U školu nisu mogli, ali na popravni mogu: Pogledajte sramotne odgovore profesora na zadaće učenika!

0
14051

KORONA LUDILO U ŠKOLAMA

Profesor matematike pošalje neki zadatak učeniku kako treba izgledati točan odgovor iz matematke u virtualnoj školi.

Čemu je služila škola i dolazak u školu?

Profesor je sada poštar koji šalje rješenja. Napiše par rečenica uz tekst ili  opaske “ovo si jako loše napravila”?!  Ne ukazuje na greške, već poput cara dijeli lekcije. To nema veze sa školstvom.

Screenshot_20200617-091917_WhatsApp

Nema objašnjenja zašto je loše napisano, gdje je greška i kako dijete može išta naučiti?! Zadaća je dosta sitno pisana, postoji mogućnost da ju profesor nije  niti pregledao?

Zašto to čini? Pa jednostavno neda mu se opisati u čemu je pogreška, jer to je zahtjevno, on to mora napisati 30 puta za jedan razred , svakom učeniku, za svaku zadaću i to je 10 puta veći posao nego u normalnoj školi. Znači profesor ukazuje na lijenost učenika ako ovaj ne piše zadaće , a i sam je lijen prilagoditi se virtualnoj nastavi. Djeca to naravno vide.

Drugim riječima zanemaruje se didaktika i psihologija djeteta zbog proglašenja nekakvih mjera, gdje neki stožer radi totalni kaos u državi nezakonitim odlukama.

Smatramo da  prema opaskama profesora  škola na ovaj način je potpuno neregularna. Prvenstveno profesori prebacuju težište na roditelje oko učenja djece , a za to primaju plaću.

-ZANIMLJIVA IDIOTARIJA.Oprostite na riječima.

Ja sam imala sjajnu profesoricu u IX gimnaziji , ali i u osnovnoj školi tako da sam voljela matematiku.
No, kad smo pogriješili tad nam je cijeli postupak pojašnjen, točnije, profesorica  je ispisivala isti na ploči.
Ovako  bi rekla da rješenje ni nastavnik ne zna pa se ovako olako ponaša.
Ili su sve prebacili na roditelje.
Bezobrazluk u svakom slučaju.
Za što onda primaju plaću?-komentirala je objašnjenje profesorice mr.sc A. Šebalj
-Ovakav način školovanja je po meni konfuzan i djeluje kao nebriga za djecu , odnosno za njihovo obrazovanje, nebriga za obrazovanje djece je kraj civilizacije-komentirala je mag. art Ingrid Runtić.

 Nadalje kako nakon  prosvjeda prosvjetara za veće plaće , od mjesec dana , škola uz korona krizu i prosvjede završava kao i kad nema tih stanki u školovanju? U isto vrijeme! Kako je nadoknađeno mjesec dana nerada škole? 

U školi učitelji motiviraju učenika opaskama na zadaće  “jako loše”, “ovo si površno napravio”, to su opaske u kojima će dijete shvatiti propoust napisanog?

-Pripremala sam osobe za upis na likovnu akademiju. Zamislite kako bi prošli da sam ovakve odgovore im pisala. Sve do jedne su prošle, iako su imale jako loše temelje iz srednje škole u svezi znanja koje žele upisati. Sve se može savladati ako učitelj želi pomoći. Ovakvi odgovori i ponašanje profesora uništava želju za rad-tvrdi mag. art I. Runtić.

Primjer , napišemo 2+3=8 , a profesor napiše “jako loše”, ljudi moji pa ovo je komedija. Ne napiše, gledaj dijete drago imaš 2 jabuke i 3 kruške, pa prebroji ih, npr…karikiram, već napiše “jako loše”. Genijalno školstvo.  

Drugim riječima nema nikakve zakonske osnove rušiti djecu uz ovako očajan način školovanja i rada profesora. Opaske koje čitamo na radove učenika su na nivou male djece, a ne da nekog nešto podučavaju  u pojedinim predmetima.

Isključivo ovakvim radom, vojničkim odgovorima kod djece stvara se animozitet, destrukciju i gubitak volje za rad. Zanimljivo kako  to nikoga ne brine.

Analizom svega istraženog  zaključujemo da se ne radi  ovdje o isključivoj lijenosti djece, već i njihovih profesorima, kojima se očito neda odgovarati precizno, točno ,gdje su greške učenika. Drugim riječima ovo nema veze sa školom , već se radi o drilanju djece .

Zanimljiv je primjer iz škole u Dubravi gdje škola nakon mjesec dana obavještava roditelje da njihovo dijete ne piše zadaće u ovom suludom sustavu školstva. Naravno sva nedodgovornost se prebacuje na učenika i roditelje. Ravnatelj škole se ne pita što su radili profesori 30 dana da to nisu primijetili? Iz ovoga primjera se vidi koliki je promašaj ovako školstvo.

Ako netko nije radio 2 mjeseca zbog korona virusa, nije mogao platiti internet, pa neka nam netko iz školstva objasni kako se njegovo dijete moglo školovati? Nije li tu povrijeđeno njegovo ustavno pravo?

Djecu se gura na popravni jer nisu ništa naučili uz ove glupe opaske profesora, popravni traje 3 dana, pa se pitamo što će profesor naučiti učenika u tri dana, ako mu nije želio objaniti 3 mjeseca gradivo? Kako učenici mogu ići na popravni, ali ne mogu zbog korona virusa  u školu? Nije li ovo ponašanje profesora za stegovnu odgovornost?

Odlazak na popravni ispada kao odlazak u supermarket, ne možete se zaraziti korona virusom?

 

Ovakav  sustav šteti školovanju djece .

Plenković najavljuje nastavak ovog cirkusa na jesen…

HOP