“Karleuša u Jutarnjem… Zamisli ideju da se usred Zagreba govori o nekoj prenašminkanoj budaletini iz Srbije? Koga to zanima? To je klasično nametanje ‘regiona’”, izjavio je Ž. Pervan.
Stranci uglavnom ljude koji slušaju tu glazbu doživljavaju kao jadnike ( što ubiti i jesu) jer su ritmovi turbo folka kao i tekstovi toliko idiotski da se ljudima koji slušaju takav tip glazbe namršte čela i stvori se potpuno seljački izraz lica. Na navedenim dernecima obično se pojavljuju i ljudi najnižeg obrazovanja i društvenog sloja, a jedina prednost takvih okupljanja je što se na njima uglavnom pojavljuju djevojke naperlitane i namirisane koje se ponašaju poput fufa i sponzoruša, pa je veća vjerojatnost da će dečki koji imaju nešto para za platiti cugu nešto konačno i “ubost”.-piše portal Kigo.hr
Klubovi u kojima su se slušali tzv. “narodnjaci” nalazili su se izvan rubova grada, i nisu bili povezani s bilo kojom urbanom subkulturom ili gradskim plemenom, to je bila izvorno ‘ruralna muzika’ namijenjena specifičnoj “lomim čaše krvave mi ruke” i “otišla si i odvela dete, suzama sam lepio tapete” -klijenteli, koja se u pravilu povezivala s niskim stupnjem kulture i obrazovanja, velikim kapacitetom za ispijanje jeftinog alkohola i nasilje, i uglavnom podrijetlom iz pasivnih krajeva Bosne, tamo negdje oko Tuzle i Zenice, ili Šumadije i sličnog.
Ljudi koji su to slušali su bili prosti, vulgarni, i percipirani su kao jednostavno primitivci, a družiti se s njima i zalaziti u te rupčage povezane nerijetko s prostitucijom je bilo sramota. A i nije bilo sigurno, taj milje je uvijek bio kriminalni ili polukriminalni-piše M. Holjevac o vremenu Juge i narodnjaka…
Danas su Karleuša i slične Hrvatima kao Beatles nekada.
Ako vodeći mediji promoviraju taj idiotizam i primitivizam, pa kakvi su to mediji?
Posrbljavanje se provodi upravo ubacivanjem tog primitivizma u djecu.
Kad pogledate kakve gluposti pišu vodeći mediji sve je jasno. Mi moramo u region da nas Srbi poduče što trebamo raditi. Srpska propaganda puno je novaca ubacila u srpske cajke upravo s tim ciljem.
Čije mi to medije imamo govori činjenica propagande u našim medijima!
Ako ovome dodamo lažiranje povijesti sve je još jasnije.
U medijima se stalno raspravlja o pozdravu ZDS jer jedini na drugoj strani propagira hrvatstvo Thomson. Micanjem njega i pjesme Čavoglavi srpska propaganda može gurati cajke na velika zvona.
Pjesma Čavoglavi simbol je otpora četništvu i kao takva je opasna za srpsku laž, ne samo pozdrav ZDS.
Index je napravio intervju sa mladima u Zagrebu u svezi Rujan festa preko kojeg se isto guraju cajke. Jedan od njih je nazvao branitelje budalama jer se protive takvom Rujan Festu.
Trebali nas ta sramota brinuti? Itekako!
HOP