T-comov kooperant nema odvijač, Erikssonov radnici nemaju ljestve, a internet iznajmljivačima ne radi 16 dana!

0
5446

Kontaktirali smo Deutsche Telekom u Njemačkoj u svezi iskustava pružanja usluge interneta korisnicima i samih problema oko iste, te smo saznali kako se problemi na mreži događaju i rješavaju u par sati. Operater kojeg nazovete, a radi u Deutsche Telekomu mora vam reći svoje podatke, ime i prezime tijekom razgovora (kod nas kaže samo ime kao da smo na Jakuševcu) i mora dati sve informacije oko greške na mreži.

U Hrvatskoj se događa suprotno,  kao u slučaju problema iznajmljivača u Makarskoj da kooperant T-coma iliti Deutsche Telekoma dolazi 9.7. ove godine ustanoviti o čemu se radi gotovo nezainteresiran, bez odvijača (razumijemo ga na kraju jer se baš on pokazao kao jedini koji od silnih stručnjaka kao osoba kojoj je stalo riješiti problem) , pa posuđuje od korisnika odvijač, za par dana donosi novi ruter koji ništa ne poboljšava liniju, a operater vam izmišlja da se radi na terenu.

Drugim riječima ekipa vas malo radi budalom kao u doba mračnog feudalizma. Oni kao tvrtka mogu raditi što žele jer imaju monopol. Nakon 2 tjedna ekipa za otklanjanje kvara  se pojavljuje, ekipa iz ozbiljne tvrtke Eriksson, dovoze stup i kablove za promjenu, ali uvjet za promjenu kabla je vjerovali ili ne da korisnik ima velike ljestve. Znači Eriksson grupa ne može raditi ako nemate ljestve. Srećom korisnik je imao ljestve pa su promjene obavljene…ali interneta nema i dalje…

20190725_114827

Slika famoznih ljestava.

Erikssonov radnik objašnjava da imaju puno posla, neki šefić Golub tvrdi da imaju sve pod kontrolom, ali do 11.49 minuta danas uz sav trud ovih likova interneta nema. Sada tvrde da je problem  je u ruteru ponovo.

Modem, ruter, gospođa od 79 godina sve je riječi  naučila, sve njihove izraze, ali niti ona niti njeni gosti sa prekidima od 9.7. do danas nemaju internet i vjerojatno slijedeće godine više ne može računati na ovogodišnje goste, jer ih je po svemu “prevarila” oko interneta.

To djelatnika Erikssona ne brine previše, operatere u T-comu, kooperante u T-comu “jer oni svi samo rade svoj posao”. Kako je našim korisnicima dosta takvih stručnjaka sve smo proslijedili na daljnju obradu u Deutsche Telekom, pa da vide koga oni ovdje plaćaju, likove koji 16 dana maltretiraju korisnike za papreno skupu liniju.

Eriksson i Deutsche Telekom u Hrvatskoj možemo mirne duše nazvati “a je to”.

HOP