa  početka  ovog  teksta  vlada  među  sudcima  Hrvatskog  pravosuđa   veliki  koncensus  u  počinjenju   kaznenog  djela   „zlouporabe  položaja i  ovlasti“  od  strane  sudaca  kako  bi  se   zaštitila  kaznena  djela   KRIVOTVORINA  JAVNE  ISPRAVE ,  KRIVOTVORINA  VRJEDNOSNICE  REPUBLIKE  HRVATSKE – rang  kaznenog  djela   krivotvorine novcaSTJECANJE  DOBITI-NOVCA  BEZ  PRAVNE  OSNOVE  i ZLOUPORABA  POLOŽAJA  I  OVLASTI  kako  bi  se  nanijela   ogromna  šteta  supsidijarnim  tužiteljima  korisnicima  javnih  isprava  iz  domene  prostornog  registra  nekretnina .

Radi  uvida  u  „novčanoj  težini“  svakog  pojedinog  predmeta .

Kako  se  radi  o  NAMJERI  sudaca  REPUBLIKE  HRVATSKE  da  u  pravnom  postupku  nanesu  štetu  supsidijarnom  tužitelju  , a  da  pri  tome  zaštiti   „Općinski sud“  u  kojem  se  permanentno  odvija  kazneno  djelo KRIVOTVORINA  JAVNE  ISPRAVE ,  KRIVOTVORINA  VRJEDNOSNICE  REPUBLIKE  HRVATSKE – rang  kaznenog  djela   krivotvorine novcaSTJECANJE  DOBITI-NOVCA  BEZ  PRAVNE  OSNOVE  i ZLOUPORABA  POLOŽAJA  I  OVLASTI  sudac  u  svojstvu  odgovorne  osobe  „NEMA  IMUNITET“  za  počinjenje  navedenih  kaznenih  djela.

S  obzirom  na  navedeno za  svaki  pojedini  predmet  u  kojem  je  sudac  zaštitio  kriminal  predmetni  Općinski  sud na  ime namjerno  prouzročene  štete  dužan  je  supsidijarnom  tužitelju  isplatiti  odštetu  u  iznosu:

20.000.000,00kn  (dvadesetmilijonakuna) , bez  izuzetka.

Svaki  Županijski  sud  koji  je  potvrdio  rješenje  Općinskog  suda u  kojem  se  štiti  kriminal  dužan  je  isto  isplatiti  na  ime namjerno  prouzročene  štete  supsidijarnom  tužitelju    odštetu  u  iznosu:

20.000.000,00kn  (dvadesetmilijonakuna) , bez  izuzetka.

VRHOVNI  SUD  REPUBLIKE  HRVATSKE , jer  neki  predmeti  su na navedenom  sudu  u  žalbenom postupku  , a  u  nekim  je  već  odlučivao  i  svojom  odlukom VRHOVNI  SUD  RH   je štitio  kriminal  dužan  je na  ime namjerno  nanesene  štete supsidijarnom  tužitelju  isplatiti  odštetu  u  iznosu:

40.000.000,00kn  (četrdesetmilijonakuna) , bez  izuzetka.

Predmetni  iznosi   odštete  dužno  je   MINISTARSTVO   PRAVOSUĐA  REPUBLIKE  HRVATSKE   trenutno  isplatiti  jer  u  protivnom  dolaze  i  zakonske   zatezne  kamate.

Ukoliko na  žiro  računu  MINISTARSTVO   PRAVOSUĐA  REPUBLIKE  HRVATSKE  nema  dovoljno  novca  za  isplatu  sudci  na  nivou  REPUBLIKE  HRVATSKE   moraju  biti  uskraćeni  sa  isplatom  dohotka.

 

DRŽAVNO  ODVJETNIŠTVO   REPUBLIKE  HRVATSKE  koje  je  svojim  odlukama zaštitilo  kriminal u  svakom  pojedinom  predmetu  dužno  je  isplatiti  na  ime namjerno  prouzročene  štete  supsidijarnom  tužitelju    odštetu  u  iznosu:

20.000.000,00kn  (dvadesetmilijonakuna) , bez  izuzetka.

Predmetni  iznosi   odštete  dužno  je   DRŽAVNO  ODVJETNIŠTVO  REPUBLIKE  HRVATSKE   trenutno  isplatiti  jer  u  protivnom  dolaze  i  zakonske   zatezne  kamate.

Ukoliko na  žiro  računu  DRŽAVNOG  ODVJETNIŠTVA REPUBLIKE  HRVATSKE  nema  dovoljno  novca  za  isplatu  zamjenici  Državnog  odvjetnika   na  nivou  REPUBLIKE  HRVATSKE   moraju  biti  uskraćeni  sa  isplatom  dohotka.

Ne  može  biti  da  veću  odgovornost  ima „pružni  radnik“  ili  neki  radnik  u  „tvornici“  kojem  se  odbija  od  plaće  ako  pogriješi  u  svom  radu , a  da  pri  tome  sudac  i  zamjenik  Državnog  odvjetnika  čine  kazneno  djelo  , a  zbog  imuniteta  ne  snose  kako  kaznenu  tako  i  materijalnu  odgovornost.

 

„ZEMLJO   OTVORI  SE  !“

 

VEZANI  TEKST :

U  PROSTORIJAMA  NADLEŽNOG  OPĆINSKOG  SUDA

PERMANENTNO  SE  ODVIJA  KAZNENO  DJELO

KRIVOTVORINA  JAVNE  ISPRAVE , 

KRIVOTVORINA  VRJEDNOSNICE  REPUBLIKE  HRVATSKE – rang  kaznenog  djela   krivotvorine novca

STJECANJE  DOBITI-NOVCA  BEZ  PRAVNE  OSNOVE

ZLOUPORABA  POLOŽAJA  I  OVLASTI

hrvatsko_pravosudje_kriminal_11022017

 

BOŽIDAR  VIDUKA  magistar  inženjer   geodezije  i  geoinformatike

HOP