PITANJE MILANOVIĆU: Kako je tvrtka, bez zaposlenih, bez telefona, bez e- mail adrese s javnosti nepoznatim vlasnikom pobijedila na natječaju za Zračnu luku Zagreb?

0
48913

Hrvatsku javnost milanovićeva vlada je pokušala obmanuti u slučaju zagrebačke zračne luke,  odabirom koncesionara, tvrtku koju je odabrala je komanditno društvo, što je vrlo čudna priča, te takvu tvrtku pokušava opravdati davanjem koncesije.

Komanditno društvo ili engl. Limited Partnership. Taj način idealn je za prodaju preko Interneta kao i za pružanje usluge i trgovinu robe širom Evrope i svijeta.

Partnerstvo sa ograničenom odgovornošću engl. Limited Liability Partnership – LLP koristi se onda kada dva ili više partnera žele da imaju prava upravljanja ili poslovanja i onda raspodjelu dobiti.

Tvrdili su milanovićevi puleni da je pariški aerodrom okupio investitore te svojim kapitalom i znanjem upravljaju zračnom lukom. Tu podvalu uspješno su plasirali pa još i danas neki misle da su koncesionari Francuzi. Sličnu verziju plasira i Miroslav Drljaća, čovjek koji je kao direktor Zračne luke Zagreb “prodao” radnike i zračnu luku ZAIC-u. On tvrdi “ZAIC nije firma bez kapitala i rejtinga. Ona je osnovana s ciljem formiranja konzorcija više firmi u cilju zajedničkog nastupa na natječaju…” Međutim, te tvrdnje nisu točne, što potvrđuje registracija na A LIMITED. A limited omogućuje da identitet vlasnika ZAICA bude javnosti nepoznat, da direktori budu bez ovlasti, da ovlasti imaju prikrivene osobe.. Isto tako potvrđuje da Drljaća, koji sada na neki način, prati rad koncesionara, l i da je dio one udružene skupine .
Nakon svega navedenoga postavlja se pitanje kako je fizički ne postojeća tvrtka, bez zaposlenih, bez telefona, bez e mail adrese s javnosti nepoznatim vlasnikom pobijedila na natječaju za dobivanje koncesije za Zračnu luku Zagreb? Kako je, recimo, ispunila uvjet “upravljanja zračnom lukom s prometom putnika do 10 milijuna godišnje?”

Kako je za taj namješteni natječaj ugovor sa ZAIC-om potpisao zamjenik ministra Zdenko Antešić u prisutnosti Zorana Milanovića, nameće se zaključak da je upravo Milanović prikriveni vlasnik ZAIC-a. Upravo je on, smijenio Komadinu s mjesta Ministra prometa kada je osnovao stručno povjerenstvo za provjeru dokumentacije oko ZLZ-a

Na ova pitanja trebale bi odgovoriti nadležne isntitucije jer, Offshore tvrtka nije mogla pobjediti na natječaju za koncesiju. A svojim djelovanjem na zračnoj luci svakodnevno pokazuju da ne znaju upravljati zračnom lukom ali i da ne žele poštovati zakone RH.
Ujedno bi se institucije trebale pobrinuti za organiziranu skupina koja je taj projekt omogućila. Oni se što je posebno opasno nalaze u vlasti, oni su članovi stranaka, od HDZ-a koji je već kod otvaranja ponuda za koncesiju zračne luke izabrao ZAIC do SDP-a koji je tu odluku proveo u djelo.

IZVOR POZNAT REDAKCIJI

HOP PORTAL