Prema pristiglom natječaju za obnovu titova broda Galeb, “ruzinavog broda” stigla je samo jedna ponuda, ona remontnog brodogradilišta Viktor Lenac, i to više od dvostruko skuplja od planiranoga – čak oko 75 milijuna kuna s PDV-om umjesto planiranih oko 28 milijuna kuna.
Ogroman je to nesrazmjer u odnosu na cijenu koju su u gradskoj upravi imali na umu, a istaknuta je u natječajnoj dokumentaciji prvotna cijena obnove od 27.665.000 kuna. Logično se nameću pitanje – otkuda tako golemi promašaj u planiranju potrebnih sredstava, kako je uopće moglo doći do takvoga nesrazmjera planirane i stvarne cijene obnove, i tko je odgovoran za to?
S obzirom na novonastalu situaciju, koji je mogući rasplet ove “sapunice” oko obnove Galeba, nekadašnjeg Titova Bijelog broda namijenjenog diplomatskim aktivnostima, školovanju mornara i čistom hedonizmu?
Jedna od mogućnosti je poništavanje natječaja i raspisivanje novoga (u nadi da će se možda javiti još neki “razumniji “ponuđač?!) dok je teško pa i nemoguće pretpostaviti da bi u projektu Rijeka EPK2020 mogli odustati od obnove Galeba. Time bi se, de facto, priznao politički poraz u ovoj priči koju je od njezina početka Obersnelova oporba proglašavala promašajem odnosno nepotrebnim izdatkom za ionako prezaduženu gradsku blagajnu.
– piše portal riječanin
Grad nema autobusni kolodvor, ali bi rađe spiskao na brod najvećeg koljača Hrvata, Jože masona Broza. Bolje bi bilo da je dao novac za bolnice koje su u očajnom stanju, socijalno zbrinjavanje, ali komunistička masonerija preko predebelog odurnog Vojka želi uložiti u brod jednog krvoloka i tako nam i dalje prodavati priču o antifaštima koji su napravili genocid nad Hrvatima 1945.
Za ove novce mogao se napraviti ophodni brod, ali umjesto toga podiže se još jedan spomenik zlotvoru iz Zagorja.
HOP