Država želi Horvatinčićevu nesreću zataškati iz svojih interesa- kartografski podaci su netočni!

0
2256

Otkrivamo zanimljive detalje koji suđenje Horvatinčiću usmjeravaju i prema hrvatskoj državi

Obrazloženje same presude je nakaradno, a čini se i djelovanje obrane osumnjičenika. Obrana Horvatinčića se svela na njegov nedostatak svijesti u jednom trenutku i zapravo ga dovela pred javnošću u još gori položaj i trajno zabetonirala njegov položaj, a jedna od razloga je svakako i činjenica koju smo sami otkrili. Sudu je u interesu da oslobodi pošto poto Horvatinčića, prebaci svu krivnju na njega medijski, kao i sumnje, da on tu jedini nešto mulja, a zapravo  kako bi sama država izbjegla znatno veći skandal koji se skriva iza ove teške nesreće;

viduka.jpg

B. VIDUKA

Žalbeno vijeća dana 11. travnja 2018. na Županijskom sudu u Zadru iza zatvorenih vrata razmatralo je žalbu na presudu gospodinu TOMISLAVU Horvatinčiću i ukinulo prvostupanjsku presudu .

Sinkopa“ odlučujući oslobađajući čimbenik u prvostupanjskoj presudi Općinskog suda u Šibeniku „pala je u vodu“ !

Sinkopa“ je stvar mišljenja , a ne stvar činjeničnog oslobađajućeg dokaza.- to bi odvjetnik Horvatinčića i sutkinja trebali znati.

U raznim tiskovinama pojavljuju se navodi da je Općinski sud u Šibeniku izuzeo neke odlučujuće materijalne dokaze .

Da li HRVATSKO PRAVOSUĐE smije procesuirati stvarne krivce za pomorsku katastrofu u kojoj su gospodin TOMISLAV HORVATINČIĆ i dva talijanska državljana kolateralna žrtva sa smrtonosnim ishodom za talijanske državljane ?

Općinski sud u Šibeniku u dovoljnom broju primjeraka dobio je tehničku dokumentaciju „ekspertizu“ od strane BOŽIDARA VIDUKE magistra inženjera geodezije i geoinformatike da gospodin TOMISLAV HORVATINČIĆ „NIJE KRIV“ ili nije jedini krivac za pomorsku tragediju.

Da ponovim :

NEPOBITNE TEHNIČKE ČINJENICE u pravnom postupku pred Općinskim sudom u Šibeniku su :

  1. AUTOMATSKI NAVIGACIJSKI PILOT“ je dozvoljen za korištenje pri plovidbi u teritorijalnim vodama REPUBLIKE HRVATSKE – tehnički nadzor nad ispravnošću GPS – uređaja proveden

  2. Gospodin TOMISLAV HORVATINČIĆ je vlasnik glisera koji je sudjelovao u pomorskoj tragediji prije toga proveden je „tehnički servis plovila“ u zakonom predviđenom roku

  3. Tehnički nadzor ispravnosti „GPS – SATELITSKE TRILATERACIJE AUTOMATSKOG NAVIGACIJSKOG PILOTA“ gospodin TOMISLAV HORVATINČIĆ je proveo i ovlašteni pravni subjekt za justažu – kalibraciju „AUTOMATSKOG NAVIGACIJSKOG PILOTA“ izdao je certifikat valjanost korištenja uređaja.

Činjenica je da je plovilom u vlasništvu gospodina TOMISLAVA HORVATINČIĆA u trenutku pomorske katastrofe upravljao „ROBOT“.

HRVATSKO PRAVOSUĐE ima problem u zakonodavnim aktima što nije predvidio da tragediju sa smrtnim ishodom može izazvati ROBOT . Zakonodavac „kibernetiku“ i ROBOTIKU nije obuhvatio zakonom kao i odgovornošću.

Konstatacija suda citiram „motorna jahta glisira  prevelikom i neprilagođenom brzinom od 26,4 čvora“ !

Sama brzina glisera – motorne jahte skora maksimalna od 26,4 čvora koja je iščitana iz memorije GPS – AUTOMATSKOG PILOTA navodi da prema „SATELITSKOM NADZORU“ koji je ugrađen u automatskom navigacijskom pilotu nedvojbeno upućuje da se u zadanom koridoru koji kontrolira automatski navigacijski pilot ne nalazi ni jedno strano tijelo i da je „plovni koridor“ slobodan za maksimalno ostvarenje brzine koju omogućava pogonska snaga motora.

GPS – AUTOMATSKI PILOT“ je izuzetno sofisticirana tehnologija koja ima aktivnu – interaktivnu suradnju sa GPS – SATELITIMA koji kontroliraju rad „ROBOTA“ – automatskog pilota.

Zadani koridor slobodne plovidbe u unaprijed određenoj plovnoj trajektoriji putem automatizma se kontrolira i obnavlja svaki nekoliko sekundi . Uočeni plovno objekti u okolišu trajektorije – putanje plovila se prati po osnovi „fotografije“-memorije i njenog pomaka između dva intervala vremena. Pomak plovila u memoriji računala definira dužinu puta promatranog plovila , a pomoću intervala vremena i prijeđenog puta plovila izračunava se brzina plovila koji ulazi u zaštićeni pojas trajektorije „automatskog navigacijskog pilota“ . U koliko plovilo kojim upravlja „automatski navigacijski pilot“ prolazi prije nadolazećeg plovila u zaštićenu zonu trajektorije „automatski pilot“ nastavlja nesmetano upravljane plovilom . U koliko nadolazeće plovilo sa izračunatom plovnom brzinom zalazi u zaštićeni prostor trajektorije „automatskog navigacijskog pilota“ softverski iz sigurnosnih razloga gase motore glisera – motorne jahte kojom upravlja automatski navigacijski pilot.

Sigurnosni sustavi su takvi da daju potpunu sigurnost osobi koja nema „nautičko znanje“ da može nesmetano ploviti od točke „A“ do točke „B“ po svim vremenskim uvjetima i svim gustoćama pomorskog prometa.

Kako su poznate navedene činjenice , postavljam pitanje : Zašto je došlo do pomorske tragedije sa smrtnom posljedicom za talijanske državljane ?

Na to pitanje dat ću odgovor po osnovi analize prostornog registra nekretnina „KARTOGRAFSKIH PODATAKA“ .

Da bi Vi koristili „navigacijskog automatskog pilota“ Vi morate imati pomorsku kartu na kojoj će te definirati trajektoriju – putanju plovne jedinice. Tu nastupa problem !

Od 1950 godine pa do 04.08.2004. godine na teritorijalnom prostoru „SFRJ“ odnosno REPUBLIKE HRVATSKE koristile su se karte izrađene u Gauss-Krügerovoj projekciji merdijanskih zona“ po osnovi baznih formula u geografskim koordinatama : geografska širina (φ) i geografska dužina (λ) . Kate REPUBLIKE HRVATSKE se transformiraju po osnovi „7P“ sedam parametarske transformacije u geocentrični koordinatni sustav UTM – kartografski prikaz.

Jedan list karte iz Gauss-Krügerove projekcije merdijanskih zona“ transformiran je u UTM – kartografski prikaz po osnovi četiri (4) točke u kutevima korisnog prostora kartografskog prikaza karte , a transfer kartografskih podataka kontrolirao se je sa srednjom točkom korisnog prostora lista karte. Ovakav transformacijski postupak je iznimno nepouzdan transformacijski postupak i pri tome pogrešan.

Pomorska nesreća dogodila se je na preklapanju kvadranata „33T i 34T“ UTM – kartografskog prikaza gdje su maksimalne pogreške geocentričnog izračuna.

Stvarni položaj pomorske katastofe za koju se optužuje gospodin TOMISLAV HORVATINČIĆ nema jednoznačnost u kartografskom prikazu i stvarnom položaju u fizičkom prostoru.

Prema državnim transformacijskim parametrima DRŽAVNE GEODETSKE UPRAVE REPUBLIKE HRVATSKE kartografski položaj razlikuje se od stvarnog položaja i odstupa u različitim vrijednostima ±355m odnosno ±293m odnosno ±144m u zavisnosti koje računske parametre koristite.

Prema transformacijskim parametrima INŽINJERSKE GEODEZIJE kartografski položaj odstupa od stvarnog položaja u iznosu od ±579m .

Prema transformacijskim parametrima Šibensko – Kninske Županije kartografski položaj odstupa od stvarnog položaja u iznosu od ±388m

I kada pri tome imate odstupanje BESSELOVOG 1841 geodetskog elipsoida i WGS84 geodetskog elipsoida što uvodi pogrešku približno ±1600m dolazimo do frapantne činjenice da se KARTOGRAFSKI PODATCI REPUBLIKE HRVATSKE ni u kojem obliku ne smiju koristiti u javnoj uporabi .

Održavanje i izradu karata REPUBLIKE HRVATSKE povjereno je nadležnom državnom tijelu sa prenesenim ovlastima DRŽAVNOJ GEODETSKOJ UPRAVI REPUBLIKE HRVATSKE . Za svu netočnost ili pogrešnost kartografskog sustava REPUBLIKE HRVATSKE isključivo snosi kaznenu i materijalnu odgovornost DRŽAVNA GEODETSKA UPRAVA REPUBLIKE HRVATSKE sa odgovornom osobom RAVNATELJEM DRŽAVNE GEODETSKE UPRAVE REPUBLIKE HRVATSKE.

Od 1993 godine GPS SATELITSKA NAVIGACIJA je dozvoljena svima u obliku korištenja C/A – koda (selektivnog koda) iz razloga što US-ARMY koristi P(Y) – kodi i m – kod za svoje potrebe.

Ono što ovdje treba napomenuti P(Y) – kod ostvaruje položajnu točnost po jednoj mjernoj stazi vremena od ±3m do ±6m . C/A – kod ostvaruje deset puta manju točnost od P(Y) – koda i ona iznosu po jednoj mjernoj stazi vremena od ±30m do ±60m .

P(Y) – kod i m – kod definiraju točnost po jednoj mjernoj stazi vremena ±63cm, što daje položajnu točnost točke od ±1,26m do ±2,18m

Kako za određenje položaja točke (povila) potrebno je minimalno četiri (4) sateliti što znači da je najbolja ostvarena moguća točnost položaja plovila po osnovi C/A – koda od ±60m pa do ±104m srednja vrijednost određenog položaja točke (plovila) u fizičkom prostoru je ±82m po osnovi C/A – koda za GPS – SATELITSKU TRILATERACIJU . Konkurentna kuća „GLONASS“ definira da je GPS – SATELITSKA TRILATERACIJA točnosti ±80m .

Još jednu činjenicu treba naglasiti da GPS – SATELITSKA TRILATERACIJA po osnovu koje radi „automatski – navigacijski pilot“ sve izračune provodi po osnovi geocentričnih koordinata : geocentrične širine (φ°) i geocentrične duljine (λ°) .

Razlika između geocentričnih koordinata po osnovu koji radi „automatski – navigacijski pilot“ i geografskih koordinata pomoću kojih je izračunat kartografski prikaz REPUBLIKE HRVATSKE su nepremostive , a to znači da nema matematičkog modela koji će kartografski podatak izračunat i predočen u geografskim koordinatama transformirati i prenijeti u geocentrični koordinatni sustav.

Pogrešno odabran kartografski – koordinatni sustav od strane DRŽAVNE GEODETSKE UPRAVE REPUBLIKE HRVATSKE i nezavisnog znanstvenog tijela GEODETSKOG FAKULTETA SVEUČILIŠTA U ZAGREBU dovodi do trajne neprimjenjivosti visoko sofisticirane tehnologije GPS – SATELITSKE TRILATERACIJE.

Gospodin TOMISLAV HORVATINČIĆ nije autor osnovnog i zakonitog HTRS96/TM kartografskog sustava već isključivo korisnik kartografskih podataka i to sasvim zakonit .

Odgovorna osoba ili odgovorni pravni subjekt za netočnost kartografskog prikaza REPUBLIKE HRVATSKE proizlazi iz nepobitne činjenice , citiram :

Ravnatelj DRŽAVNE GEODETSKE UPRAVE Prof. Dr. sc ŽELJKO BAČIĆ je predložio VLADI REPUBLIKE HRVATSKE na temelju „ZNANSTVENE EKSPERTIZE“ nezavisnog znanstvenog tijela GEODETSKOG FAKULTETA SVEUČILIŠTA U ZAGREBU koju su sačinili Prof. Dr. sc. TOMISLAV BAŠIĆ , Prof. Dr. sc. LADISLAV FAIL i Prof. Dr. sc. MILJENKO LAPAINE uvođenje novog kartografskog prikaza HTRS96/TM – KARTOGRAFSKA PROJEKCIJA za REPUBLIKU HRVATSKU.

HTRS96/TM kartografski sustav sa svojom punom pravnom snagom , sa svojim punim pravnim učinkom i sa svojom punom pravnom posljedicom djeluje od 01.01.2010. godine po osnovi „UREDBE-UKAZA“ donesenog od strane VLADE REPUBLIKE HRVATSKE ; Klasa: 931-01/04-01/01 ; Urbroj: 5030115-04-1 dana 04.08.2004. godine.

Kaznenu i materijalnu odgovornost za pogrešan HTRS96/TM kartografski sustav REPUBLIKE HRVATSKE snose jednaku odgovornost i pravosudna tijela REPUBLIKE HRVATSKE :

  1. Gospodin dr. sc. ŠEPAROVIĆ MIROSLAV sudac Ustavnog suda RH  i  predsjednik Ustavnog suda RH

  2. Gospodin Đuro Sessa, mag. iur. Predsjednik Vrhovnog suda REPUBLIKE HRVATSKE

  3. Gospodin Dražen Bošnjaković ministar pravosuđa REPUBLIKE HRVATSKE

Navedene odgovorne osobe HRVATSKOG PRAVOSUĐA i njihovi prednici koji su bili na nadležnim pravosudnim funkcijama u trenutku kada se je pomorska nesreća dogodila.

Zašto ?

Ministar pravosuđa REPUBLIKE HRVATSKE , Predsjednik VRHOVNOG SUDA REPUBLIKE HRVATSKE i Predsjednik USTAVNOG SUDA REPUBLIKE HRVATSKE su ovlaštene osobe donijeti „UKAZ“ o zatvaranju zemljišnih knjiga na cjelovitom teritorijalnom prostoru REPUBLIKE HRVATSKE iz razloga što nije provedena geodetska izmjere REPUBLIKE HRVATSKE u osnovnoj i zakonitoj HTRS96/TM kartografskoj projekciji.

Zatvaranjem ZEMLJIŠNE KNJIGE na cjelovitom prostoru REPUBLIKE HRVATSKE zatvaraju se sve djelatnosti DRŽAVNE GEODETSKE UPRAVE REPUBLIKE HRVATSKE, pa tako prestaje se koristiti karta REPUBLIKE HRVATSKE izrađena u geografskim koordinatama.

Moratorij korištenja kartografskih podataka traje do trenutka izrade kartografskih podataka u geocentričnim koordinatnim podatcima da bi se mogla primjenjivati visoko sofisticirana tehnologija na teritorijalnom prostoru REPUBLIKE HRVATSKE.

Brojne havarije su se dešavale i dešavat će se u teritorijalnim vodama REPUBLIKE HRVATSKE zbog nekompatibilnosti geografskih koordinata i geocentričnih koordinata. Do sada su to bile velike materijalne štete osim „havarije“ za koju se neosnovano tereti gospodin TOMISLAV HORVATINČIĆ.

Pogrešan kartografski sustav REPUBLIKE HRVATSKE je osnovni uzrok pomorskoj nesreći koja se pripisuje gospodinu TOMISLAVU HORVATINČIĆU.

Predmetne činjenice dovode do pitanja : Da li sudac odnosno sudsko vijeće smije procesuirati stvarne krivce pomorske katastrofe u kojoj su tragično izgubili živote dva talijanska državljanina ?

Da li će sud pravnom postupku iskoristiti nepobitne tehničke činjenične, podatke da gospodin TOMISLAV HORVATINČIĆ je legitimnim korisnik kartografskog podatka REPUBLIKE HRVATSKE , da je gospodin TOMISLAV HORVATINČIĆ legitimni korisnik GPS – automatskog navigacijskog pilota, da gospodinu TOMISLAVU HORVATINČIĆU nitko ne osporava pravo na kupnju glisera i da je gospodin TOMISLAV HORVATINČIĆ poštovao kako tehničku tako i pravnu proceduru pri plovidbi HRVATSKIM MORSKIM PROSTOROM.

Ono što je sporno to su kartografski podatci REPUBLIKE HRVATSKE za koju isključivu odgovornost snosi DRŽAVNA GEODETSKA UPRAVA REPUBLIKE HRVATSKE .

Ministarstvo pravosuđa REPUBLIKE HRVATSKE kao i ostala sudbena tijela REPUBLIKE HRVATSKE iako znaju da kartografski sustav REPUBLIKE HRVATSKE nije točan pa tako nije ni primjenjiv nije učinio ništa da bi spriječio moguće katastrofe koje su se nesporno dogodile . Pravosudna tijela REPUBLIKE HRVATSKE su suodgovorna za pomorsku tragediju gospodina TOMISLAVA HORVATINČIĆA jer su znali ali nisu ništa poduzeli protiv pogrešnih kartografskih prikaza i ostvarili mogućnost realizaciji katastrofe sa tragičnim posljedicama na ljudski život.

Pravosudna tijela nisu djelovala , nisu pravno zabranila korištenje NIŠTAVNIH KARTOGRAFSKIH PODATAKA.

Na HOP – nezavisnom news portalu objavljeno je :

https://www.hop.com.hr/2017/10/10/sudski-vjestak-objavljuje-razloge-zasto-horvatincic-nije-kriv-za-pomorsku-tragediju/

BOŽIDAR VIDUKA magistar inženjer geodezije i geoinformatike