Predlagatelj zakona o komunalnom gospodarstvu proslijedio je zakon SABORU REPUBLIKE HRVATSKE na nadležno odlučivanje . Gospodin Ministar Predrag Štromar predloženim zakonom povrijedio je USTAV REPUBLIKE HRVATSKE.
USTAV REPUBLIKE HRVATSKE (NN 56/90 ; 135/97 ; 8/98 ; 113/00 ; 124/00; 28/01 ; 41/01 ; 55/01 ; 76/10 ; 85/10 ; 05/14)
Članak 4. , citiram : U REPUBLICI HRVATSKOJ državna je vlast ustrojena na načelu diobe vlasti na zakonodavnu , izvršnu i sudbenu , a ograničena je Ustavom zajamčenim pravom na lokalnu i područnu (regionalnu) samoupravu.
Članak 5. , citiram : U REPUBLICI HRVATSKOJ zakoni moraju biti u suglasnosti s Ustavom , a ostali propisi i s Ustavom i sa zakonom. Svatko je dužan držati se Ustava i prava i poštivati pravni poredak REPUBLIKE HRVATSKE.
Članak 18. , citiram : Jamči se pravo na žalbu protiv pojedinačnih pravnih akata donesenih u postupku prvog stupnja pred sudom ili drugim ovlaštenim tijelom.
Članak 19. , citiram : Pojedinačni akti državne uprave i tijela koja imaju javne ovlasti moraju biti utemeljeni na zakonu. Zajamčuje se sudska kontrola zakonitosti pojedinačnih akata upravnih vlasti i tijela koja imaju javne ovlasti.
Članak 22. , citiram : Čovjekova je sloboda i osobnost nepovrediva. Nikomu se ne smije oduzeti ili ograničiti sloboda , osim kada je to određeno zakonom , o čemu odlučuje sud.
Članak 32. , citiram : Svatko tko se zakonito nalazi na teritoriju REPUBLIKE HRVATSKE ima pravo slobodno se kretati i birati boravište.
Članak 34. , citiram : Dom je nepovrediv. Samo sud može obrazloženim pisanim nalogom utemeljenim na zakonu odrediti da se dom ili drugi prostor pretraži. Pravo je stanara da on ili njegov zastupnik i obvezatno dva svjedoka budu nazočni pri pretrazi doma ili drugog prostora.
Članak 35. , citiram : Svakom se jamči štovanje i pravna zaštita osobnog i obiteljskog života , dostojanstva , ugleda i časti.
Osnivanje „privatnih policijskih snaga“ nije dozvoljeno kako USTAVOM REPUBLIKE HRVATSKE tako i zakonskim aktima.
Ministarstvo unutarnjih poslova REPUBLIKE HRVATSKE ima osnovanu školu za školovanje policajaca jer je potrebno poznavati određene specijalističke vještine.
Izjednačavati bilo koju srednju školu sa specijalističkom policijskom naobrazbom je podcjenjivanje i omalovažavanje stjecanje srednje stručne spreme policajaca.
U mom poslovanju susretao sam „komunalne redare“ (ne mislim vrijeđati bilo koju struku , ali činjenice su takve kakve jesu) sa srednjom stručnom spremom , komunalne redare sa završenom osnovnom školom i komunalne redare koji nisu završili cjelovito osmogodišnje školovanje – jedva pismen.
Prema takvoj strukturi stručne spreme komunalnih redara na nivou REPUBLIKE HRVATSKE je vrlo opasno dati posebne ovlasti osobama koje nisu dovoljno osposobljene za pravna djelovanja u fizičkom prostoru .
Posao komunalnog redara je utvrditi da li je netko postavio teret na neku zelenu površinu , da li je netko pokidao klupu , da li je netko oštetio imovinu lokalne uprave i samouprave , da li je netko zaboravio očistiti „snijeg“ na kolniku ispred kuće , da li netko namjerno baca smeće na nedopuštenim deponijima i slične djelatnosti koje se odnose na komunalnu djelatnost.
Dati ovlasti komunalnom redaru , donošenje rješenja u prvostupanjskom pravnom postupku i to donošenje rješenja bez prava žalbe je PROTU USTAVNA ODLUKA članku 18. USTAVA REPUBLIKE HRVATSKE.
Svako rješenje prvostupanjskog pravnog ili upravnog postupka podliježe žalbenom postupku pa tako komunalni redar ne može i ne smije zakonski donijeti rješenje koje ne odgađa izvršenje a u žalbenom je postupku.
Svako donesene rješenje u prvostupanjskom postupku podliježe žalbenom postupku i ne može se ovjeriti žigom pravomoćnosti ili izvršnosti ako je ukazana žalba do okončanja žalbenog postupka.
Da li predlagatelj zakona o komunalnom gospodarstvu Ministarstvo graditeljstva i prostornog uređenja REPUBLIKE HRVATSKE shvaća posljedice i izloženosti kaznenih postupaka zbog namjerno nanesenih šteta pojedincima ili pravnim subjektima od strane komunalnih redara i njihovog ne shvaćenosti pravnih postupaka i dokumenata prostornog uređenja ili sudskih dokumenata protiv kojih upravni akti ne mogu djelovati , a donosi ih komunalni redar.
Kako će predlagatelj zakona o komunalnom gospodarstvu Ministarstvo graditeljstva i prostornog uređenja REPUBLIKE HRVATSKE isplaćivati odštete kada je komunalni redar donio rješenje protiv sudskog akta , a pri tome je sudski akt iznad upravnog akta. Komunalni redar nema dovoljno stručnog znanja da bi razlikovao pravni akt od upravnog akta .
Da li je predlagatelj zakona o komunalnom gospodarstvu Ministarstvo graditeljstva i prostornog uređenja REPUBLIKE HRVATSKE svjesno da je otvorilo zakonitu mogućnost MITA I KORUPCIJE u skladu sa zakonom.
Komunalni redar je terenski operativac koji donosi rješenje protiv pravne osobe ili pravnog subjekta na terenu u fizičkom prostoru ali ako se dogovori o materijalnoj – novčanoj naknadi rješenje ne mora biti doneseno „ako platiš nećeš biti kažnjen“. Sam komunalni redar donosi rješenje , a sam ga i poništava ako si tutnuo novac u „džepić“ komunalnog redara.
Komunalni redar može po izričitoj naredbi nadređene osobe donijeti neka rješenja koko bi se nekome nanijela štete svjesno i namjerno ili kako bi se netko u danomu trenutku radi postupka uklonio iz fizičkog prostora kao konkurenciji ne bi smetao .
Navedena činjenica definira da je komunalni redar oruđe ucjene, oruđe frustracija pojedinih nadređenih osoba ili njih samih i malverzacija kako lokalnih moćnika tako i lokalnih političara jer preko komunalnih redara mogu se građani i poslovni subjekti ucjenjivati.
Komunalni redar može donijeti rješenje u svrhu revanšizma ili osvete „tko mi što može, mogu uraditi što želim i kako želim“ jer postupam u skladu sa zakonom i nitko mi ništa ne može.
Ne jedanput u svom poslovanju susreo sam komunalne redare koji postupaju kao da su „BOGA“ uhvatili za bradu.
„BAHATOST“ komunalnih radara koja graniči sa iživljavanjem nad građanima jer su zakon kažnjivo je djelo. Da li je zakonodavac spremio novčana sredstva za trenutnu isplatu načinjene štete.
Očito je da je vrlo opasno dati određene ovlasti ljudima koji su podložni nagovoru , karijerizmu , sa visokim stupnjem „ega“ – tko mi što može , da li je zakonodavac predvidio trenutnu isplatu odštetu za pravne osobe ili pravne subjekte kojima je ne savjesnim radom komunalnih redara načinjena materijalna šteta.
U svojoj praksi susreo sam u prekršajnim postupcima na sudovima REPUBLIKE HRVATSKE gdje se komunalni redari u ime lokalne uprave i samouprave vodili pravne postupke. U ovom slučaju zamjeram sudcima koji nisu u korijenu srezali takve radnje i donijeli presude protiv lokalne uprave i samouprave jer su komunalni redari NADRI – PISARI . U pravnom postupku komunalni redar se ne može pojavljivati u svojstvu tužitelja već isključivo u svojstvu svjedoka.
Dopuštajući zakonom o komunalnom gospodarstvu Ministarstva graditeljstva i prostornog uređenja REPUBLIKE HRVATSKE da komunalni redar donosi „rješenja u kojima žalba ne odgađa izvršenje“ komunalnog redara stavlja iznad sudca , predmetna odredba definira da je komunalni redar tužitelj , sudac , porota i krvnik , u jednoj zakonitoj državi jedna osoba ne može sadržavati sve odredbe zakonodavne vlasti REPUBLIKE HRVATSKE.
Čovjek ubije čovjeka pa ubojica ima pravo na pravično suđenje . U koju kategoriju spada rješenje komunalnog redara kada na rješenje ili odluku komunalnog redara nema se pravo žalbe ?
Da li sudbena vlast REPUBLIKE HRVATSKE zna da je komunalni redar iznad sudbene vlasti ?
Predlagatelj zakona o komunalnom gospodarstvu Ministarstvo graditeljstva i prostornog uređenja REPUBLIKE HRVATSKE dozvoljava komunalnom redaru da uđe u privatno vlasništvo i da radi neku vrst uviđaja , premetačinu, raciju.
USTAV REPUBLIKE HRVATSKE član 34. decidirano navodi, citiram : „Dom je nepovrediv. Samo sud može obrazloženim pisanim nalogom utemeljenim na zakonu odrediti da se dom ili drugi prostor pretraži. Pravo je stanara da on ili njegov zastupnik i obvezatno dva svjedoka budu nazočni pri pretrazi doma ili drugog prostora.“
Kada gospodin Ministar Predrag Štromar bude dozvolio svakom građaninu REPUBLIKE HRVATSKE da uđe na njegovu parcelu odnosno „particelu“ da napiše izvršni nalog o trenutnom uklanjanju „gospodarskog objekta – garaže“ ili ne daj bože osobno mi smeta voćka jer mi stvara hlad nad paradajzima , donosim izvršno rješenje o rezanju voćke trenutno bez prava žalbe ili rješenje o trenutnom uklanjanju kamina bez prava žalbe , ja nemam kamin pa ne treba ga imati ni gospodin Ministar Predrag Štromar , a pri tome mogu upasti na njegovu parcelu kada hoću ili kad mi se prohtje da ga u pravom smislu „zajebavam“ .
Gospodin Ministar Predrag Štromar sa svojim komunalnim redarima smjeti doći na moju parcelu isključivo kada budem meni omogućeno da dođem na njegovu parceli i izvolijevam što bi srušio ili što bi htio pomaknuti na neko drugo mjesto prema mom mišljenju.
Zakon reciprociteta „tele za tele iako nije jednako šareno!“
Dok ja ne budem mogao uznemiravati kako hoću i kako želim Ministra Predraga Štromara na njegovoj parceli „domu“ ni jedan komunalni redar neće ući na moju parcelu bez sudskog naloga i pratnje policije jer je svako drugo postupanje suprotno USTAVU REPUBLIKE HRVATSKE.
Komunalni redar može jedino poljubiti vrata sa vanjske strane ulaza , bez mog odobrenja u moju vlasničku parcelu komunalni redar ne smije uči remetiti moj dom.
Što je dom , dom nije samo četiri zida jedne sobe , za mene je dom – kuća, dvorište , vrt , ružičnjak , pomoćni gospodarski objekti , šupe u mom dvorištu.
Ako gospodin Ministar Predrag Štromar ne zna što je dom neka posluša Slavonca Miroslava Škoru i njegovu pjesmu „U MOM DVORIŠTU“.
https://www.youtube.com/watch?v=8DJLlFfsFpE
Da li to znači da se policija na razini države ukida i formiraju se GRADSKE POLICIJE – PRIVATNE POLICIJE , plaćenici , zaštitari ili neki drugi naziv za osobe koje će provoditi zakon lokalnih „šerifa“ lokalnih uprava i samouprava.
Kako će se kontrolirati komunalni redari i njihovo zakonito postupanje ?
Policajac ima „kameru“ kako bi se snimilo zakonito postupanje službene osobe. Da li komunalni redar ima kameru na sebi da se snim svaki njegov zakonit ili protu – zakonit postupak.
Za protu – zakoniti postupak slijedi tužba i astronomska odšteta zbog primjene ne zakonitih metoda i nanošenja šteta privatnim osobama.
MUP , sud , USTAVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE je dužan zaštititi dignitet pravosudnih tijela i u korijenu sasjeći „paralelni“ represivni sustav lokalne uprave i samouprave .
Očito je da svaka lokalna uprava i samouprava imala bi svoju PLICIJU koja bi isključivo odgovarala lokalnim moćnicima , lokalnim šerifima , koji bi političari provodili svoju anarhiju preko komunalnih redara , paralelnog represivnog sustava u REPUBLICI HRVATSKOJ.
U REPUBLICI HRVATSKOJ u skladu sa zakonom lokalna – gradska policija stvarala bi „GETA“ – koncentracioni logori u kojima bi zakon propisivali lokalni moćnici , kako bi postupali u skladu sa zakonom gdje bi MUP i sud bio izuzet iz ingerencije .
BOŽIDAR VIDUKA
magistar inženjer geodezije i geoinformatike
HOP