HOP

Ovo je baterija za Tesla model Y. zauzima cijeli prostor ispod putničkog odjeljka automobila

Pronađeno kod Roberta Nicolenea, bivšeg glavnog konstruktora u Bugatti Motorsu.

“Za sve nedjeljne ekologe!!
Pažljivo pročitajte što slijedi!

Ovo je baterija za Tesla model Y.
Zauzima cijeli prostor ispod putničkog odjeljka automobila. Ispod sjedala.

Da biste ih napravili, potrebno je:

–12 tona kamenja za litij (može se izvući i iz morske vode)
— 5 tona minerala kobalta (većina kobalta proizvodi se kao nusproizvod u preradi minerala bakra i nikla. To je najteži i najskuplji materijal za nabavu za bateriju).
— 3 tone nikla
— 12 tona rude bakra

Morate premjestiti 250 tona zemlje da biste dobili ovo:
– 26,5 funti litija
— 30 funti nikla
– 48,5 funti mangana
– 15 funti kobalta

Osim toga, za proizvodnju baterija potrebno je sljedeće:
– 441 funti aluminija, čelika i/ili plastike
– 112 funti grafita

Ogromna gusjenica 994A koristi se za pomicanje zemlje za izvlačenje minerala potrebnih za ovu bateriju. Gusjenica potroši 30 litara dizela za 1 sat.

Većina minerala korištenih za stvaranje baterija dolazi iz Kine ili Afrike. Veći dio posla u Africi rade djeca ili ljudi iskorišteni gotovo kao robovi.
Samo jedna od ovih OEM baterija za Tesla model Y, 2021 (najjeftinija Tesla baterija) trenutno je na internetu na rasprodaji za 4.999 USD bez dostave i instalacije.
Baterija je teška 1000 funti (možete zamisliti cijenu dostave). On ima dvije.

Cijena Tesline baterije je:

Model 3: $14.000+ (Automotiva RRP $38,990)
Model Y: 5.000-5,500 (GRP za automobile: 47.740)
Model S: $13.000-20.000 (GRP za automobile $74.990 US)
Model

Potrebno je sedam godina da električni automobil dostigne neto emisije CO2 od nule. Prosječno trajanje baterije je 10 godina. Tek u zadnje tri godine počinjete smanjivati otisak CO2, ali onda morate promijeniti baterije i sav napredak koji ste postigli je izgubljen.

Na kraju, treba spomenuti koliko energije je potrebno za obradu sirovina i koliko energije se troši za transport ovih baterija unutar SAD-a i drugdje u svijetu. Da ne spominjem potrebne troškove dizela i benzina.

NAJBOGATIJE PODRUČJE LITIJA

Zbog svih tih razloga kupovina električnog automobila nije ekološki prihvatljiva. Na drugoj strani. Gore je za ekonomiju i okoliš. Kakva prevara. Da ne spominjem vrijeme naplate i nošenje. ”

IZVOR K.S.K.

HOP

HOP -portal na telegramu

https://t.me/hopportal