U TIJEKU JE VELIKI RESET SVIJETA?
Još u lipnju 2020. pisali smo o neobičnoj okolnosti izmjene Uredbe o mjerama zaštite od ionizirajućeg zračenja te postupanjima u slučaju izvanrednog događaja. I to izmjene sa zakonskom snagom.
Znači, u vrijeme „vakuma vlasti“ tehničke Vlade učinjena je izmjena Uredbe , i to na sjednici Vlade 18. lipnja 2020., na 236. sjednici Vlade, u točki 8. a na prijedlog Ministarstva unutarnjih poslova, te je na Vladi tog dana i usvojena izmjena navedene Uredbe.
https://vlada.gov.hr/sjednice/236-sjednica-vlade-republike-hrvatske-29770/29770
Točnije, unijete su izmjene o postupanjima u slučaju izvanrednog događaja. Izmijenjene su nadležnosti mnogih tijela, prije svega Državnog zavoda za radiološku i nuklearnu sigurnost.
Sve u „svoje ruke“ preuzima Ministarstvo unutarnjih poslova, koje je Prijedlog Vladi i dalo na usvajanje.
Što ovo znači za građane Republike Hrvatske?
Svašta se tu skriva iza mnogih riječi koje otklanjaju nadležnost dosadašnjih tijela te se sve prepušta u „ruke“ Ministarstvu unutarnjih poslova. Eventualno još i nekom drugom.
Zašto se to radilo baš tad? Zašto je razvlašten svih ovlasti Državni zavod za radiološku i nuklearnu sigurnost?
Zar nije bilo vremena raspraviti tu neku direktivu EU Vijeća iz prosinca 2019.?
Tad sam se pitala: Koliko možemo još očekivati iznenađenja od Vlade?
A na stranicama Vlade tad je lijepo pisalo: „Postoji mogućnost uvrštenja pojedinih točaka na dnevni red na samoj sjednici.“
Što su tada radile stranke i platforme koje su se natjecale za mandate u Hrvatskom saboru?
Baš ništa po tom pitanu. Oni su samo bili u utrci za fotelje, tzv. „jurišnici na fotelje“!
Nazvah to tada PUČEM jer to i je bio PUČ i zamjerih se mnogima, a ponajviše tom tako neodoljivom i izvrsnosti znanjem prepuno orwellovsko „ministarstvo istine“ – Faktografu.
Tada, to postupanje Vlade nije bila oružana pobuna stvarnim oružjem, no takvo donošenje Uredbi sa zakonskom snagom može imati dalekosežne posljedice kojima je cilj potpuno preuzimanje vlasti i potpuna kontrola. Kako već imaju potpunu kontrolu nad medijima, čak i vojskom, u ovom segmentu djelovanja imaju i nad policijom. Zašto je to problem reći?
Ovo je samo jedna od Uredbi koju je ta Vlada u “vakumu vlasti“ donijela. No, ona je i prevažna za neke specifične okolnosti na koje se čak nisu osvrtali niti stručnjaci vezani za tu problematiku. Svi su zanijemili i „plove podobnim vodama“ u „krilu“ vlasti.
Tad sam pisala kako u vremenima globalnog straha, biološkog eksperimenta te uskoro i prisile na puno toga „vlastodršci će samo nastaviti odrađivati zadaću već poodavno zadanu, planiranu.“
A naše građene, političare, jurišnike na fotelje, kakti neke domoljube, baš ništa od svega toga nije zanimalo. Čak ih niti danas ne zanima. Sigurna sam kako pojma nemaju o čemu je riječ.
A to neznanje našeg naroda je preveliko, a interes za stanje u državi zanemariv. A tek što reći na saborske zastupnike kojih uglavnom na sjednicama tada nije ni bilo, a sad ih nema jer ih je COV-19 razmjestio diljem dvorana ibespuća Sabora. Na izglasavanje dolaze s već poznatim stavom, onim preuzetim preko stranačke stege. Zašto oni primaju te svoje, za naše prilike u državi, prevelike plaće? Koliko su propustili zakona i ostalih akata a da pojma nemaju što je u svim onim papirima na stolovima (pitam se uvijek kud nestadoše Božini svemirski tableti)?
Glavno pitanje je kako našem narodu, onako zdravo seljački, objasniti ovu U R E D B U o izmjenama i dopunama Uredbe o mjerama zaštite od ionizirajućeg zračenja te postupanjima u slučaju izvanrednog događaja, odnosno, koje to ovlasti POLICIJA preuzima?
Nema ih potrebe nazivati Ministarstvom unutarnjih poslova, jer u izvanrednim događajima sve je to POLICIJA.
Obzirom na odgovoran pristup, kao i to da sam prije svega pravnik u svom „osnovnom obrazovanju“, a poznat mi je i te kako način i pristup izrade raznih normativnih akata, od onih najnižeg ranga do zakona, tvrdim kako ništa nije ni slučajno ni bezazleno.
Uvijek se u izradi ovakvih akata, a Uredba je jedan od značajnijih akata jer poprima zakonsku snagu, te je u vremenu tzv. tehničke Vlade uvijek treba izbjegavati donositi – provuče i nešto što malo tko vidi, ali će služiti nakani vlasti.
Riječima te njihovom manipulacijom može se i te kako u konkretnim okolnostima različito tumačiti, točnije, tumačiti prema potrebi. Tim više što se ova Ureba odnosi na onu iz 2018. godine te na tijelo državne uprave, tada Državni zavod za radiološku i nuklearnu sigurnost, koji je prestao s radom 1. siječnja 2019.
Postavlja se pitanje što se čekalo godinu i pol dana?
Da je ovo točno potvrdio mi je tada i zaprimljen mail iz Fonda za financiranje razgradnje NEK, jer sam upit oko tada žurne izmjene Uredbe poslala Zavodu (za koji u tom trenutku nisam znala da je prestao s radom 1. siječnja 2019.) ali i Fondu za financiranje razgradnje NEK, obzirom da se Uredba iz 2018. u članku 5. točki a) eksplicitno dotiče nuklearne elektrane Krško.
U tim tekstovima iz lipnja 2020. napisala sam i ovo:
„Vlada, čije bi sadašnje ingerencije trebale biti isključivo tehnički poslovi, ponaša se protuustavno i protuzakonito. Donosi Uredbu sa zakonskom snagom, uvodi u uporabu digitalizirane (čipirane) osobne iskaznice, za koje zakon nije donesen jer nema Sabora (ministar Malenica s Karlom Starčevićem u Gospića upravo pušta u primjenu aplikaciju eNovorođenče, a za što je neophodna e- osobna iskaznica). Puno toga će se provući u ovom vakumu vlasti i totalnom nezainteresiranošću kako kandidata tako i stranaka za buduću vlast. Zar je zaista moguće da niti jedna stranka nema ljude koji bi pratili rad tehničke Vlade?
Gdje su sada ustavni suci?! Šute.
Ipak, glavno pitanje je zašto se sve ovo čini baš sada? Na prepad, nelegitimno i nelegalno.
I poskrivečki.
Izmjenama i dopunama same Uredbe trebao bi se pozabaviti poveći ekspertni tim. Ali već površnim pregledom i laiku upada u oči par neobičnih i totalno nepotrebnih izmjena.
1.izraz „zaklanja“ mijenja se u „sklanja“.
ZAŠTO?!
Nije li to scenario: locirati (razmak 2 m), identificirati (e-osobna), skloniti?!
Sklanjanje se u hrvatskom jeziku inače ponajviše koristi u smislu deklinacije (imenica, glagola,
brojeva ….) , ali može značiti i uklanjanje (ili nedaj Bože likvidaciju!).
2.umjesto Zavoda (koji je u praksi razvlašćen prije više od godinu i pol dana) sve OVLASTI se prenose sad na POLICIJU i STOŽER(E) , glavni i lokalne.
3.POLICIJA I STOŽER(I) mogu činiti DOSLOVNO SVE ŠTO IM SE PROHTIJE.
U staroj Uredbi članku 3., točka 12. glasi: preseljenje stanovništva jest rana mjera zaštite koja se poduzima radi sprječavanja dugotrajnog izlaganja stanovništva ionizirajućem zračenju, a podrazumijeva preseljenje ljudi iz njihovih domova u privremeni smještaj (prihvatni centri) na duže vremensko razdoblje, a osim ljudi, preseljavaju se i domaće životinje te premješta pokretna osobna imovina; provodi se unutar mjesec dana nakon izvanrednog događaja; ako traje do dvije godine, radi se o privremenom preseljenju, a ako povratak nije moguć u tom roku, radi se o trajnom preseljenju.
Novom Uredbom riječ preseljenje mijenja se u riječ premještanje te se točka 12. mijenja i glasi: premještanje stanovništva je rana mjera zaštite koja se poduzima radi sprječavanja dugotrajnog izlaganja stanovništva ionizirajućem zračenju, a podrazumijeva premještanje ljudi iz njihovih domova u privremeni smještaj (prihvatni centri) na duže vremensko razdoblje, a osim ljudi, premještaju se i domaće životinje te pokretna osobna imovina; provodi se unutar mjesec dana nakon izvanrednog događaja; ako traje do dvije godine, radi se o privremenom premještanju, a ako povratak nije moguć u tom roku, radi se o trajnom premještanju.
Ključno pitanje je koja nakana je autora ovog akta, te što je zamjenom ovih riječi htio postići? To je pitanje koje traži odgovor.
U točki 17. nove Uredbe sklanjanje je hitna mjera zaštite stanovništva koja se provodi u kućama ili bilo kojoj drugoj građevini koja sa ili bez prilagodbe omogućava zaštitu od radioaktivnog onečišćenja i direktnog zračenja iz radioaktivnog oblaka.
Sklanjanje, kako već rekoh, nije riječ koja je uopće trebala mijenjati riječ zaklanja. Osim ako zaista nakana autora kao i izvršitelja ove Uredbe nije upravo ono što sam naprijed napisala, nedaj Bože!“
I, nije trebalo puno čekati, nije teorija zavjera već čista stvarnost, a krenulo je od informacija kako Novi Zeland priprema kampove za građane, a već sad ih maltretira izolacijom neograničenog trajanja zbog odbijanja testiranja.
I o velikom resetu pripremljenom za cjelokupno čovječanstvo pisali smo prije par dana;
Kanada kao i Novi Zeland, već grade kampove prevelikih kapaciteta te tako građani imaju razloga za problematiziranje kao i propitkivanje o čemu se zapravo radi?
Konkretnih odgovora nema, no istup – govor ovog kanadskog parlamentarca otkrio je i previše. U svakom slučaju zastršujuće činjenice.
Zaista, prema riječima svjetske znanstvenice, prof. Mile Alečković, postoji velika opasnost kako će nam psihopati i nekrofili doći glave.
Na video snimku možete vidjeti kanadskog parlamentarca, Randya Hilliera, koji u Parlamentu postavlja pitanja o velikom broju kampova koji se grade u Kanadi, a u koje žele smjestiti, po njegovim riječima, ne samo bolesne, već i mnoge druge.
U tom svom istupu u Parlamentu Kanade član odbora Liberalne stranke Kanade, Randy Hillier iznio je strašne podatke.
https://www.youtube.com/watch?v=3yyKczzyLoU&feature=emb_title
Tako je rekao slijedeće:
“Želim da vam pružim neke vrlo važne informacije. Član sam odbora u Liberalnoj stranci Kanade. Sjedim u nekoliko grupa odbora, ali informacije koje pružam potiču od odbora za strateško planiranje kojim upravlja Premijer.
Moram početi tim da nisam sretan što ovo radim, ali moram. Kao Kanađanin i, što je još važnije, kao roditelj koji želi bolju budućnost, ne samo za moju djecu, već i za drugu. Drugi razlog što ovo radim je taj što otprilike 30 % članova odbora nije zadovoljno pravcem kojim idemo u Kanadi, ali naša mišljenja su zanemarena i oni planiraju da krenu naprijed ka svojim ciljevima. Također su vrlo jasno stavili do znanja da ništa neće zaustaviti planirane ishode.
A taj plan i cilj utvrdio je Premijer i oni su sljedeći:
Faza u sekundarnim ograničenjima zaključavanja laganom razinom, počevši od glavnih gradskih područja, a šireći se prema vani. Očekuje se do studenog/novembra 2020.
Požurite s nabavkom (ili izgradnjom) objekata za izolaciju u svakoj provinciji i teritoriji. Ovo se očekuje se prosinca 2020.
Svakodnevni novi slučajevi COV-19 će premašiti kapacitete testiranja, uključujući povećanje broja smrtnih slučajeva povezanih s COV-19, a prateći iste krivulje rasta. Sve ovo se očekuje do kraja studenog 2020.
Potpuno sekundarno zaključavanje (mnogo strože od ograničenja prve i druge tekuće faze). Isto očekuju do kraja prosinca 2020. i početkom siječnja 2021.
Reforma i proširenje programa nezaposlenosti treba prijeći u program univerzalnog osnovnog dohotka. Očekuje se do prvog kvartala 2021.
Predviđena je mutacija COV-19 i (ili) koinfekcija sa sekundarnim virusom (nazvanim COV-21) što dovodi do trećeg vala s mnogo većom stopom smrtnosti i većom stopom infekcije, a očekuje se do veljače 2021.
Svakodnevni novi slučajevi hospitalizacija od COV-21 i smrtnih slučajeva povezanih sa COV-19 i COV-21 premašit će kapacitet medicinskih ustanova.
Pripremaju se pojačana ograničenja i karantena (nazvat će je Treće zaključavanje). Uvest će se potpuna ograničenja putovanja (uključujući međuprovincijska i međugradska).
Prelazak pojedinaca u program univerzalnog osnovnog dohotka predviđa se sredinom 2021.
Planiran je slom lanca snabdijevanja, nestašica zaliha, velika ekonomska nestabilnost i to krajem 2021.
Raspoređivanje vojnog osoblja u glavna gradska područja, kao i na sve glavne puteve radi uspostavljanja putnih kontrolnih punktova. Ograničiti će se putovanja i kretanje. Pružiti logističku podršku području. Sve to se po planu očekuje do trećeg kvartala 2021.
Zajedno s tim planom tijeka p(L)andemije, od odbora za strateško planiranje zatraženo je da osmisli efikasan način tranzicije Kanađana kako bi ispunili neviđeni ekonomski pothvat.
Ono što bi promijenio lice Kanade i zauvijek promijenilo život Kanađana. Rečeno nam je da će, kako bi nadoknadila ono što je u suštini bio ekonomski kolaps na međunarodnoj razini, savezna vlada će Kanađanima ponuditi potpuno olakšanje duga.“
A kako će to provesti?
„Savezna vlada će ponuditi da obriše sve osobne dugove (hipoteke, zajmove, kreditne kartice, itd.). Za to će biti osigurana sva sredstva za Kanadu od MMF, a što će postati poznato kao Program za vraćanje svjetskog duga. U zamjenu za prihvaćanje ovog ukupnog oproštaja duga, pojedinac bi zauvijek izgubio vlasništvo nad bilo kojom imovinom i osobnom svojinom. Pojedinac bi također morao da pristane da sudjeluje u rasporedu cijepljenja protiv COV-19 i COV-21, koji bi pojedincu omogućio neograničeno putovanje i neograničen život čak i pod potpunim zaključavanjem (korištenjem identifikacije s fotografijom koja se naziva kanadski HealthPass).
Članovi odbora pitali su tko će postati vlasnik oduzete imovine u tom scenariju i što će se dogoditi sa zajmodavcima ili financijskim institucijama, jednostavno nam je rečeno da će „Svjetski program poništavanja duga obraditi sve detalje“. Nekoliko članova odbora također je pitalo što će se dogoditi s pojedincima ako odbiju da sudjeluje u programu za vraćanje svjetskog duga ili HealthPass ili rasporedu cijepljenja, a odgovor koji smo dobili bio je vrlo zabrinjavajući.
U osnovi, rečeno nam je da je naša dužnost osigurati plan koji će osigurati da se to nikada ne dogodi. Rečeno nam je da je to u najboljem interesu pojedinaca da sudjeluju. Kada je nekoliko članova odbora neumorno tražilo da dobiju odgovor, rečeno nam je da će oni koji su to odbili prvo živjeti pod ograničenjima zaključavanja na neodređeno vrijeme. I da će se tijekom kratkog vremenskog perioda, kako bi sve više Kanađana prešlo u program oproštaja duga, oni koji odbiju da sudjeluju bili bi smatrani rizikom javne sigurnosti i bili premješteni u izolacione objekte.
Jednom kada se nađu u tim objektima, imat će dvije mogućnosti, sudjelovati u programu oproštaja duga i biti pušteni ili ostati na neodređeno vrijeme u izolaciji pod klasifikacijom ozbiljnog rizika po javno zdravlje i bila bi im oduzeta sva imovina.
Dakle, kao što možete zamisliti, nakon što ste čuli sve ovo, slijedila je prilično burna rasprava i eskalirala je iznad svega čega sam ikada bio svjedok. Na kraju je PMO nagovijestio da će se cijela agenda kretati naprijed bez obzira na to tko se s tim slaže ili ne. Da to neće biti samo Kanada, u stvari će sve države imati slične planove i agende. Da treba da iskoristimo situacije koje su pred nama da promoviramo promjene na sve većoj skali za boljitak svih. Članovi koji su se protivili i oni koji su pokrenuli ključna pitanja koja su proizašla iz svega bili su potpuno ignorirani. Naša mišljenja i zabrinutosti su zanemareni. Jednostavno nam je rečeno da to samo uradimo.
Znam samo da mi se ne sviđa i mislim da će sve to Kanađane odvesti u mračnu budućnost.”
Na kraju ovog svog izlaganja parlamentarac Randy Hillier postavlja pitanja o izolacijskim kampovima i pita jesu li ti kampovi namijenjeni samo bolesnima od coronavirusa ili i nekim drugim osobama. Odgovor nije dobio, pa je iznova postavio isto pitanje, nakon čega mu je rečeno: sjednite.
Nadam se kako ste pozorno čitali te zapazili ono što sam ja još u lipnju u naprijed navedenom tekstu pisala.
Novom Uredbom koju je tada donijela „tehnička Vlada“ riječ preseljenje mijenja se u riječ premještanje te se točka 12. mijenja i glasi:
premještanje stanovništva je rana mjera zaštite koja se poduzima radi sprječavanja dugotrajnog izlaganja stanovništva ionizirajućem zračenju, a podrazumijeva premještanje ljudi iz njihovih domova u privremeni smještaj (prihvatni centri) na duže vremensko razdoblje, a osim ljudi, premještaju se i domaće životinje te pokretna osobna imovina; provodi se unutar mjesec dana nakon izvanrednog događaja; ako traje do dvije godine, radi se o privremenom premještanju, a ako povratak nije moguć u tom roku, radi se o trajnom premještanju.
Molim sve vas koji ovo čitate pročitajte nekoliko puta, sad sve postaje jasno.
Upravo je tu riječ naveo u svom izlaganju parlamentarac Randy Hillier. Zar ne vidite plan?
Znači, čeka nas „premještanje u izolacione objekte“ ili kampove.
Konačno smo razotkrili značaj tada, u lipnju, tako žurne izmjene Uredbe o mjerama zaštite od ionizirajućeg zračenja te postupanjima u slučaju izvanrednog događaja.
Hoće li nam Vlada, sad kakti nova a zapravo ista, odgovoriti što sprema svojim građanima?
Zar to tada, gledajući i s ovim odmakom vremena zaista nije bio PUČ? Sad je sve jasno.
Predsjedniče Republike Hrvatske, gospodine Milanoviću, u vašim ovlastima je i sigurnost države ali i njenih građana.
Molim vas u ime svih nas, reagirajte.
Hoće li građani Republike Hrvatske mirno ovo odšutjeti?
Hoćemo li se konačno probuditi?
Mr. sc. Arna Šebalj, dipl. iur.
HOP