USTAV REPUBLIKE HRVATSKE JE NAJOBIČNIJI PLAGIJAT PREPISAN BEZ RAZMIŠLJANA ILI PREISPITIVANJA VOLJE I ŽELJE NARODA U ČIJE IME JE DONEŠEN ⁉️
Dakle pisci Ustava RH, Vladimir Šeks, Smiljko Sokol, Krunoslav Olujić te Branko Smerdel kad su 1990.,brzopleto krenuli u izradu Ustava RH, nastojali su što je više moguće prepisati rješenja iz Ustava Francuske V. Republike (iz 1958. g.).Taj je ustav, kako kaže sam Branko Smerdel, “bio uzorom piscima hrvatskog Ustava”.
Svatko tko usporedi Ustav RH iz 1990. i Ustav Francuske iz 1958., članak po članak, jasno vidi da je Ustav RH gotovo plagijat francuskog ustava.
E sad, svima onima koji će sada kazati Hrvatski Ustav je ipak drugačiji, kažem, je – minimalno, uglavnom su samo izvorišne osnove i predsjednički sustav drugačiji ali naš polupredsjednički sustav u RH od 1990. do 2000., je isto tako bio preslikan iz francuskog ustava.
Međutim, govorim o nekim drugim odredbama Ustava RH, koje su kopirane iz francuskog ustava.
➡️Da li je itko pitao obične ljude:”Želite li vi da suci za svoje krivo donešene odluke ne moraju odgovarati( čl.119)!?
➡️Da li je itko pitao obične ljude: Želite li vi da suci rade do 70 godine života, te da se nemogu otpustiti ili izbaciti ili premjestiti sa sudačke dužnosti, nego samo kada to sami zažele(čl.120)!?
PA, JASNO JE ZAŠTO SUCI SUDE KAKO HOĆE JER SU ZAŠTIĆENI USTAVOM, MOGU SIJATI NEPRAVDE KOLIKO HOĆE BEZ DA SU ZA TO ODGOVORNI ❗
➡️Uveden je liberalizam i sekularizam direktno iz dana Francuske revolucije, a da nitko nije pitao hrvatski narod što misli o tome francuskome Ustavu !?
➡️Da li je itko pitao obične ljude: “Želite li vi Ustav koji proglašava sve religije jednakima (čl. 41.) !?”
Naravno, klasično opravdanje koje ćemo čuti jest da je sličnost Ustava uvjetovana istovrsnošću problema s kojima se suočavaju suvremene demoNkratske države ali nije tako nego Ustav RH stvara probleme svomu narodu jer je nakaradan, sama činjenica da je preko 90% plagijat je nešto nepojmivo za državu koja sama sebi pripisuje da je “neovisna” premda je ustrojena po i ovisna od ” tuđega” Ustava.
➡️Pitanje je koliko je hrvatski Ustav uopće “hrvatski”?
Zapravo, da nije bilo ustavnih promjena iz 2000. g., ustavni poredak RH i danas bi bio potpuna kopija francuskog modela. No, ono što je promijenjeno 2000. su odredbe strukturalne i formalne prirode (polupredsjednički sustav je zamijenjen “čistim” parlamentarnim sustavom, provedena je i određena decentralizacija itd.)… ali u sadržaju su i dalje ostale “tekovine” Francuske revolucije.
Ovo je mali dio nepojmivih ustavnih odredaba ali ima njih puno posebno kada je riječ o zaštiti državne vlasti bez obzira na kojoj razini -ti demoNkrati su sebe zaštitili ❗-piše B. Kegalj
PRAVOSUĐE TREBA LUSTRIRATI
Već dugo vremena govorim i ukazujem na činjenicu da je hrvatsko pravosuđe duboko „kontaminirano“ i iluzorno je očekivati njihovo djelovanje. Zoran primjer tome je šokantna odluka suca istrage zadarskoga Županijskog suda da petoricu mladića, osumnjičenih za grupno silovanje maloljetnice iz okolice Zadra, pusti da se brane sa slobode.
Jedna od lustracijskih mjera kako prisiliti suce i tužitelje da svoj posao obavljaju stručni i profesionalno je da se uvede zakonski institut reizbora sudaca i tužitelja svakih 5 godina.
Zanimljivo da nitko nije postavio pitanje ministru Bošnjakoviću zašto je ukinut petogodišnji reizbor sudaca i tko i na koji način danas evaluira njihov rad. Kako rade uvjeravamo se svaki dan.Nakon imenovanja oni su doživotno suci i tužitelji i to otvara prostor moguće interesne i političke i svake druge pristranosti da ne kazem korupcije. Pravosuđe je trulo i bez učinkovitih i cjelovitih reformi neće biti promijena. Zakonodavnu vlast evaluiramo na izborima a pravosudna je doživotna. Eto, Škoro je u pravu kad ukazuje na problem da ustavne suce bira politika i de facto gube svoju funkciju.-piše odvjetnik Pero Kovačević.
HOP