‘Sutra podnosimo predstavku DIP-u o namještenim izborima, ima 350 000 više birača nego punoljetnih osoba!’

0
16594

Predsjedniku DIP-a Đuri Sessi Visoka 15 Zagreb

valek

PREDSTAVKA I PRIGOVOR DIP-u
PREDMET: Izbori za Predsjednika Republike Hrvatske
Raspisani izbori za Predsjednika RH održani na dan 22.prosinca 2019. godine su nelegitimni i to iz više bitnih razloga, pa zato:
ZAUSTAVIMO IZBORNU PRIJEVARU !
STOP PRIJEVARAMA NA SVIM PARLAMENTARNIM I PREDSJEDNIČKIM IZBORIMA I REFERENDUMIMA U RH

sessa

Činjenice izbornih prijevara vezanih uz izbore i referendume u Hrvatskoj, zbog kojih su takvi izbori nelegitimni od 1990. do danas:

1. U službenim izbornim statistikama i podacima Državnog izbornog povjerenstva trenutno postoji 350.000 više birača nego što je punoljetnih osoba u Hrvatskoj s pravom glasa. Višak birača koristi se kako bi se moglo namještati izborne rezultate i pogodovati “pouzdanim” političkim strankama.
2. Nijedan glasač potpisom ne potvrđuje da je preuzeo glasački listić i da je pristupio glasanju, već se samo zaokružuje redni broj ispred njegvog imena čime se otvara mogućnost dodavanja glasova zaokruživanjem onih koji nisu došli na izbore u korist strankama kojima takvi glasovi nedostaju. Time su onemogućena kontrola I rezultati izbora.
3. Ne postoji mogućnost nezavisne višestranačke i civilne kontrole nijedne faze izbornog procesa; od prebrojavanja glasova po izbornim jedinicama do obrade pristiglih podataka u APIS-u (računski centar) i DIP-u. Ovisno o arhitekturi programa u APIS-u se mogu manipulirati rezultati izbora.
4. Svaki put, nakon naknadno prebrojavanja glasova, dolazi se do rezultata koji nisu podudarni sa službenim objavama.
Samo još neki nedostaci i nelogičnosti vezane uz hrvatske izbore i Izborni zakon:
5. U desetak hrvatskih gradova, prema službenim podacima, registrian je jednak broj birača kao i stanovnika, a u pojedinim gradovima ima više birača nego stanovnika. Općine, gradovi nemaju odjel kontrole stanovništva s ažuriranim popisom birača.
6. Prilikom prebrojavanja glasova, bilo koji član komisije može naknadno, na bilo kojem listiću, ukoliko nema kontrole, zaokružiti još nekog kandidata i tako listić učiniti važećim.
7. Broj birača po izbornim jedinicama varira više od 5%, što zakonski nije dozvoljeno.
8. Onemogućeno je glasanje hrvatskim iseljenicima jer je za njih osiguran premali broj glasačkih mjesta.
9. Tehnički nije riješeno glasanje putem pošte i Interneta, što je u mnogim naprednim i civiliziranim zemljama, već dugogodišnja praksa.
10. Glasači u BiH nisu iseljenici, čak nisu ni dijaspora već autohtoni građani BiH, a neki čak imaju i dvije adrese pa mogu glasovati na dva mjesta.
11. Prilikom uočenih izbornih nepravilnosti i prijevara, sve institucije kojima se te nepravilnosti prijavljuju, u odgovorima se proglašavaju nenadležnim uključujući i Državno izborno povjerenstvo (DIP) kao i predsjednika Vrhovnog suda.
12. Apsurdno je da se glasovi stranaka, koje nisu prešle izborni prag od 5%, pripisuju strankama suprotnog političkog opredjeljenja. To je nepoštivanje volje birača zbog zastarjele d-Hondt-ova metode preračunavanja glasova u mandate.
13. Suma glasova stranaka koje nisu prešle izborni prag od 5% uvijek je veća i do tri puta od pobjednika izbora, kojemu se neopravdano pribrojavaju ti glasovi i ta činjenica demotivira birače pa većina ne izlazi na glasanje, a izborni prag može biti i 2, 3 ili 4%, pa ne bi bilo propalih glasova.
14. Izborna ravnopravnost poremećena je financiranjem stranaka iz proračuna prema broju predstavnika u Saboru, jer se time diskriminiraju vanparlamentarne u odnosu na parlamentarne stranke. Političke stranke se trebaju same financirati. Izborna ravnopravnost je također poremećena nejednakom izbornom propagandom.
15. Glasačke kutije na hrvatskim izborima nisu prozirne i glasači ne mogu znati, jesu li unutra već prethodno ubačeni listići.
ZAKLJUČAK:
IZBORNI ZAKON TREBA MJENJATI KAKO BI IZBORI BILI POŠTENI
Zbog navedenih izbornih nepravilnosti većina izabranih predstavnika hrvatskih građana je nelegitimna, a time su njihove odluke i rješenja ništavna (pretvorba, privatizacija, rasprodaja, zaduživanje…).
Prilikom glasanja vodite računa o navedenim činjenicama i izborimo se zajedno za naša građanska i politička prava!

INICIJATIVA ZA POŠTENE IZBORE

Iz gore navedenih razloga izborni rezultati u RH se ne mogu kontrolirati za vrijeme izbora, a ni naknadno. Prema navedenom točkama omogućuje se standardna izborna prijevara koja traje od prvih izbora i referenduma u RH.
Tko može naknadno kontrolirati izborne rezultate u RH ? Nitko!!! Zašto??? Jer se na biračkim mjestima pismeni birači ne potpisuju, a nepismeni ne ostavljaju otisak kažiprsta. Dakle ne postoji dokaz da je bilo koji birač uopće pristupio izborima i birao. Druga prijevara su lažni birački spiskovi s viškom birača s još barem 350.000 nepostojećih birača pa je moguće namjestiti izborni rezultat.
Za više informacija vidi: https://youtu.be/_nU1Bs39lno

Svi izbori do danas u RH su bili nedemokratski, nepošteni, nelegitimnii, a time i ništavni. Nalaže se DIP-u da proglasi ove izbore ništavnim. Odgovorni za izborne prijevare su u prvom redu svi dosadašnji članovi DIP-a, svi Ustavni suci, kao i etična povjerenstva, jer svjesno čine kaznena djela najviše kategorije, a kaznena djela se čine činjenjem ili ne činjenjem.

IVAN VALEK

HOP