Poznata pariška ženska revija “Elle” prodaje se Česima za 73 milijuna eura. Praška press grupa “Szech Media Invest” je u ekskluzivnim pregovorima sa Arnaudom Lagardère, galskim novinskim magnatom ali i poslovnim čovjekom koji, upravo provodi restrukturaciju osobnih posjeda. Odlučio je nanovo centrirati aktivnosti tvrtke na izdavačke djelatnosti kao i mreže kioska na aerodromima i željezničkim stanicama.
Magazin “Elle” oformljen 1945 godine od strane dvije poznate novinarke i spisateljice Hélène Lazareff i Marcelle Auclair prodao se samo u Francuskoj, 2017 u više od 330 000 primjeraka. Pokazuje skoro stabilnu difuziju pa će galski press magnat sačuvati “marku Elle” i sve njezine međunarodne licence.
Projekt prodaje obuhvaća francuski internet site “Elle” , “Version Femina”, “Art&Décoration”, “Télé 7 jours”, “France Dimanche”, te tabloide “Ici Paris” i “Public”.
Lagardère se ne odvaja od “Paris Matcha” i “Journal du Dimanche” .
Objavljene su prodaje radio stanica u Poljskoj, Českoj, Slovačkoj kao i tv kanal “AVT Gulli”, specializiranog za mladu publiku što bi moglo zanimati difuzere poput
šestog ili prvog zvaničnog programa galske tv pa grupu Medi wen.
Prije četiri godine grupa Lagardère se odvojila od čuvenih naslova “Psychologies” pa filmske revije “Première”.
Započeti su progovori i sa grupom “Montadori” pa “Marie Claire”, početkom godine kako bi oformili zajednička izdanja.Džana Mujadžić iz Pariza za HOP portal
HOP