Muški trendovi toplog perioda
Bazni trend je sportwear naglašen kod Diora i Krisa Van Asschea što je područje “tailoring” duh i zamjetljiv “twist sport“.Drugačije rečeno, hit ovogodišnje tople sezone nadahnut je donjim rubljen 80 godina prošlog stoljeća, veoma stiliziran kod labela Valentino što se odražava i u siluetama branda Lanvin, odnosno sportweara vintage, istaknutog kod mladog kolektiva GmbH i preko parki Helly Hensen.
Posebna, veoma zastupljena tema aktualnog muškog odijevanja obilježena je slobodom i isticanjem volumena, naglašavanja proporcija nadahnutih stilom “tatinih odijela“, velikih dimenzija kao kod Balenciage ili Driesa Van Notena, branda Y/Project što se ograđuju siluetama izrazito dvojnih proporcija. Odijela sa kaputićima i gornjim dijelovima veoma “boxy“, nose se uz fluidne hlače kod Lanvina, nedokučivih dimenzija kod Ricky Owensa ili Acné Studia.
Tajanstveni natpisi
Modni dodaci su sandale i prugaste dokoljenice koje ističu labeli X3 i Thom Browne dok Hermès predlaže sandale na bosa stopala isto kao i Lemaire. Slogani i različiti natpisi na japanskom ističu misterije, stihove pjesama i refernecije na “Taxi Girl” poput “Trazite mladića” a ne izostaju istinski posteri kod WhiteMountaineeringa ili Balenciage do “hommagea” Krisa Van Asschea kod Diora umijeću ateljea marke, zahvaljujući etiketama zasivenim na rukave.
Odjeća postaje simbol mladosti jer se većina kreatora predstavila u specijaliziranim školama i gimnazijama, dok su Henrik Visko i Andrea Crews odabrali srednju Medicinsku školu.
Dzana Mujadzic iz Pariza za HOP portal