DRŽAVNO ODVJETNIŠTVO
REPUBLIKE HRVATSKE
Glavni državni odvjetnik Republike Hrvatske
Dinko Cvitan, dipl. pravnik
Gdje je NOVAC ?
DRŽAVNO ODVJETNIŠTVO REPUBLIKE HRVATSKE štiti krađu novac , novac koji je nestao a nesporno je došao u REPUBLIKU HRVATSKU.
Jednako tako DRŽAVNO ODVJETNIŠTVO REPUBLIKE HRVATSKE nema ništa protiv da je platežno sredstvo u REPUBLICI HRVATSKOJ „DINAR-Jugoslavije“ , „KUNU – NDH“ ili „KRUNU-Austro-ugarske“
Da pojasnim VLADA REPUBLIKE HRVATSKE je uvela za službeno platežno sredstvo u REPUBLICI HRVATSKOJ „KUNU“ , ali međutim na ovim prostorima zbog povijesnog naslijeđa prema obrazloženju gospođe LJILJANE GOLEMAC , gospođe MARICE PLAZIBAT i gospodina ANTE JURIĆA , može se koristiti u svojstvu platežnog sredstva „DINAR“ , „KUNU – NDH“ ili „KRUNU“ već prema potrebi i prema tome što imate u džepiću.
Svojim obrazloženjima Zamjenici Općinskih Državnih Odvjetnika štite osobe koje su zamračile pozamašni iznos novca koji je stigao u obliku nepovratnih donacija ili povoljnih kredita za potrebe usklađenja katastarskog i zemljišno-knjižnog operata sa stvarnim stanjem u fizičkom prostoru.
U stvari NOVČANE DONACIJE u svojstvu pomoći REPUBLICI HRVATSKOJ stigle su za potrebe provedbe pripremnih radnji za provedbu geodetske izmjere u osnovnoj i zakonitoj HTRS96/TM kartografskoj projekciji.
„UREDBA-UKAZ“ donesenom od strane VLADE REPUBLIKE HRVATSKE ; Klasa: 931-01/04-01/01 ; Urbroj: 5030115-04-1 dana 04.08.2004. godine s punom pravnom snagom s punim pravnim učinkom , s punom pravnom posljedicom od dana 01.01.2010. godine „Gauss-Krügerovu projekciju meridijanskih zona“ stavlja VAN SNAGE UPORABE u status ZASTARE – NIŠTAVNOST – NEUPOTREBLJIVOSTI za bilo koju uporabu ili odlučivanje u pravnom ili upravnom poslu.
Predmetna UREDBA je značajna po tome što se je nakon donošenja navedene „uredbe“ moglo od EVROPSKE UNIJE zatražiti novac u većem iznosu za potrebe cjelovite izmjere REPUBLIKE HRVATSKE u osnovnoj i zakonitoj HTRS96/TM kartografskoj projekciji.
ZAMJENICI DRŽAVNOG ODVJETNIKA su svoja obrazloženja zamotala u stručnu terminologiju pa ih obični građanin vrlo teško može razumjeti .
Suštinu iskaza pokušat ću objasniti po osnovi osobne iskaznice svakog pojedinog građanina REPUBLIKE HRVATSKE .
Egzaktan – plastičan primjer obrazloženja
„KRIVOTVORINE JAVNE ISPRAVE“
Da bih pojasnio tvrdnju „KRIVOTVORINU JAVNE ISPRAVE“ poslužit ću se osobnom iskaznicom.
Prva osobna iskaznica broj : XXXXXXX izdana 23.10.1993. godine
Druga osobna iskaznica broj : YYYYYYYYY vrijedi do 10.03.2021. godine
Po osnovi „UREDBE VLADE REPUBLIKE HRVATSKE“ donesena je „UREDBA“ po kojoj se MUP zadužuje da se donese pravilnik i izrade osobne iskaznice građana REPUBLIKE HRVATSKE u skladu sa uredbom.
MUP REPUBLIKE HRVATSKE donosi „PRAVILNIK“ u kojem definira oblik , veličinu i sadržaj osobne iskaznice broj : XXXXXXX . Ja ili bilo koji drugi građanin u svojstvu građanina REPUBLIKE HRVATSKE u otvorenom zakonskom roku bio sam obavezan ishoditi PRAVNO VALJANU I TEHNIČKI ISPRAVNU osobnu iskaznicu.
REPUBLIKA HRVATSKA ulaskom u EUROPSKU UNIJU i potpisivanjem raznih međunarodnih – zajedničkih ugovora preuzela je obavezu USKLAĐENJA OSOBNE ISKAZNICE SA EUROPSKIM UVJETIMA-STANDARDIMA.
VLADA REPUBLIKE HRVATSKE donosi UREDBU o usklađenju osobne iskaznice sa EUROPSKOM REGULATIVOM po kojoj se MUP zadužuje da izradi novi „PRAVILNIK“ i izradi osobne iskaznice građana REPUBLIKE HRVATSKE u skladu sa EUROPSKIM NORMAMA .
MUP REPUBLIKE HRVATSKE donosi PRAVILNIK u kojem definira oblik , veličinu i sadržaj osobne iskaznice broj: YYYYYYY koja je u skladu sa EVROPSKIM NORMAMA.
Prelazni period obaveze građanina REPUBLIKE HRVATSKE da „zamjeni“ dosadašnju osobnu iskaznicu sa novom osobnom iskaznicom bio je 5 godina (uobičajeni vijek trajanja osobne karte) .
Dana 2016 godine kada bi MUP REPUBLIKE HRVATSKE izdao osobnu ispravu u obliku osobne iskaznice broj : XXXXXXX izdana 23.10.1993. godine počinio bi kazneno djelo „KRIVOTVORINE JAVNE ISPRAVE“.
Prema navedenim očitovanjima ZAMJENICIMA OPĆINSKOG DRŽAVNOG ODVJETNIKA „o povijesnom naslijeđu ovog prostora“ svaki građanin REPUBLIKE HRVATSKE može koristiti osobnu iskaznicu pri utvrđivanju identiteta pred : Ministarstvom unutrašnjih poslova , pri identifikaciji na sudu ili pri identifikaciji u banci pri podizanju novca iz vremena devedesetih godina prošlog stoljeća jer je to povijesno naslijeđe valjan i zakonit dokument.
Što je još zanimljivije prema ZAMJENICIMA OPĆINSKOG DRŽAVNOG ODVJETNIKA građaninu REPUBLIKE HRVATSKE dozvoljeno je koristiti pri utvrđivanju identiteta osobne isprave iz doba Socijalističke Federativne Republike Jugoslavije jer su te identifikacijske isprave povijesno naslijeđe ovog prostora.
Kako su građani REPUBLIKE HRVATSKE po životnoj dobi stara nacija oni koji imaju identifikacijske isprave iz doba FNRJ jednako tako bez nekog ustezanja u svakodnevnim upravnim ili pravnim poslovima smiju koristiti iste te isprave u svojstvu valjane javne isprave po osnovi povijesnog naslijeđa .
Kako su katastarski plan , posjedovni list i prijepis zemljišno knjižnog uloška identifikacijski podatci osnovne prostorne jedinice katastarske čestice u katastarskoj općini nije jasno da se prostorni podatak smije koristiti iz vremena grafičke geodetske izmjere koji je VAN SNAGE UPORABE od 17. 11. 1924. godine a nastao je po osnovi geodetske izmjere u rasponu vremena od 1835 godine pa do 1880 godine ili iz vremena „Gauss-Krügerove projekcije meridijanskih zona“ koji su nastajali po osnovi geodetske izmjere u vremenskom periodu od 17. 11. 1924. godine pa do 01. 01. 2010. godine.
Ako ne možete koristiti osobne isprave građana iz vremena bilo kojeg povijesnog naslijeđa tako ne možete i ne smijete koristiti javne prostorne registre za osnovne prostorne jedinice katastarske čestice iz različitih povijesnih EPOHA jer su to arhivski odnosno muzejski eksponati .
Identifikacijski podatci katastarskih čestica moraju biti PRAVNO VALJANI I TEHNIČKI ISPRAVNI i izrađeni u osnovnoj i zakonitoj HTRS96/TM kartografskoj projekciji jer se po njima donose odluke , zaključci , rješenja , presude .
Masovna PLJAČKA građana REPUBLIKE HRVATSKE po osnovi NIŠTAVNIH prostornih registara nekretnina odvija se od strane Ministarstva graditeljstva i prostornog uređenja REPUBLIKE HRVATSKE jer se naplaćuje LEGALIZACIJA izgrađenih objekata u fizičkom prostoru po osnovi upravnog postupka , a pri tome su IZGRAĐENI OBJEKTI U FIZIČKOM PROSTORU LEGALNO IZGRAĐENI OBJEKTI.
Katastarski operat i zemljišno-knjižni operat su dva lica istog novčića i oni su „identifikacijski“ podatci katastarske čestice koji moraju udovoljiti UREDBI VLADE REPUBLIKE HRVATSKE.
„UREDBA-UKAZ“ donesen od strane VLADE REPUBLIKE HRVATSKE ; Klasa: 931-01/04-01/01 ; Urbroj: 5030115-04-1 dana 04.08.2004. godine.
Ne primjenjujući predmetnu uredbu , a permanentnom primjenom javnih isprava izrađenih u „Gauss-Krügerovoj projekcij meridijanskih zona“ i „grafičkoj geodetskoj izmjeri“ u pravnim i upravnim radnjama iz domene prostornog registra nekretnina poglavito javne isprave prvog pravnog reda ZEMLJIŠNE KNJIGE a pri tome javni podatak stavljena VAN SNAGE UPORABE po osnovi „UREDBE-UKAZA“ donesenog od strane VLADE REPUBLIKE HRVATSKE ; Klasa: 931-01/04-01/01 ; Urbroj: 5030115-04-1 dana 04.08.2004. godine čine se kaznena djela : KRIVOTVORINE JAVNE ISPRAVE , KRIVOTVORINE VRIJEDNOSNICE REPUBLIKE HRVATSKE – rang kaznenog djela krivotvorine novca , NE ZAKONITO STJECANJE MATERIJALNE DOBITI i ZLOUPORABA POLOŽAJA I OVLASTI .
Za navedena kaznena djela po službenoj dužnosti za kazneni progon određeno je nadležno OPĆINSKO DRŽAVNO ODVJETNIŠTVO .
Sve javne isprave po osnovi „UREDBE-UKAZA“ donesenog od strane VLADE REPUBLIKE HRVATSKE ; Klasa: 931-01/04-01/01 ; Urbroj: 5030115-04-1 dana 04.08.2004. godine točka broj „VI“ MORAJU biti izrađene i korisniku uručene u osnovnoj i zakonitoj HTRS96/TM KARTOGRAFSKOJ PROJEKCIJI od dana 01. 01. 2010. godine.
Odgovornost za primjenu JAVNIH ISPRAVA PROSTORNOG REGISTRA NEKRETNINA stavljenih :
VAN SNAGE UPORABE
U kontekstu preporuke Vijeća za gospodarska pitanja Predsjednice Republike Hrvatske gospođe Kolinde Grabar-Kitarović :
IMENOVALA JE
Ministarstvo pravosuđa REPUBLIKE HRVATSKE
i DRŽAVNU GEODESTSKU UPRAVU REPUBLIKE HRVATSKE.
Eksplicitno u navedenim odgovornim državnim institucijama se činjenično u njihovim službenim prostorijama odvijaju kriminalne radnje sa epilogom počinjenja kaznenih djela :
KRIVOTVORINA JAVNE ISPRAVE ,
KRIVOTVORINA VRJEDNOSNICE REPUBLIKE HRVATSKE- rang kaznenog djela krivotvorine novca
STJECANJE DOBITI-NOVCA BEZ PRAVNE OSNOVE
ZLOUPORABA POLOŽAJA I OVLASTI.
PRIMJERI :
OPĆINSKO DRŽAVNO ODVJETNIŠTVO U SPLITU
Poslovni broj : N-DO-117/15 (LJG/AB) od dana 11. rujna 2015. godine
Citiram obrazloženje ZAMJENIKA OPĆINSKOG DRŽAVNOG ODVJETNIKA gospođe LJILJANE GOLEMAC:
„Državna geodetska uprava uvela je nove službene geodetske datume i ravninsku kartografsku projekciju u službenu uporabu prije 01. siječnja 2010. godine, ali ne retroaktivno za postojeće geodetske i katastarske podatke izrađene u proteklih otprilike 160 godina od kada datiraju određene podloge koje su još uvijek u službenoj katastarskoj ili zemljišno-knjižnoj uporabi.
Članak 5. citirane Odluke Vlade Republike Hrvatske propisano je da će se službeni geodetski datumi i ravninske kartografske projekcije u službenu uporabu uvoditi postepeno, slijedom čega se ne može govoriti o nastupanju zastare za „Gauss-Krügerovu projekciju meridijanskih zona“ niti se dokumenti , odnosno isprave koje se pribavljaju od nadležnih zemljišnoknjižnih i katastarskih ureda iz tog razlog smiju smatrati ni štetnima. Naime , katastarski planovi i ostale kartografske podloge prevode se u novu kartografsku projekciju posebno sukladno godišnjim planovima rada Državne geodetske uprave. Karte , planovi i ostali geodetski proizvodi koji su izvorno izrađeni u „Gauss-Krügerovoj projekciju“ još uvjek se koriste do njihove konačne transformacije u novu kartografsku projekciju. Sukladno Odluci Vlade Republike Hrvatske od 04. kolovoza 2004. godine Državna geodetska uprava je izdala i tehničke specifikacije za određivanje koordinata točaka u koordinatnom sustavu Republike Hrvatske koje predstavljaju osnovu za jedinstven način postupanja pri određivanju koordinata točaka u koordinatnom sustavu Republike Hrvatske , izradi digitalnog zapisa koordinata točaka za potrebe katastra zemljišta te svih drugih geo-referenciranih prikaza.“
Prema :
VLADA REPUBLIKE HRVATSKE
Na temelju članka 9. stavka 2. Zakona o državnoj izmjeri i katastru nekretnina (»Narodne novine«, broj 128/99) Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 4. kolovoza 2004. godine, donijela
ODLUKU
O UTVRĐIVANJU SLUŽBENIH GEODETSKIH DATUMA I RAVNINSKIH KARTOGRAFSKIH PROJEKCIJA REPUBLIKE HRVATSKE
V.
Novi službeni geodetski datumi i ravninske kartografske projekcije u službenu uporabu uvodit će se postupno.
Zadužuje se ravnatelj Državne geodetske uprave da u roku od 6 mjeseci od dana objave ove Odluke, donese program uvođenja novih službenih geodetskih datuma i kartografskih projekcija u službenu uporabu.
VI.
Zadužuje se Državna geodetska uprava da uvede nove službene geodetske datume i ravninske kartografske projekcije u službenu uporabu, najkasnije do 1. siječnja 2010. godine.
VII.
Odluku o načinu i dinamici uvođenja kartografske projekcije iz točke IV. stavka 4. ove Odluke, donijet će ministar obrane.
VIII.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a objavit će se u »Narodnim novinama«.
Klasa: 931-01/04-01/01
Urbroj: 5030115-04-1
Zagreb, 4. kolovoza 2004.
Predsjednik
dr. sc. Ivo Sanader, v. r.
Zanimljivo je da gospođa LJILJANA GOLEMAC Zamjenica Općinskog Državnog odvjetnika potencira točku „V (5)“ doku namjerno zaboravlja točku „VI (6)“ u kojoj se definira krajnji zakonski roku do kada se osnovna i zakonska HTRS96/TM kartografska projekcija mora uvesti u službenu uporabu za sva državna administrativna tijela REPUBLIKE HRVATSKE s prenesenim ovlastima koji vode bilo koji registar prostornog registra nekretnina.
Sve javne isprave iz domene prostornog registra nekretnina , a to su : katastarski plan , posjedovni list , zbirka pomoćnih računanja , zemljišna knjiga i pomoćni registri , GUP i PUP moraju biti izrađeni u osnovnoj i zakonitoj HTRS96/TM kartografskoj projekciji i dati korisniku javnih isprava na korištenje PRAVNO VALJANU i TEHNIČKI ISPRAVNU javnu ispravi.
Datum 01. 01. 2010. godine je dan od kada sve javne isprave moraju biti izrađene u osnovnoj i zakonitoj HTRS96/TM kartografskoj projekciji , a državno tijelo REPUBLIKE HRVATSKE s prenesenim ovlastima DRŽAVNA GEODETSKA UPRAVA REPUBLIKE HRVATSKE imenovana je da u prelaznom periodu od 04. 08. 2004. godine pa do 01. 01. 2010. godine odradi sve tehničke radnje da bi se javne isprave iz domene prostornog registra nekretnina izradile u osnovnoj i zakonitoj HTRS96/TM kartografskoj projekciji i stranci , korisniku javnih isprava uručili PRAVNO VALJANU I TEHNIČKI ISPRAVNU javnu ispravu za daljnje upravne i pravne poslove.
Ne radi se „retrogradnom“ djelovanju „UREDBE-UKAZA“ donesen od strane VLADE REPUBLIKE HRVATSKE ; Klasa: 931-01/04-01/01 ; Urbroj: 5030115-04-1 dana 04.08.2004. godine već jednostavno radi se o tehničkoj barijeri zabrane primjene DRUGOG KARTOGRAFSKOG SUSTAVA , jer u jednom pravnom i tehničkom prostoru može biti isključivo primjenjivan jedan kartografski sustav u protivnom bi svako za sebe mogao izrađivati određene prostorne registre u nekom lokalnom kartografskom prostoru koji nije kompatibilan sa ostalim kartografskim sustavima.
Ono što se da zamijetiti gospođa LJILJANA GOLEMAC Zamjenica Općinskog Državnog odvjetnika ne spominje grafičku geodetsku izmjeru koja pokriva 80% teritorija REPUBLIKE HRVATSKE , a služi u svrhu izrade javnih isprava iz domene prostornog registra nekretnina .
Grafička geodetska izmjera se je odvijala prije „dva“ potopa.
Svjesno i namjerno ispušta činjenicu da je grafička geodetska izmjera kao i svi prostorni registri nekretnina koji su proizašli iz grafičke geodetske izmjere VAN SNAGE UPORABE od 17. 11. 1924. godine.
PROSTORNI JAVN REGISTRI IZRAĐENI U „GRAFIČKOJ GEODETSKOJ IZMJERI“ „UREDBOM“ Ministra financija Države Srba , Hrvata i Slovenaca stavljeni su od dana 17. 11. 1924.godine VAN SNAGE UPORABE – (datum „ZASTARE“ javnih isprava izrađenih po osnovi „GRAFIČKE GEODETSKE IZMJERE“ u hvatnoj mjeri i u prikaznom mjerilu orginala katastarskog plana 1:2880 ; 1:2904 ; 1:1440 ; 1:720 ; 1:2500 ; 1:1250 ili 1:625)
Na predmetnu „UREDBU“ od dana 17. 11. 1924. godine REPUBLIKA HRVATSKA ne može utjecati , a činjenično znači da su javni prostorni registri nekretnina (katastarski plan , posjedovni list , zemljišna knjiga , GUP i PUP) izrađeni po osnovi grafičke geodetske izmjere VAN SNAGE UPORABE od dana 17. 11. 1924. godine.
OPĆINSKO DRŽAVNO ODVJETNIŠTVO U OSIJEKU
Poslovni broj : N-DO-106/15 (MP/ŽD) od dana 15. rujna 2015. godine
Citiram obrazloženje ZAMJENIKA OPĆINSKOG DRŽAVNOG ODVJETNIKA gospođe MARICE PLAZIBAT:
„Podnositelji zahtijevaju potražuju od REPUBLIKE HRVATSKE osiguranje pravno valjanih i tehnički ispravnih javnih isprava iz domene registra nekretnina , zemljišno-knjižnog operata i katastarskog operata izrađenih u HTRS96/TM kartografskoj projekciji.“
„Također se pozivaju na Odluku o utvrđivanju službenih geodetskih datuma i ravninskih kartografskih projekcija Republike Hrvatske (NN 110/04 i 111/04) donesenu od strane Vlade Republike Hrvatske dana 04. kolovoza 2004. godine.“
„Točkom „V“ Odluke uređuje se postupno uvođenje službenih geodetskih datuma i ravninskih kartografskih projekcija , a točka „VI“ njihovo uvođenje u službenu uporabu.“
„Sukladno Odluci novi službeni geodetski datumi su uvedeni u službenu uporabu, međutim , zbog geodetskog naslijeđa u službenoj uporabi su i povijesni koordinatni sustavi , geodetski datumi i kartografske projekcije grafičke izmjere Austro-Ugarske Monarhije i „Gauss-Krügerove projekcije meridijanskih zona“ .“
U jednoj uređenoj državi ne mogu se primjenjivati različiti kartografski sustavi jer nisu kompatibilni .
„Grafička“ geodetska izmjera , geodetska izmjera predočena u „Gauss-Krügerovoj projekciji meridijanskih zona“ i geodetska izmjera predočena u „HTRS96/TM kartografskoj projekciji“ sve tri geodetske izmjere međusobno nisu kompatibilne i ne mogu se prevoditi iz jedne u drugo jer se radi o geodetskim izmjerama određenih vremenskih EPOHA i tehničkih dostignuća.
Transformacijski matematički model „T7D“ nije točan . Navedenu tvrdnju svaki građanin REPUBLIKE HRVATSKE može kontrolirati „e-katastrom“ u kojem se istovremeno uključi „digitalni katastarski plan“ i „DOF11“ gdje se vizualno uočavaju : translacije , rotacije predočenog detalja.
Da napomenem dimenzije međne točke su 10cm x 10cm što znači položajna točnost međne točke mora biti određena sa najvećom pogreškom od ±5cm. Pomaci uočeni u „e-katastrom“ su u intervalu od nekoliko metara pa do nekoliko desetaka metara.
Zašto bi se uvodili NOVI kartografski sustavi ako STARI kartografski sustavi VALJAJU ?
Osnovni razlog zašto se uvode NOVI kartografski sustavi je taj da se očekuje bolji i točniji prikaz prostora na digitalnim podatcima , umanjenim modelima prostora.
Kada je ZAMJENIK OPĆINSKOG DRŽAVNOG ODVJETNIKA gospođa MARICA PLAZIBAT konstatirala da je HTRS96/TM kartografska projekcija uvedena u pravnu i tehničku uporabu tada je svaki podatak pisani ili numerički izrađen u nekom drugom kartografskom prikazu KRIVOTVORINA JAVNE ISPRAVE , teško kazneno djelo za koje je Općinsko Državno Odvjetništvo REPUBLIKE HRVATSKE po službenoj dužnosti imenovano za kazneni progon.
Što je naslijeđeno ?
Naslijeđen je nerad , aljkavost , neprofesionalnost i neznanje državnih službenika i namještenika nadležnog državnog tijela REPUBLIKE HRVATSKE s prenesenim ovlastima DRŽAVNE GEODETSKE UPRAVE REPUBLIKE HRVATSKE .
Država REPUBLIKA HRVATSKA kažnjava građane njih 840.000 (osamstočetrdesettisuća) jer nemaju prostor , vlasništva usklađeno sa dokumentacijom prostornog uređenja REPUBLIKE HRVATSKE , a pri tome državna administrativna tijela REPUBLIKE HRVATSKE ne raspolažu ni jednim valjanim dokumentom iz domene prostornog registra nekretnina.
OPĆINSKO DRŽAVNO ODVJETNIŠTVO U OSIJEKU
Poslovni broj : P-DO-56/2015 (MP/IL) od dana 5. lipnja 2015. godine
„Ista meta isto rastojanje !“ Prepisano očitovanje iz predmeta poslovni broj: N-DO-106/15 (MP/ŽD)
Citiram obrazloženje ZAMJENIKA OPĆINSKOG DRŽAVNOG ODVJETNIKA gospođe MARICE PLAZIBAT:
„Tužiteljica potražuje od REPUBLIKE HRVATSKE osiguranje pravno valjanih i tehnički ispravnih javnih isprava iz domene registra nekretnina , zemljišno-knjižnog operata i katastarskog operata izrađenih u HTRS96/TM kartografskoj projekciji.“
„Također se tužiteljica poziva na Odluku o utvrđivanju službenih geodetskih datuma i ravninskih kartografskih projekcija Republike Hrvatske (NN 110/04 i 111/04) donesenu od strane Vlade Republike Hrvatske dana 04. kolovoza 2004. godine.“
„Točkom „V“ Odluke uređuje se postupno uvođenje službenih geodetskih datuma i ravninskih kartografskih projekcija , a točka „VI“ njihovo uvođenje u službenu uporabu.“
„Sukladno Odluci novi službeni geodetski datumi su uvedeni u službenu uporabu, međutim , zbog geodetskog naslijeđa u službenoj uporabi su i povijesni koordinatni sustavi , geodetski datumi i kartografske projekcije grafičke izmjere Austro-Ugarske Monarhije i „Gauss-Krügerove projekcije meridijanskih zona“ .“
OPĆINSKO DRŽAVNO ODVJETNIŠTVO U OSIJEKU
Poslovni broj : P-DO-6/2016 (AJ/AP) od dana 28. siječnja 2016. godine
Citiram obrazloženje ZAMJENIKA OPĆINSKOG DRŽAVNOG ODVJETNIKA gospodina ANTE JURIĆA:
„Naime iz činjeničnih navoda tužbe bi se dalo zaključiti da tužitelj traži od Republike Hrvatske osiguranje pravno valjanih i tehnički ispravnih javnih isprava iz domene registra nekretnina zemljišno-knjižnog operata i katastarskog operata izrađenih u HTRS96/TM kartografskoj projekciji,“
„pri tome se pozivajući na Odluku o utvrđivanju službenih geodetskih datuma i ravninskih kartografskih projekcija Republike Hrvatske od 04. kolovoza 2004. godine kojom se definiraju novi položajni , visinski i gravimetrijski geodetski datumi te ravninske kartografske projekcije Republike Hrvatske.“
„U točki 1. stav 4. navedene Odluke je određeno : 4) Položajnom referentnom koordinatnom sustavu Republike Hrvatske u kojem su koordinate 78 osnovnih geodetskih točaka određene 1996. godine određuje se naziv – HRVATSKI TERESTIČKI REFERENTNI SUSTAV epohe 1995.55 – skraćeno HTRS96.
Točkom „V“ Odluke uređuje se postupno uvođenje službenih geodetskih datuma i ravninskih kartografskih projekcija , a točkom „VI“ njihovo uvođenje u službenu uporabu.
Sukladno Odluci , novi službeni geodetski datumi su uvedeni u službenu uporabu , međutim , zbog geodetskog naslijeđa u službenu uporabi su i povijesni kartografski sustavi , geodetski datumi kartografske projekcije grafičke izmjere Austro-ugarske monarhije i „Gauss-Krügerove projekcije meridijanskih zona“ . Veza između povijesnih geodetskih datuma i novog službenog geodetskog datuma uspostavljena je određivanjem transformacijskih parametara i izradom jedinstvenog transformacijskog modela za cijelo područje Republike Hrvatske te je u tijeku postupak prevođenja tj. Transformacije geodetskih podataka. U slučaju izvođenja radova državne izmjere i katastra nekretnina nakon 2010. godine , za izmjeru i prikaz rezultata koristi se novi službeni geodetski datum. Proces prelaza na novi službeni geodetski datum iziskuje velika financijska sredstva i jedino ga je moguće obaviti postupno primjenom metode transformacije i nove izmjere. U Republici Hrvatskoj je u službenoj uporabi Hrvatski pozicijski sustav CROPOS koji na temelju podataka satelitskih mjerenja omogućuje geodetskim stručnjacima određivanje koordinata točaka na području cijele države u novom geodetskom datumu i koordinatama u povijesnim geodetskim datumima primjenom prostorne transformacije.“
Obrazloženje ZAMJENIKA DRŽAVNE ODVJETNICE U OSIJEKU izneseno od strane gospodina ANTE JURIĆA može se svesti na konstataciju:
REPUBLIKA HRVATSKA je uvela za službeno platežno sredstvo „KUNU“ , ali međutim na ovim prostorima zbog povijesnog naslijeđa prema obrazloženju gospođe LJILJANE GOLEMAC , gospođe MARICE PLAZIBAT i gospodina ANTE JURIĆA , može se koristiti u svojstvu platežnog sredstva „DINAR“ , „KUNU – NDH“ ili „KRUNU“ već prema potrebi i prema tome što imate u džepiću.
Prvenstveno korisnika javne isprave iz domene prostornog registra nekretnina: katastarskog plana , posjedovnog lista , zemljišne knjige , PUP-a ili GUP-a NE ZANIMA kako je ta javna isprava izrađena , po kojem matematičkom modelu je sračunata ili po kojem matematičkom modelu transformirana „T7D“ u neki drugi sustav.
Stranku , korisnika javne isprave isključivo zanima da je za svoj novac dobio pravno valjanu i tehnički ispravnu javnu ispravu.
Na koji će način država , REPUBLIKA HRVATSKA osigurati pravnu valjanost i tehničku ispravnost javnih isprava korisnika javne isprave NE ZANIMA.
Današnja situacija javnih isprava iz domene prostornog registra nekretnina je KATASTROFA .
Da pojasnim :
80% ZEMLJIŠNIH KNJIGA (dokaza o vlasništvu) izrađeno je prema ZAKONIMA AUSTRO-UGARSKE MONARHIJE , a stavljena je VAN SNAGE UPORABE „UREDBOM“ Ministra financija Države Srba , Hrvata i Slovenaca od dana 17. 11. 1924.godine kada je „grafička geodetska izmjera“ stavlja je VAN SNAGE UPORABE – (datum „ZASTARE“ javnih isprava izrađenih po osnovi „GRAFIČKE GEODETSKE IZMJERE“ je 17. 11. 1924. godine).
Predmetnu „UREDBU“ HRVATSKO PRAVOSUĐE kao i sva druga zakonodavna ili upravna tijela moraju poštovati i uvažavati sa punom pravnom snagom , s punim pravnim učinkom i punom pravnom posljedico u smislu POVJESNOG NASLJEĐA.
ŠTO ZNAČI : HRVATSKO PRAVOSUĐE i IZVRŠNA I ZAKONODAVNA VLAST REPUBLIKE HRVATSKE na 80% teritorija REPUBLIKE HRVATSKE ima NIŠTAVNE , PRAVNO NEUPOTREBLJIVE JAVNE ISPRAVE IZ DOMENE PROSTORNOG REGISTRA NEKRETNINA od dana 17.11.1924. godine. Bez obzira što DRŽAVNO ODVJETNIŠTVO REPUBLIKE HRVATSKE ima drugo mišljenje činjenica je neumoljiva
ZASTARA JAVNIH ISPRAVA SE NE MOŽE UKINUTI .
NE POSTOJI MATEMATIČKI MODEL koji može i smije provesti transfer podataka ZEMLJIŠNE KNJIGE izrađenih do 17.11.1924. godine u EPOHU poslije 01.01.2010. godine jer rješenja koja su se donijela do 17. 11. 1924. godine imala su pravnu snagu , pravni učinak i pravnu posljedicu u EPOHI donošenja rješenja / presuda ili nekih drugi akata koji su se odnosila na nekretninu i vlasnika nekretnine te EPOHE.
Prvi pravni red JAVNIH ISPRAVA iz domene prostornog registra nekretnina „ZEMLJIŠNU KNJIGU“ koja je načinjena po osnovi „grafičke geodetske izmjere“ ne možete „transformirati“ – matematički prenijeti u osnovnu i zakonitu HTRS96/TM kartografsku projekciju.
Ako je povijesno pravno naslijeđe katastarski plan mjerila prikaza 1:2880 ; 1:1440 ; 1:720 ; 1:2904 u hvatnoj mjeri ili 1:2500 ; 1:1250 u dekatskoj mjeri iz vremena AUSTRO-UGARSKE MONARHIJE i ZEMLJIŠNA KNJIGA iz vremena od 1855 godine pa do 17. 11. 1924. godine tada je u paketu i „UREDBA“ Ministra financija Države Srba , Hrvata i Slovenaca od dana 17. 11. 1924.godine . „UREDBA“ je povijesno pravno nasljeđe koja grafičku geodetsku izmjeru , ZEMLJIŠNU KNJIGU i sve javne isprave proizašle iz grafičke geodetske izmjere „GUP , PUP“ danom 17. 11. 1924. godine stavlja VAN SNAGE OPORABE .
Jedina sustavna izmjera fizičkog prostora REPUBLIKE HRVATSKE provedena je od strane AUSTRO-UGARSKE MONARHIJE u svrhu porezne politike i to od 1835 godine pa do 1880 godine i to prostor : Slovenije , Hrvatske , Bosne i Hercegovine , Banata i Srijema do Dunava. Grafička geodetska izmjera provedena je na navedenom prostoru u vremenskom rasponu od 45 godina.
Od 17. 11. 1924. godine pa do 01. 01. 2010. godine u fizičkom prostoru REPUBLIKE HRVATSKE osnovi kartografski prikaz je „Gauss-Krügerova projekcija meridijanskih zona“ . Premjer REPUBLIKE HRVATSKE u „Gauss-Krügerovoj projekciji meridijanskih zona“ proveden je na 20% teritorija REPUBLIKE HRVATSKE. Vremenski period od 86 godina nije bio dostatan da bi se prostorni registri nekretnina obnovio i izradio u osnovnoj i zakonitoj prikaznoj geodetskoj projekciji „Gauss-Krügerovoj projekciji meridijanskih zona“. Vremenski period od 86 godine definira nemar , nerad , aljkavost i neznanje DRŽAVNE GEODETSKE UPRAVE da odradi svoju osnovnu zadaću izradu prostornog registra nekretnina.
Gospodin ANTO JURIĆ decidirano navodi da se je izmjera u osnovnoj i zakonitoj HTRS96/TM kartografskoj projekciji počela provoditi od 1994 , 1995 i 1996 godine gdje su određene 10 nultih točaka geodetske osnove i 78 osnovnih geodetskih točaka za provedbu izmjere u osnovnoj i zakonitoj HTRS96/TM kartografskoj projekciji. U vremenskom periodu od 21 godine REPUBLIKA HRVATSKA ima 0% provedene izmjere svog teritorija u osnovnoj i zakonitoj HTRS96/TM kartografskoj projekciji .
Koliko treba vremena državi REPUBLICI HRVATSKOJ da provede cjelovitu izmjeru teritorija u osnovnoj i zakonitoj HTRS96/TM kartografskoj projekciji kada za 21 godinu državno administrativno tijelo REPUBLIKE HRVATSKE s prenesenim ovlastima DRŽAVNA GEODETSKA UPRAVA REPUBLIKE HRVATSKE?
Na navedeno pitanje državno administrativno tijelo Republike Hrvatske s prenesenim ovlastima DRŽAVNA GEODETSKA UPRAVA REPUBLIKE HRVATSKE nije nikada dala odgovor.
Teoretsko dopušteno vrijeme za cjelovitu izmjeru REPUBLIKE HRVATSKE i sređivanje katastarskog i zemljišno-knjižnog operata u osnovnoj i zakonitoj HTRS96/TM kartografskoj projekciji je 15 godina.
Proteklo je vrijeme od 21 godinu a geodetske izmjere REPUBLIKE HRVATSKE u osnovnoj i zakonitoj HTRS96/TM kartografskoj projekciji nema ni na vidiku.
Postavlja se pitanje manjkavosti novca od strane gospodina ANTE JURIĆA, pa bi bilo vrlo dobro da ZAMJENIK OPĆINSKE DRŽAVNE ODVJETNICE gospodin ANTO JURIĆ da taksativno navede po pojedinoj stavci gdje je potrošen dobiveni novac :
MEĐUNARODNA BANKA ZA OBNOVU I RAZVOJ
Karin Shepardson, v. r.
Senior Operations Officer
Jedinica za južnu i srednju Europu
Odjel za područje Europe i Srednje Azije
SUGLASAN: REPUBLIKA HRVATSKA
Ovlašteni predstavnik: Ivan Šuker, v. r.
Naslov: Ministar financija
Datum: 20. prosinca 2005. g.
DODATAK
NAMJENE, ROKOVI I UVJETI DAROVNICE
- Namjene i aktivnosti
1.1. Namjene Darovnice su pomoći Primatelju u sufinanciranju Projekta sređivanja zemljišnih knjiga i katastra u Republici Hrvatskoj (4674-HR). Glavni je cilj projekta uspostaviti učinkovit sustav zemljišne administracije s namjerom da pomogne razvoju učinkovitog tržišta nekretnina (Projekt). Darovnica će koristiti u svrhu sufinanciranja aktivnosti vezanih za Projekt kako je opisano u Administracijskom sporazumu između Europske zajednice i Banke od 27. travnja 2005., uzajamni fond br. 05104. Aktivnosti (aktivnosti) za koje je dodijeljena Darovnica
4.410.000,00EUR-a
Treba napomenuti da „PRVA FAZA DARIVANJA“ znatno veća ali nije javno objavljena iako nema razloga jer se može sa servera donatora u originalu presnimiti i vidjeti iznose koji su dati, stoga je nužna transparentnost donacije i javne objave ugovora kao što se je uradilo sa drugom fazom donacije : „Objavljuje se Ugovor između Republike Hrvatske i Međunarodne banke za obnovu i razvoj o darovnici, broj TF 055104, za Projekt sređivanja zemljišnih knjiga i katastra, Faza II potpore (EU CARDS darovnica), potpisan u Zagrebu, 20. prosinca 2005. godine, u izvorniku na engleskom jeziku.“
SLIJEDEĆA DONACIJA :
EU PROGRAM IPA 2008 s ciljem nadogradnje i pružanja dodatne podrške Zajedničkom informacijskom sustavu.
Svrha Projekta vrijednog 600.000 eura je sljedeća:
- Poboljšanje kvalitete i brzine pružanja usluga zemljišnih knjiga ključnim korisnicima i građanima kroz uspostavu One-Stop-Shop-a, u sklopu podsustava Zajedničkog informacijskog sustava zemljišnih knjiga i katastra.
- Poboljšati kvalitetu podataka te izbrisati suvišne podatke iz sustava svih 109 zemljišnoknjižnih odjela 65 općinskih sudova Ovo je preduvjet za proceduru migracije podataka u ZIS koja će se zasebno provoditi u svakom ZKO i katastarskom uredu iste lokalne ovlasti.
- Dizajnirati, provoditi, koordinirati, ocjenjivati i upravljati programom edukacije ZIS-a koji se razvija diljem zemlje kako bi se zadovoljile potrebe zaposlenika MP- a i DGU-a u zemljišnoknjižnim odjelima i katastarskim uredima.
Cjelovita analiza na stranici : https://www.hop.com.hr/2017/03/05/otkrivamo-ministarstva-pravosuda-i-graditeljstva-i-geodetska-uprava-trolist-kriminala/
Kako gospoda :
Ministar pravosuđa gospodin ANTE ŠPRLJE
Ministar graditeljstva i prostornog uređenja LOVRIO KUŠČEVIĆ dipl. iur.
Ravnatelj DGU RH dr. sc. DAMIR ŠANTEK
opravdavaju činjenicu da je posao „One-Stop-Shop-a“ odrađen 2008 godine, a da pri tome Premijer Plenković pušta u rad sustav pod „e-Građaninom“ 2017. godine.
Nameće se pitanje gdje je uložen novac u sustav „One-Stop-Shop“ završio?
Na to pitanje treba dati odgovor DRŽAVNO ODVJETNIŠTVO REPUBLIKE HRVATSKE
Citiram :
„Premijer Plenković istaknuo je da sveukupni Nacionalni program reformi mora pojednostaviti procedure i hrvatskim građanima omogućiti što jednostavniji način poslovanja i djelovanja, uključujući i onaj dio koji se odnosi na katastarske podatke i zemljišne knjige, na što se dosad gubilo puno vremena. Dodao je da se ovim projektom smanjuju administrativne barijere, a omogućuje se svima da, pomoću elektroničke komunikacije, određene poslove rješavaju iz svojih ureda ili domova.
Ocijenio je da aplikacija „One Stop Shop“ maksimalno pojednostavljuje elektroničku dostupnost podataka koji se odnose na izdavanje katastarskih javnih isprava, rasterećuje rad službenika, omogućuje kvalitetnije obavljanje poslova te pridonosi ubrzanju registracije upisa nekretnina. „Na jednostavan način za svega 20 kuna kroz e-sustav možete imati izvatke svega onoga što vam je potrebno“, kazao je premijer Plenković i čestitao svima koji su u proteklim mjesecima radili na realizaciji ovoga projekta. Projekt je vrijedan 553 tisuće eura, realiziran zajmom EBRD-a. Predsjednik Vlade naglasio je da će sredstva koja su na raspolaganju omogućiti povezivanje katastra i zemljišnih knjige. Naglasivši da je ta zadaća izuzetno bitna, premijer Plenković kazao je da je ideja da sve ono što je na teritoriju Republike Hrvatske, u kontekstu prometa nekretnina, bude sustavno i kvalitetno povezano i da se olakša građanima i investitorima pristup katastru i zemljišnim knjigama.
Vlada Republike Hrvatske, putem Ministarstva pravosuđa i Državne geodetske uprave, provodi Nacionalni program sređivanja zemljišnih knjiga i katastra pod nazivom Uređena zemlja, u okviru kojeg se moderniziraju sustavi katastra i zemljišnih knjiga.
Puštanjem u primjenu elektroničkog podnošenja zahtjeva i izdavanja katastarskih podataka obilježio se dovršetak aktivnosti na uspostavi Zajedničkog informacijskog sustava katastra i zemljišnih knjiga (ZIS), te njegovog podsustava One Stop Shop (OSS) čime se na novu razinu podigla brzina i kvaliteta usluge građanima, poduzetnicima i investitorima, ubrzao se i olakšao proces registracije nekretnina i u katastarskom i u zemljišnoknjižnom sustavu, podigla se razina pravne sigurnosti u prometu nekretninama te racionalizirao i pojednostavio poslovni proces. Informacije iz katastra i zemljišnih knjiga moći će se dobiti odmah, a svi će se digitalizirani podaci u svakome trenutku moći provjeriti.“
Prema podatku koji je iznesen u elektroničkom mediju HRT predmet posao „e-Građanin“ stajao je 60.000.000,00kuna (šezdesetmilijonakuna) . Bilo bi dobro da DRŽAVNA GEODETSKA UPRAVA REPUBLIKE HRVATSKE I MINISTARSTVO PRAVOSUĐA REPUBLIKE HRVATSKE taksativno navedu što je stajalo u ovom poslu 60.000.000,00kuna (šezdesetmilijonakuna) da se građani REPUBLIKE HRVATSKE upoznaju sa provedenim tehničkim radnjama.
Sam softver koštao je 553 tisuće EUR-a , što se je sve odradilo do iznosa od 60.000.000,00kuna (šezdesetmilijonakuna)?
NEKE DONACIJE KOJE SU DOBIVENE U PERIODU OD 2002- 2006 GODINE
Njemačka 1.288.000 EUR (Njemačko društvo za tehničku suradnju /GTZ/) za definiranje modela katastarskih podataka za katastar nekretnina, razvoj učinkovitog pristupa modernizaciji katastra i zemljišnih knjiga u miješanoj urbano-ruralnoj situaciji i povezivanje lokalne samouprave s registrima u katastru i sudu radi boljeg upravljanja (dovršeno 2003. godine)
– Njemačka (Savezno ministarstvo za gospodarsku suradnju i razvoj /BMZ/ i Njemačko društvo za tehničku suradnju /GTZ/) 700.000 EUR za proširenje tehničke suradnje za modernizaciju katastarskog sustava u Hrvatskoj vezano uz model katastarskih podataka, nove metode u katastarskoj izmjeri, razmjenu podataka između katastra, suda i jedinica lokalne samouprave (dovršeno 2005. godine)
– Nizozemska 937.000 EUR za katastarski pilot projekt za modernizaciju postupka katastarske izmjere i obnove katastra i zemljišnih knjiga (dovršeno 2002. godine)
– Velika Britanija 1.288.000 EUR za pružanje savjetodavnih usluga Vladi Republike Hrvatske u pripremi Projekta sređivanja zemljišnih knjiga i katastra, uključujući prioritetnu izradu planova za sveukupnu modernizaciju uknjižbe nekretnina i katastarskog upravljanja, radi osiguranja da predložena ulaganja budu financijski i institucionalno održiva i imaju pozitivan društveni utjecaj, jačaju vještine projektnog upravljanja putem tehničke, pravne i društvene podrške i edukacije (dovršeno 2002. godine)
– Nizozemska 95.000 EUR radi otkrivanja problema u sustavu uknjižbe i predlaganja mjera za poboljšanje i uspostavu kapaciteta unutar odjela MP i DGU sposobnih za provođenje obnove i modernizacije putem koordiniranih aktivnosti (prekinuto 2004. godine)
– Norveška 2.229.000 EUR za projekt „CRONO GIP I“ za poboljšanje kapaciteta u DGU za vektorizaciju i pohranu digitalnih topografskih karata, za poboljšanje kapaciteta u HGI za poduzimanje kontrole kvalitete ortofoto i topografskih karata i zemljišnoknjižnih podataka
– Norveška 2.125.000 EUR za projekt „CRONO GIP II“ za poboljšanje kapaciteta u DGU za snimanje i vektorizaciju katastarskih planova, uključujući privremenu bazu podataka digitalnih katastarskih planova i zemljišnoknjižnih podataka nastavljanje poboljšanja kapaciteta u HGI za temeljne geodetske radove i ponovnu katastarsku izmjeru za ekološki zaštićeno područje
– Švedska 1.373.108 EUR (faza I i II) za izgradnju kapaciteta u DGU, MP i Jedinici za provedbu projekta za upravljanje i realizaciju domaćih i međunarodnih projekata, podršku i provedbu pilot projekta za razvoj sustava dokumentarnog upravljanja
– SAD projekt modernizacije zemljišnih knjiga na Općinskom građanskom sudu u
Zagrebu (1999.-2002. godine)
– Norveška 1.150.000 EUR za „CRONO GIP III“ projekt vezano uz uknjižbu parcela pomorskog dobra i izradu priručnika za odnosni rad i postupke
– Švedska 1.675.000.EUR izgradnja kapaciteta za Projekta sređivanja zemljišnih knjiga i katastra (faza III) RH za poboljšanje institucijskog kapaciteta DGU i MP-a radi provedbe domaćeg sustava upisa u katastar i zemljišne knjige (2005- 2007.)
– Velika Britanija 15.000 EUR za pružanje savjetodavnih usluga DGU u provedbi aktivnosti uspostavljanja Nacionalne infrastrukture prostornih podataka /NSDI/ u Hrvatskoj i njihovog usklađivanja s nedavnim INSPIRE-om.( 2005. – 2006.)
Norveška 831.000 EUR za projekt „CRONO GIP IV“ za nastavak poboljšanja kapaciteta u HGI s ciljem izrade proizvodnih specifikacija za produkte ponovne katastarske izmjere (za DGU) i postupke kontrole kvalitete za njih (za HGI), kao i uspostavljanja sustava za prikupljanje, sistematizaciju, održavanje i vođenje geografskih naziva. (2005. -2008.)
– Njemačka (BMZ i GTZ) 500.000 EUR za produljenje tehničke suradnje za modernizaciju katastarskog sustava i zemljišnoknjižnih sustava u Hrvatskoj vezano uz model katastarskih podataka i zemljišnoknjižnih podataka, uspostavu trajne GPS mreže, ispitivanje organizacijskih aspekata ustrojavanja službi za korisnike i registraciju urbanih naselja sagrađenih u prethodnom sustavu koja nisu registrirana na odgovarajući način (2005. – 2007.)
– Nizozemska 250.000 EUR projekt izrade Poslovnog plana za Zajednički informacijski sustav zemljišnih knjiga i katastra u Hrvatskoj (2006.-2008.)
– Nizozemska 200.000 EUR za projekt razvoja Poslovnog plana za Zajednički informacijski sustav zemljišnih knjiga i katastra u Hrvatskoj i podrška provedbi
(2009.-2010.)
Izgradnja kapaciteta za Hrvatsku: Projekt sređivanja zemljišnih knjiga i katastra Faza III
Sida Ugovor Br: C73873 Projekt Br: Croatia I06194
Ministarstvo pravosuđa i Državna geodetska uprava uz Combis do Zajedničkog informacijskog sustava zemljišnih knjiga i katastra
U ovom skromnom ispisu djelomičnih donacija našlo se je 19.666.108,00EUR-a
O OZBILJNIM NOVČANIM SREDSTVIMA u nekom od slijedećih tekstova.
Nije jasno gdje je i u kojim džepovima završio novac koji je REPUBLIKA HRVATSKA dobila u obliku nepovratnih sredstava ili kredita sa minimalnim kamatama .
Novčana sredstva su izravno uplaćivana na žiro – račune :
MINISTARSTVO PRAVOSUĐA REPUBLIKE HRVATSKE
Ministarstva graditeljstva i prostornog uređenja REPUBLIKE HRVATSKE
DRŽAVNE GEODETSKE UPRAVE REPUBLIKE HRVATSKE
MINISTARSTVO FINANCIJA REPUBLIKE HRVATSKE.
Očito je da je ZAKONODAVSTVO i primjena zakona u REPUBLICI HRVATSKOJ shvaćeno u svojstvu selektivne primjene.
KAZNENI ZAKON REPUBLIKE HRVATSKE se očito ne smije primjenjivati na državne službenike i namještenike REPUBLIKE HRVATSKE koji su uposleni u državnim administrativnim tijelima REPUBLIKE HRVATSKE s prenesenim ovlastima .
Nepobitno je da DRŽAVNO ODVJETNIŠTVO REPUBLIKE HRVATSKE zna da se kaznena djela : krivotvorine javnih isprava , krivotvorine vrijednosnica republike hrvatske (rang kaznenog djela krivotvorine novca) , neosnovano stjecanje materijalne dobiti i zlouporaba položaja i ovlasti permanentno odvijaju u službenim prostorijama svih Općinskih sudova REPUBLIKE HRVATSKE , u službenim prostorijama DRŽAVNE GEODETSKE UPRAVE REPUBLIKE HRVATSKE i službenim prostorijama Ministarstva graditeljstva i prostornog uređenja REPUBLIKE HRVATSKE u predstavništvima lokalne uprave i samouprave ali ne poduzima nikakve zakonske radnje da bi spriječilo počinjenje kaznenog djela.
Zanimljivo je da DRŽAVNO ODVJETNIŠTVO REPUBLIKE HRVATSKE po službenoj dužnosti procesuira osobe pojedince ili udruženja koja koji krivotvore novac , koji krivotvore umjetnička djela , koji krivotvore osobne isprave (osobne karte i putovnice) , krivotvoritelje svjedodžbi i diploma a s druge strane kada ta ista kaznena djela čine državni službenici i namještenici REPUBLIKE HRVATSKE tada je to dozvoljeno i pravda se „povijesnim naslijeđem“.
BOŽIDAR VIDUKA magistar inženjer geodezije i geoinformatike