HOP

Operater Deutsche Telekoma u Njemačkoj je dužan dati osobne podatke, kod nas Deutsche Telekom zabranjuje operateru da daje svoje prezime korisniku usluge!

T-comov cirkus oko interneta u Makarskoj se nastavlja. Kako njihovi službenici i sami tvrde oko 87 korisnika njihove linije nema  internet ili je loš internet.

Koliko su to gubici za iznajmljivače znaju oni sami. Pitaju nas neki čitatelji zašto potenciramo tu temu, jer turisti su došli na more, a ne da vise na internetu?! Takvima samo jedan odgovor, preko interneta znatno je bolja komunikacija i jeftinija nego preko klasičnog telefona sa rođacima u vlastitoj zemlji . Jedan od uvjeta boljeg smještaja je i internet.

Razgovarali smo službenicima A1 telekoma i oni su jasno rekli da se to događa zbog loše protočnosti, sporosti postoječe zastarijele infrastrukture pa linija često puca.

Službenik T-coma izbjegao je to odgovoriti, što znači da su njihovi službenici obućeni dobro muljati korisnike, jer je činjenica da Njemački telekom godinama naplaćuje skupu tarifu za očajnu uslugu. Ne želi poboljšati linije i tako drži u šaci druge operatere.

Službenik njemačkog telekoma u Hrvatskoj koji je razgovarao sa nama o tom problemu ništa konkretno nije rekao. Niti gdje je kvar, zašto se to godinama događa, čak niti kada će biti otklonjen kvar. Kao da smo pitali Orvelova službenika iz knjige 1984.

Rekao je da se može dati prigovor i zatražiti požurnica. Nije ga previše dirnulo zašto ljudi plaćaju uslugu koje nema. Predstavio se kao Luka, a za prezime je rekao da mu je zabranjeno reći od strane T-com.

Kako to radi njemački operater u matičnoj zemlji Njemačkoj?

Sasvim drugačije. Službena osoba njemačkog operatera dužna je reći svoje ime i prezime korisniku sa kojim razgovara telefonski o problemima linije. Jer ako kaže krive informacije ona i odgovara za takve informacije, kod nas na takvim položajima rade studenti i priučen kadar koji zapravo ne rješava problem već služe da bi korisnik izgubio svaku volju više nazivati nesposobni T-com.

Svi znaju da im je infrastruktura na niskim razinama, na nekim  područjima je  očajna, kao što je to Makarska, te svojim djelovanje još više ljute same korisnike.

U Njemačkoj taj problem se riješi u par sati, kod nas se rješava danima, tjednima, a ovom slučaju i godinama bez uspjeha, jer obitelj koja nas je kontaktirala već 5 godina ima isti problem, očito zbog očajne infrastrkture. Za svo vrijeme T-com naplaćuje cijenu kao da je usluga u redu.

Pošto su Nijemci vlasnici infrastrukture u Hrvatskoj i bez  konkurencije, Hrvati plaćaju njima za očajnu uslugu. I naravno nije ih previše briga jer postojeća vlast nije stvorila zakonsku osnovu i konkurenciju ovako bezobraznom teleoperateru.

U svojoj zemlji tako nešto im ne bi palo napamet. Upravo ovaj primjer strane kompanije jasno govori koji smo mi korumpirani jad od države.

HOP