Novi spot Turističke zajednice grada Rijeke, Hrvatske turističke zajednice i TD Rijeka 2020 d.o.o. na temu Europske prijestolnice kulture, poznatog hrvatskog redatelja Dalibora Matanića i produkcijske kuće Filmerija d.o.o. promoviran je ovog ponedjeljka u Art kinu.
TZ Rijeka ističe kako je spot snimljen na brojnim atraktivnim lokacijama u Rijeci i odražava simboliku Luke različitosti koju Rijeka predstavlja kao nositelj titule Europske prijestolnice kulture 2020. Redatelj Matanić poručuje kako je spot trebao poslati jednu poruku optimizma koji nas pokreće te se nada da su uspjeli u tome.
Zadovoljna je i direktorica TD Rijeka 2020 te je čestitala produkcijskom i kreativnom timu na izvrsnom filmu i poručuje da je “točno pogođeno što je Europska prijestolnica kulture i Luka različitosti.”piše portal Fiuman.
Turistički spot za EPK (Europsku kulturnu prijestolnicu) Rijeku – kao da je taj spot radio Frljić: odbojno, nasilno, sotonistički, trans-užasno! Kao da se promovira neki sotonistički kult, a ne grad kulture… pa dokle više?
Inače, taj spot užasa je koštao 550 tisuća kuna!-mag. Ingrid Runtić.
HOP